
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba
On myslel se shade 120 s karburatorem,tam je lepsi vyradit.Fipo píše:na to je na mě moc....v zimě to spotřebu prostě větší mít bude, a dojíždět na neutral ke křižovatce....právě by jsi měl dojíždět se zařazeným kvaltem a bez plynu, protože i na neutral auto něco žere....a to že vám auto v zimě žere o litr víc jak v létě není nic neobvyklého
pozorovat ´ekonoměr´, z toho se dá hodně vyčíst. Mít správně dofouklá kola. Vyházet z kufru všechen bordel co se nemusí furt vozit. Předvídat a při zpomalování podřazovat, brzdit motorem. Z kopce dát o stupeň vyšší kvalt a ject bez plynu, případně z prudšího kopce pak naopak podřadit a brzdit motorem(samozřejmě asi ve městě či v místech se sníženou povolenou rychlostí). Nepřetáčet, nepottáčet. Prý rychlé rozjezdy u benzínů jsou lepší než v klidu(náhlá spotřeba veliká, ale krátkodobá). Jezdit pokud možno delší vzdálenosti(ne nechat zahřát motor a hned to ´chcípnout´). Klima taky papá. Otevřená okna narušují aerodinamiku...........víc mi teď nenapadá.
To jestli jedes z prudkyho kopce na maly kvalt a nebo na velky a pribrzdujes,tak to je jedno ani v jednom pripade si to nebere nic jen kdyz pribrzdujes tak zbytecne brousis brzdy.A s tema rychlyma rozjezdama by to platilo u dieselu ale u benzinu urco ne.Benzin cim ma vetsi zatez tak klesa ucinost kdezto u nafty to skoro nevadi tam na to muzes slapat.Chobot píše:pozorovat ´ekonoměr´, z toho se dá hodně vyčíst. Mít správně dofouklá kola. Vyházet z kufru všechen bordel co se nemusí furt vozit. Předvídat a při zpomalování podřazovat, brzdit motorem. Z kopce dát o stupeň vyšší kvalt a ject bez plynu, případně z prudšího kopce pak naopak podřadit a brzdit motorem(samozřejmě asi ve městě či v místech se sníženou povolenou rychlostí). Nepřetáčet, nepottáčet. Prý rychlé rozjezdy u benzínů jsou lepší než v klidu(náhlá spotřeba veliká, ale krátkodobá). Jezdit pokud možno delší vzdálenosti(ne nechat zahřát motor a hned to ´chcípnout´). Klima taky papá. Otevřená okna narušují aerodinamiku...........víc mi teď nenapadá.
Bod 1: Ano, i brzdy je dobré šetřit, ne? Když už teda se chce šetřit. Je mi jasný, že na spotřebu to bude prašť jak uhoďgeorge01 píše:To jestli jedes z prudkyho kopce na maly kvalt a nebo na velky a pribrzdujes,tak to je jedno ani v jednom pripade si to nebere nic jen kdyz pribrzdujes tak zbytecne brousis brzdy.A s tema rychlyma rozjezdama by to platilo u dieselu ale u benzinu urco ne.Benzin cim ma vetsi zatez tak klesa ucinost kdezto u nafty to skoro nevadi tam na to muzes slapat.Chobot píše:pozorovat ´ekonoměr´, z toho se dá hodně vyčíst. Mít správně dofouklá kola. Vyházet z kufru všechen bordel co se nemusí furt vozit. Předvídat a při zpomalování podřazovat, brzdit motorem. Z kopce dát o stupeň vyšší kvalt a ject bez plynu, případně z prudšího kopce pak naopak podřadit a brzdit motorem(samozřejmě asi ve městě či v místech se sníženou povolenou rychlostí). Nepřetáčet, nepottáčet. Prý rychlé rozjezdy u benzínů jsou lepší než v klidu(náhlá spotřeba veliká, ale krátkodobá). Jezdit pokud možno delší vzdálenosti(ne nechat zahřát motor a hned to ´chcípnout´). Klima taky papá. Otevřená okna narušují aerodinamiku...........víc mi teď nenapadá.

Bod 2: Napsal jsem PRÝ, měl jsem volit ÚDAJNĚ či nějaké takové slovo. Ano toto je tkzv. ´jedna baba povídala´ a není to podložené vlastní zkušeností

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 14.09.2008 00:00
- Bydliště: Chrást nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
No já nevim mam 318tds 97rv. a když jsem to přivezl tak jsem to měl odpojený a když jsem to zapojil tak mi přišlo že to omalinko hůř tahne tak jsem to zase odpojil.george01 píše:Kdyz je ten motor na to delanej tak asi nema cenu ten ventil odpojovat.Kazdopadne u nakladaku pisou ze recirkulace plynu trochu spotrebu zvysuje.HonzaB píše:Má na spotřebu vliv když je odpojenej egr?u nafty
EGR je podle mne hnus, co v motoru nema co delat a je tam jenom kvuli emisim. Je to jenom muj nazor, tak me opravte pokud se mylim.
Ladenej vyfuk, kdyz je "usitej na miru" tak by mel vykon zvysit a snizit spotrebu (jednotky procent, zalezi jak "neladene" je to delany origo). Kdyz je udelanej spatne, tak naopak.
Ladenej vyfuk, kdyz je "usitej na miru" tak by mel vykon zvysit a snizit spotrebu (jednotky procent, zalezi jak "neladene" je to delany origo). Kdyz je udelanej spatne, tak naopak.
Zastávám stejnej názor. Cpeme do aut intercoolery jak kráva, filtry měníme až to není hezký a v podstatě k ničemu. S každým vetším sešlápnutím pedálu nám ten ventil pouští ty hnusný, spálený, žhavý plyny zpět do sání.
Když jsem měl ještě starej systém vstřikování nafty, tuším EDC 1.14, ale teď fakt nevím, no prostě jedno z prvních el. ovládaných čerpadel, tak když jsem odpojil podtlakovou regulaci toho ventilu, auto jelo o poznání líp a ničemu to nevadilo, krom těm emisím...
Když jsem měl ještě starej systém vstřikování nafty, tuším EDC 1.14, ale teď fakt nevím, no prostě jedno z prvních el. ovládaných čerpadel, tak když jsem odpojil podtlakovou regulaci toho ventilu, auto jelo o poznání líp a ničemu to nevadilo, krom těm emisím...