Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325 TDS nejde nastartovat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JasonWoorhes »

To jsem nezkoušel ,jsem si myslel když nesepne odpojovací ventil na čerpadle tak tam palivo nedostanu. Prubnu napíšu.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#22 Příspěvek od troutny »

A na ten odpojovací (chcípací ventil) nejde +12V při rozsvícených kontrolkách?
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JasonWoorhes »

Ne jen když tam přivedu + z baterky
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#24 Příspěvek od troutny »

A když tam tedy přivedeš "+" z aku na ten chcípací ventil a zastartuješ tak taky nechytne?
A na žhavící svíčky jde napětí?
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak se me to podarilo nastartovat , po připojení plusu z baterky na odpojovací ventil a přemostění relátka podávacího čerpadla 30 s 87 to chytlo , sice studene s obtíží ale chytlo to. Po zahřátí to chytalo na otočení. Kontrolka vstřiku na palubce svítí porád i po nastartování. Tak že by bylo relé žhavení ko ? Pojistka na něm je zdravá.
A jak zjistím že je relé dobré ?Po nastartování a následném odpojení + z odpojovacího ventilu motor chcípne.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#26 Příspěvek od troutny »

Hale a reaguje to na přidávání plynu.A jak ten motor jde teplý,nejde náhodou tvrději než obvykle?
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak relé žhavení odzkoušeno z jiného auta a porád stejné . Moje relé v jiném autě funguje normálně. Jde to nastarovat jenom s přivedením plusu na odpojovací ventil. :evil:
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JasonWoorhes »

Ne řek bych že jde jako dříve....fakt nevím
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#29 Příspěvek od troutny »

A reaguje na plyn normálně?
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JasonWoorhes »

Jo reaguje, jen po přidání plynu a přechod na volnoběh klesnou hodne otačky motoru a pak se to vyrovna a drží jak má
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#31 Příspěvek od troutny »

Tak si myslím,že ta kontrolka tě informuje o tom,že nemůže sama nějak otevřít ten odpojovací(chcípací) ventil,tudíž bych usoudil,že to je chyba její samotný.
Tak vem klíč č. "24" a vyndej ten chcípák a z něho vyndej ten jehlový ventil s pružinou a zpátky to tam zamontuj.
Neboj chcípat ti to bude i bez tohoto chcípáku.
Ovšem jestli nechceš koupit jinou použitou řj motoru.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JasonWoorhes »

Dobrá zítra to prubnu udělat. Stejně nevím jak to bude ted v zimě startovat když to nebude žhavit .Ještě bych potřeboval vědět kdybych sehnal jinou řj třeba z bouračky ,stačí jí jen připojit nebo se to musí nějak sladit ?( třeba s klíčema... atd.)
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#33 Příspěvek od troutny »

Nevím jaký máš rv.,tak tedy jestli máš už EWS tak to musíš synchronizovat=sladit,sjednotit přes diagnostiku,která umí kodovat moduly.
Ten EWS má u spínačky takový trychtýřovitý kroužek což je to čtecí zařízení z toho klíče.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JasonWoorhes »

Mám rv 95 , díky za rady
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak jsem ten ventil rozebral a vyndal tu jehlu s pružinkou ven. Zpět vše složil bez těch věcí ,pokusil jsem se nastartovat a nic. prostě když tam nepřivedu odněkud + tak se mě nerozběhne vubec palivové čerpadlo v nádrži. Po přivedení + na ten odpojovací ventil je slyšet cvaknuti žhavicího rele a podávací čerpadlo běží furt a nastartuju. Je to nějak divné :(
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#36 Příspěvek od troutny »

No tak to je špatný napájení řj motoru,ono se to pak napájí přes ten chcípací ventil.
Zkus tedy pro potvrzení toho co píšu udělat to,že vyndej to relé řj motoru a pak zkus ten chcípák takhle napájet externě kabelem přes baterku.
Pokud to opět chytne i bez relé ,tak se pak kouknu do plánku a napíši co a jak dál.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak je to přesně jak si psal po přivedení + na ten ventil a odpojení relátka jednotky to jde nastartovat. Dnes jsem to také projížděl a zjistil jako kdyby to pracovalo v nějakém nouzáku,to auto memá vubec žádnej výkon jako kdyby mě někdo zezadu držel.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#38 Příspěvek od troutny »

Takže jestli máš aspon žárovkovou zkoušečku tak by to chtělo změřit jestli jde napětí při rozsvícených kontrolkách zapalování na:
1.zásuvku co rozpojíš co jde na na vstřikovací čerpadlo je dole a jde k takovýmu ventilu,je dvoupinová,takový hranatý černý konektor s dvěma dráty=červenobílý a druhý bílý,rozpjíš to a na jednom pinu(červeno-bílom) co jde jako přívod k tomu ventilu jako z motorové elektriky bys měl naměřit napětí cca +12V.
2.Nebo sundat zásuvku z řj. motoru a na pinech (15,16,17) musíš zase naměřit cca +12V.Normálně to odcvakneš z toho počítače a na některý pin té vícepinové zásuvky by mělo jít napětí,teda na ty tři piny při zapnutom zapalování a klasicky danom relé řj..Měřit na té zásuvce co je na kabelu,né na pinech řj motoru.
Pak napiš,jestli se žárovka rozsvítí.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JasonWoorhes »

tak v té řj na pinu 15 nic nemám a ostatní je na odkazech co přikládám.
Obrázek


Obrázek
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#40 Příspěvek od troutny »

Takže to vypadá,že očíslování u E34tds a E36tds je zřejmě jiné.
Ale co jsem koukal tak ty tři piny vedle sebe to napětí mají,tudíž napájení řj motoru tam jde.
Ale to napětí na tom ventilu u vstřikovacího čerpadla je dost malý.Má být větší jak 8.5V na tom červenobílom.
I když toto napájení tohoto ventilu nejde z řj motoru ,tak pro jistotu si ho měřil normálně se zasunutou zásuvkou do řj motoru?
Má být prostě větší jak 8.5V.
Odpovědět