Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325 TDS nejde nastartovat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Tak se me to podarilo nastartovat , po připojení plusu z baterky na odpojovací ventil a přemostění relátka podávacího čerpadla 30 s 87 to chytlo , sice studene s obtíží ale chytlo to. Po zahřátí to chytalo na otočení. Kontrolka vstřiku na palubce svítí porád i po nastartování. Tak že by bylo relé žhavení ko ? Pojistka na něm je zdravá.
A jak zjistím že je relé dobré ?Po nastartování a následném odpojení + z odpojovacího ventilu motor chcípne.
A jak zjistím že je relé dobré ?Po nastartování a následném odpojení + z odpojovacího ventilu motor chcípne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Tak si myslím,že ta kontrolka tě informuje o tom,že nemůže sama nějak otevřít ten odpojovací(chcípací) ventil,tudíž bych usoudil,že to je chyba její samotný.
Tak vem klíč č. "24" a vyndej ten chcípák a z něho vyndej ten jehlový ventil s pružinou a zpátky to tam zamontuj.
Neboj chcípat ti to bude i bez tohoto chcípáku.
Ovšem jestli nechceš koupit jinou použitou řj motoru.
Tak vem klíč č. "24" a vyndej ten chcípák a z něho vyndej ten jehlový ventil s pružinou a zpátky to tam zamontuj.
Neboj chcípat ti to bude i bez tohoto chcípáku.
Ovšem jestli nechceš koupit jinou použitou řj motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem ten ventil rozebral a vyndal tu jehlu s pružinkou ven. Zpět vše složil bez těch věcí ,pokusil jsem se nastartovat a nic. prostě když tam nepřivedu odněkud + tak se mě nerozběhne vubec palivové čerpadlo v nádrži. Po přivedení + na ten odpojovací ventil je slyšet cvaknuti žhavicího rele a podávací čerpadlo běží furt a nastartuju. Je to nějak divné 

No tak to je špatný napájení řj motoru,ono se to pak napájí přes ten chcípací ventil.
Zkus tedy pro potvrzení toho co píšu udělat to,že vyndej to relé řj motoru a pak zkus ten chcípák takhle napájet externě kabelem přes baterku.
Pokud to opět chytne i bez relé ,tak se pak kouknu do plánku a napíši co a jak dál.
Zkus tedy pro potvrzení toho co píšu udělat to,že vyndej to relé řj motoru a pak zkus ten chcípák takhle napájet externě kabelem přes baterku.
Pokud to opět chytne i bez relé ,tak se pak kouknu do plánku a napíši co a jak dál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Takže jestli máš aspon žárovkovou zkoušečku tak by to chtělo změřit jestli jde napětí při rozsvícených kontrolkách zapalování na:
1.zásuvku co rozpojíš co jde na na vstřikovací čerpadlo je dole a jde k takovýmu ventilu,je dvoupinová,takový hranatý černý konektor s dvěma dráty=červenobílý a druhý bílý,rozpjíš to a na jednom pinu(červeno-bílom) co jde jako přívod k tomu ventilu jako z motorové elektriky bys měl naměřit napětí cca +12V.
2.Nebo sundat zásuvku z řj. motoru a na pinech (15,16,17) musíš zase naměřit cca +12V.Normálně to odcvakneš z toho počítače a na některý pin té vícepinové zásuvky by mělo jít napětí,teda na ty tři piny při zapnutom zapalování a klasicky danom relé řj..Měřit na té zásuvce co je na kabelu,né na pinech řj motoru.
Pak napiš,jestli se žárovka rozsvítí.
1.zásuvku co rozpojíš co jde na na vstřikovací čerpadlo je dole a jde k takovýmu ventilu,je dvoupinová,takový hranatý černý konektor s dvěma dráty=červenobílý a druhý bílý,rozpjíš to a na jednom pinu(červeno-bílom) co jde jako přívod k tomu ventilu jako z motorové elektriky bys měl naměřit napětí cca +12V.
2.Nebo sundat zásuvku z řj. motoru a na pinech (15,16,17) musíš zase naměřit cca +12V.Normálně to odcvakneš z toho počítače a na některý pin té vícepinové zásuvky by mělo jít napětí,teda na ty tři piny při zapnutom zapalování a klasicky danom relé řj..Měřit na té zásuvce co je na kabelu,né na pinech řj motoru.
Pak napiš,jestli se žárovka rozsvítí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
- Kontaktovat uživatele:
Takže to vypadá,že očíslování u E34tds a E36tds je zřejmě jiné.
Ale co jsem koukal tak ty tři piny vedle sebe to napětí mají,tudíž napájení řj motoru tam jde.
Ale to napětí na tom ventilu u vstřikovacího čerpadla je dost malý.Má být větší jak 8.5V na tom červenobílom.
I když toto napájení tohoto ventilu nejde z řj motoru ,tak pro jistotu si ho měřil normálně se zasunutou zásuvkou do řj motoru?
Má být prostě větší jak 8.5V.
Ale co jsem koukal tak ty tři piny vedle sebe to napětí mají,tudíž napájení řj motoru tam jde.
Ale to napětí na tom ventilu u vstřikovacího čerpadla je dost malý.Má být větší jak 8.5V na tom červenobílom.
I když toto napájení tohoto ventilu nejde z řj motoru ,tak pro jistotu si ho měřil normálně se zasunutou zásuvkou do řj motoru?
Má být prostě větší jak 8.5V.