Ono je fajn porovnat motor ktery jezdil roky bez spodního krytu a motor který měl kryt odjakživa... Mimo to že je daleko čistější, jednotlivé díly nejsou tak orezlé tak taky ti neletí sůl, písek a voda na řemeny a kladky tudíž ti vydrží déle aniž by začali kvičet apod... Pokud zvažuješ tak určitě kryt kup...
no a já se ptal v servisu a prý jak to neni originální díl tak to tam uplně nesedí takže nevim potřeboval bych montážní návod...měl by někdo?nebo věděl by přesně někdo kam co upevnit na co k čemu...
Myslím si že návod na nebude třeba, zalez pod auto vem plast sebou, trošku se rozhlídni pod autem kam by to tak pasovalo a třeba kam dát kryt pod motor je asi jasný ne? Jak trefíš jednu díru tak máš vyhráno Mě to teď taky čeká, koupil jsme si nový vruty a větší podložky pod ně, abych to mohl co nejvíc přitáhnout.
no jo ale ono to fakt nesedí...ty díry tam jsou a možná bych řek že pro benzinovej motor je to takový nepraktický kor když ze spodu to má z výroby nálitky žebrovitý k vůli chlazení a tím krytem to utlumím a myslím akorát si budu muset výckrát vzít hadr do pracky a pomazlit motor...ale nevim třeba to zas někdy změním a vrhnu se na to znova...
Nezkoušeli jste někdy někdo objednat tento díl např. z Auto Kelly? Jak to sedí případně nesedí atd.? Protože origo v BMW stojí 2x tolik, ale zase by měl pasovat přesně podle toho jestli je na autě M nárazník nebo není atd. Zatímco v Kelly je to universální pro všechny obsahy, nárazníky..Díky moc za odpověď