Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vadné čidlo kliky, chyba v zapalovani
Pri jizde do kopce(i mirneho) na dvojku,trojku se jakoby zmeni zvuk motoru,neodpovida zvysujicim se otackam,je jakoby hlubsi bublavy+vybrace do plynoveho pedalu .Clovek od 2,5-3tis je zvykly na ostrejsi jecivesi zvuk a po 4,5 typicky zvuk R6ky,ale nic neprichazi.Ani vykon pocitove je to jako by se dusil ci co.Po vyjeti kopecku ma motor opet silu a akceleraci(mozna subjektivni).Pravda je ta,ze bylo meneno na zkousku leve predni kolo a i po sundani a vraceni puvodniho to delalo taky.Ze by chtely kola pouze usadit a pocit spatneho tahu byl zpusoben hlukem kola a "neslysenim" zpravneho zvuku????Byl jsem z toho docela dost vyjetej ,setkal jste se s tim nekdo???(vaha z druhe ruky,nova lambda)
Takze dnesaka se problem dost prohloubil,auto jede chvili v klidu(pocitove bez problemu) a pak zniceho-nic zacne skytat-podobne jako by dochazela stava(ta tam ale je),motor zacne hazet(vibrovat)+divnej bublavo-hucivej zvuk a otacky se jen pozvolna zvysuji pri plny podlaze(2-3tis ot) pote problem jakoby sam odezni,motor zprudka zabere a tahne jako vino.Je to docela napytel kdyz se to stane pri rozjezdu........nic,nic a najednou si autu pred tebou v kufru
.Napada me jeste palivovej filtr a vstriky.Mate jiny napady????

musis zmerit tlaky, ale jestli jednou jede dobre jednou spatne, tak to nebude sranda zmeritPaavo píše:dela to samy i s vypojenou vahou.......a jinak po vymene je auto,pokud zrovna jede jak ma daleko zivejsi"nahore".Takze vahu bych asi vyloucil.Da se nejak potvrdit,vyloucit cerpadlo?Odhali ho diagnostika?

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Kdyz neco blbne jenom nekdy, tak se zavada zjistuje uplne krasne
takze aspon vesely vanoce
co mas za motor? (km, r.v.)
co se tyce palivovy soustavy, da se zmerit tlak a objem precerpanyho paliva.
asi to nepomuze, ale ja bych na tvym miste natankoval nejakej vpower, prilil bychtam fajnovy aditivum a jel tak na 100-300km auto PORADNE projet. Bacha aby jsi nemusel resit jeste 100km odtah, takze nekde pobliz

co mas za motor? (km, r.v.)
co se tyce palivovy soustavy, da se zmerit tlak a objem precerpanyho paliva.
asi to nepomuze, ale ja bych na tvym miste natankoval nejakej vpower, prilil bychtam fajnovy aditivum a jel tak na 100-300km auto PORADNE projet. Bacha aby jsi nemusel resit jeste 100km odtah, takze nekde pobliz

mereni prutoku cerpadla
1. odpojit odvod benalu z palivovy listy
2. na 30s zapnout pal. cerpadlo (vyklemovat rele)
3. benal zachytavat, melo by byt 0,875l/30s pro m50
tlak paliva 3,0bar +- 0,06
snimac polohy plynu:
mezi 1. a 3. pinem 4000ohm
mezi 1 a 2 1000 - 4000ohm (1000volnobeh - 4000plnejpyn)
-vychazim z BentleyBMW-E36ServiceManual.pdf
zkus nastavit 3000otacek a pohejbat se zapalovacima kablikama. Kdyz dostanes pecku, vymen kablik. (m50 neznam,tak nevim jestli to pude)
1. odpojit odvod benalu z palivovy listy
2. na 30s zapnout pal. cerpadlo (vyklemovat rele)
3. benal zachytavat, melo by byt 0,875l/30s pro m50
tlak paliva 3,0bar +- 0,06
snimac polohy plynu:
mezi 1. a 3. pinem 4000ohm
mezi 1 a 2 1000 - 4000ohm (1000volnobeh - 4000plnejpyn)
-vychazim z BentleyBMW-E36ServiceManual.pdf
zkus nastavit 3000otacek a pohejbat se zapalovacima kablikama. Kdyz dostanes pecku, vymen kablik. (m50 neznam,tak nevim jestli to pude)
ten tlak v palivovy soustave se da zmerit podle me i merakem tlaku valcu, ten muzu i sehnat a jedu na chatu, tak jestli se chces stavit
kami: jinak kamosovi na isu houpou otacky jak prase, vymenil lambdu a nic extra, sani taky skoro novy, ale kdyz sem sahnul ke kabelum, tak sem dostal pecku jak prase asi od dvou kabelu, takzeto asi neni dobre co?
kami: jinak kamosovi na isu houpou otacky jak prase, vymenil lambdu a nic extra, sani taky skoro novy, ale kdyz sem sahnul ke kabelum, tak sem dostal pecku jak prase asi od dvou kabelu, takzeto asi neni dobre co?

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca: No v poradku to urcite neni, ale na 100% to taky nemusi byt pricina.
Muze byt i blba svicka(-kouknout na ni). Muze byt i spatnej konektor - da se s troskou stesti opravit. Vymenit kable po nejakejch 50tiskm taky neni spatna vec.
Jen tak pro zajimavost: Kdyz sem na ackovy Vectre trosku daval plyn, tak to nechtelo jet na 4 valce ani pri neutralu. Zkousel sem s kablikama vselijak sachovat ( kdyz je odpojenej od svicky za chodu, tak pecku dostanes vzdycky, tenkrat jsem si uzil), ale furt se to chovalo stejne. Nakonec jsem se nasral a zkousel nastartovat vzdycky se zapalovanim na jednom valci (verte mi na jeden valec de v pohode nastartovat motor(dvoulitr i)). U jednoho valce nastartovat neslo. Koupil sem kablik, vymenil: a opraveno
.
Kdyz je podezreni na palivovou soustavu, tak kdyz si prepnete na LPG a jede to lip tak ji muzete vyloucit. -dost dobra vyhoda
Muze byt i blba svicka(-kouknout na ni). Muze byt i spatnej konektor - da se s troskou stesti opravit. Vymenit kable po nejakejch 50tiskm taky neni spatna vec.
Jen tak pro zajimavost: Kdyz sem na ackovy Vectre trosku daval plyn, tak to nechtelo jet na 4 valce ani pri neutralu. Zkousel sem s kablikama vselijak sachovat ( kdyz je odpojenej od svicky za chodu, tak pecku dostanes vzdycky, tenkrat jsem si uzil), ale furt se to chovalo stejne. Nakonec jsem se nasral a zkousel nastartovat vzdycky se zapalovanim na jednom valci (verte mi na jeden valec de v pohode nastartovat motor(dvoulitr i)). U jednoho valce nastartovat neslo. Koupil sem kablik, vymenil: a opraveno

Kdyz je podezreni na palivovou soustavu, tak kdyz si prepnete na LPG a jede to lip tak ji muzete vyloucit. -dost dobra vyhoda