Ahoj dnes sem si tak jel a slapl sem trochu ostreji na brzdu a pote rozsvitil se mi senzor opotrebeni brzdoveho oblozeni a brzda pote zacala pribrzdovat za jizdy a taky sem zacal slyset kokovy zvuk jak neco dre o brzdovy kotouc. Dojel sem s tim domu a ten jeden kotouc byl uplne rozhaveny tim trenim - snad se tou teplotou nezvlnil.
Problem je v tom ze zitra k veceru mam odjet na hory ( Auto nabaleny vecma atd. Nenasel by se nekdo kdo by to jeste behem zitrka dokazal spravit ? Je potreba se podivat na brzdu co tam dre a taky vymenit brzdove desticky na predni brzde. Volal jsem do par servisu vcetne synotu ale ti jsou na dovolene. Nejlip nekdo v okoli Zlina nebo Prerova, proste stredni morava.
Totálně sjetý desky, až na kov. Přibržďuj ti to možná proto, že pístek už je tak moc vylezlej, že se prostě šprajcl a nevrací se. Vyměň desky a modli se, aby to okolo pístku neteklo.
Kdyz dokazes poznat rozzhavenej br. kotouc, tak snad i zjistis, jestli mas desticky v haji.
Jsem z Brna, tak Ti asi moc nepomuzu.
PS: Na tuhle praci je potreba vic sily nez rozumu a nebude to nic slozityho. Tak se toho neboj a jdi na to sam.
No rozzhavenej koutouc sem poznal tak ze sem na neho z venku sahl prstem, a desticky jsou v haji stoprocentne. Ale nejsem mechanik a sam bych se do te opravy asi nepustil, ani nemam kde. A hlavne nemam ty desticky. Problem je ze sem to potreboval vyresit do zitrejsiho odpoledne
Admin edit: Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
To je docela problem,desky nesezenes.Vsechny dily co mam objednane dojdou pry az 4ho.Ale obcas se postesti v autokelly,ze to maji na sklade,olomouc urcite.Vymena je sranda,to zvladnes
1: Myslím, že problém nebude takový jak zdá, protože kotouč, když na něj sáhneš je horký vždycky tak, že si o něj spálíš prst.
2:nepíšeš tady jaký máš motor, tudíž ti asi nikdo nepomůže
3:zdá se mi divné, že se senzor rozsvítil až to začalo drhnout kov na kov (kotouče jsou K.O a dře to o hrany, nebo jsou pístky zarezlé a desky jsou sjeté nerovnoměrně)
4:Raději si půjč auto od kámoše, protože se na to chce podívat důkladně a ne to někde za hoďku naházet na auto a pak mít nějaký problém na cestách.
5:Ať se ti zadaří a přeji šťastné dojetí a pořízení
qwerty píše:Ahoj dnes sem si tak jel a slapl sem trochu ostreji na brzdu a pote rozsvitil se mi senzor opotrebeni brzdoveho oblozeni a brzda pote zacala pribrzdovat za jizdy a taky sem zacal slyset kokovy zvuk jak neco dre o brzdovy kotouc. Dojel sem s tim domu a ten jeden kotouc byl uplne rozhaveny tim trenim - snad se tou teplotou nezvlnil.
Problem je v tom ze zitra k veceru mam odjet na hory ( Auto nabaleny vecma atd. Nenasel by se nekdo kdo by to jeste behem zitrka dokazal spravit ? Je potreba se podivat na brzdu co tam dre a taky vymenit brzdove desticky na predni brzde. Volal jsem do par servisu vcetne synotu ale ti jsou na dovolene. Nejlip nekdo v okoli Zlina nebo Prerova, proste stredni morava.
Budu vdecny za kazdou pomoc
Zkus Temposervis, většinou maj desky skladem a otevřeno i o svátky. Samotná výměna je za 30 minut hotová. Pokud si rožhavil kotouč, tak počítej s tím že bude ko a při brždění z vyšší rychlosti ti bude dost vibrovat volant, ale nemusí to být pravidlem.
No, záleží čemu říká rozžhavenej. Pokud červěně nebo i bíle svítil a kouřilo se z něj tak to potom jo Pokud ho ale jen fest pálil prst, tak takhle se to zahřeje při jednom malým zabrždění na křižovatce.
On to bude mit zrejme horsi,pise ze slysel kovovy zvuk za jizdy a ze mu to pribrzdovalo.To se pak snadno ten kotouc pridre,pak je v hajzlu a nebo se musi nechat srovnat,to ale stoji par korun.
tak co? jak si to poresil? zrejme napises az se vratis z hor, tak by me zajimalo cim to je, jinak jen kdyby se to hodilo:::
spravne pokud se rozsviti tak jeste mas najet minimalne 1000km, nebo aspon u me to tak bylo
hele potrebujes sundat kolo a kouknout na ty desky, takze kdyz na ne neuvidis, sundas sroubovakem pruzinku na trmenu co na tebe kouka a pak potrebujes koupit 7icku imbus, sundat 2 plastovy zaslepky na trmenu, co hlavou miri k rizeni a vysroubovat ty 2 srouby cepoveho tvaru, pote zatlacit pistek trochu zpet a pujde vyndat trmen, desky vymenis a uvidis (pistek se musi zatlacit uplne aby desky sedly na kotouc a nezapomenout otevrit brzdovku v motoru)
pripadne kdyz zjistis nejakou mechanickou chybu na kotouci, potrebujes klic 16tku a povolit ty 16tkovy souby na stejne strane jako ty imbusovy, abys sundal skelet kolem korouce a pam imbusem 5tkou odsroubujes pojistny sroubek kotouce, par ran kladivem, nejakej kopanec a kotouc je dole
namackas pri vyplym motoru pedal brzdy do tvrda a drzis seslapnuto a povolis vypustak na trmenu, nechas trochu odstriknout tim ze se brzdovy pedal zmackne, parkrat zopakovat a je to, pritom dolevat brzdovku, zacit na pravem zadnim, pak leve zadni, pak prave predni a leve predni--- je to vzdalenost od nadobky na brzdovku, od nejdelsiho po nejkratsi
Admin edit: Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!