Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Škrabem spodok pri výjazde z garáže
Pri každodennom vychádzaní z podzemnej garáže, v závislosti od počtu osôb v aute, škrabem spodok. Výjazd je urobený strašne zle, zmena uhlu je príliš veľká a tak v strede škrabem spodok ak v aute sedia viac ako dvaja ľudia. Takže ak pružiny pustia karosériu o 1cm nižšie, už to škriabe o zem...
Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...
			
			
									
						
										
						Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...
To je samozrejme jasné, ale tak stačí dať niekedy 2 ťažšie batožiny do kufra, čo je u mňa bežná vec, zadná/stredná časť poklesne o centimeter a je to to isté. Nechce sa mi veľmi ťahať kufre pešo na parkovisko. Potom garáž nemá zmysel. A teda keď sa mi to už stalo asi 15 krát, tak by som rád vedel, či je to prúser, alebo je ten spodok pevný a dobre odolný voči týmto "jemným" odreninám.
			
			
									
						
										
						CZAirwolf, dobrý nápad. Naložím do zadu nejaké harampádí, a pri šúchaní zastavím vystúpim a pozriem sa na to. Aj keď tiež to nie je ideál, po zatiahnutí ručnej brzdy a zaradení "P" sa auto ešte trochu pohne (hlavne na takom kopčeku), nehovoriac o tom, že rúčka mi takmer nezaberá, keďže ju nepoužívam.
			
			
									
						
										
						Dobře, ale nepohne se to o metr. Budeš vědět cca v jakém místě to škrtá. A pokud, jak říkáš jsi škrtnul alespoň 15x, tak to tam určitě uvidíšDominikB píše:CZAirwolf, dobrý nápad. Naložím do zadu nejaké harampádí, a pri šúchaní zastavím vystúpim a pozriem sa na to. Aj keď tiež to nie je ideál, po zatiahnutí ručnej brzdy a zaradení "P" sa auto ešte trochu pohne (hlavne na takom kopčeku), nehovoriac o tom, že rúčka mi takmer nezaberá, keďže ju nepoužívam.
- 
				xSAFA
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3460
 - Registrován: sob 21.07.2007 00:00
 - Bydliště: Přerov
 - Klubové ID: 1477
 - Kontaktovat uživatele:
 
No jsou sice nízko ale zase primo v místě nápravy což znamená že se nemohou dotknout cesty. Bude to někde ve středu mezi nápravami. Takhle to hádat je o ničem. Zajeť na rampu nebo někde v servisu popros ať ti auto zvednou a koukni kde to je odřeny... Popř hod auto na hever lehni pod nej a posvit si tam...
			
			
									
						
										
						to me poser ,rikaš to jako normalni vec,ja škrtnul jednou z bejvalou E36 .....a skoro jsem si nafackoval a sralo mi to ješte mesic!a už bych to nechtel zažit,kup si LADA NIVA a ne bmwDominikB píše:Pri každodennom vychádzaní z podzemnej garáže, v závislosti od počtu osôb v aute, škrabem spodok. Výjazd je urobený strašne zle, zmena uhlu je príliš veľká a tak v strede škrabem spodok ak v aute sedia viac ako dvaja ľudia. Takže ak pružiny pustia karosériu o 1cm nižšie, už to škriabe o zem...
Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...




