Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
centrál e36
zlute draty na cerveny drat nejlip za pojistku, odemykaci (jeden z bilych podle manualu) das na pin 4 ve zlutem konektoru (pin je volny, zasune se jen usekly drat i s buzirkou, on se sam potom zabezpeci proti vysunuti) a druhy z bilych je zamykaci, ten zasun do 17tky a jeste z toho drtau si pres diodu vyved drat na drat ktery vede do pinu 13 (ten slouzi jako pojistka dveri proti otevreni zevnitr tzv doublelock a zamceni nadrze) pripadne muzes na pin 13 jeste pres diodu pripojit zeleny drat, coz je prodluzovac 12V na 20sekund po zamceni auta, coz slouzi na zavirani okinek
ale tohle vse plati pro e36 od roku 94 ktere maji novou jednotku centralu ZKE4 ktere maji vlastni dojizdeni okinek pri podrzeni klicku v zamku na zamykaci poloze, pokud mas starsi, tak jsou to piny jine a ty si z halvy nepamatuju
oranzove draty si muzes z jednotky vyhodit, nejsou potreba a hnede kazdy samostatne zapojit pod volantem do konektoru co vede od packy blinkru,,, drat co vede elektriku na blinkr blikajici doleva zjistis kdyz nechas konektor zapojeny a zmeris na kterych pinech neni napeti a na kterych je, ty si vyradis z odhadu a potom prcnes blinkr dolu a budes merit kde se objevilo 12v a na pravy blinkr to same, pak staci dratek strcit do diry-samicky a poradne zamacknout konektor zpet
a na vystup na kufr si muzes zapojit treba neco co se aktivuje impulsem, ja nevim, treba prodluzovac impulzu a ten navezt do vyhrivani sedacek treba, nebo to je na tobe, jinak ja drat vyhazuju
pro obe jednotky plati ovladani kladnym impulsem a zlute draty tim padem na cerveny
ale tohle vse plati pro e36 od roku 94 ktere maji novou jednotku centralu ZKE4 ktere maji vlastni dojizdeni okinek pri podrzeni klicku v zamku na zamykaci poloze, pokud mas starsi, tak jsou to piny jine a ty si z halvy nepamatuju
oranzove draty si muzes z jednotky vyhodit, nejsou potreba a hnede kazdy samostatne zapojit pod volantem do konektoru co vede od packy blinkru,,, drat co vede elektriku na blinkr blikajici doleva zjistis kdyz nechas konektor zapojeny a zmeris na kterych pinech neni napeti a na kterych je, ty si vyradis z odhadu a potom prcnes blinkr dolu a budes merit kde se objevilo 12v a na pravy blinkr to same, pak staci dratek strcit do diry-samicky a poradne zamacknout konektor zpet
a na vystup na kufr si muzes zapojit treba neco co se aktivuje impulsem, ja nevim, treba prodluzovac impulzu a ten navezt do vyhrivani sedacek treba, nebo to je na tobe, jinak ja drat vyhazuju
pro obe jednotky plati ovladani kladnym impulsem a zlute draty tim padem na cerveny
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:zlute draty na cerveny drat nejlip za pojistku, odemykaci (jeden z bilych podle manualu) das na pin 4 ve zlutem konektoru (pin je volny, zasune se jen usekly drat i s buzirkou, on se sam potom zabezpeci proti vysunuti) a druhy z bilych je zamykaci, ten zasun do 17tky a jeste z toho drtau si pres diodu vyved drat na drat ktery vede do pinu 13 (ten slouzi jako pojistka dveri proti otevreni zevnitr tzv doublelock a zamceni nadrze) pripadne muzes na pin 13 jeste pres diodu pripojit zeleny drat, coz je prodluzovac 12V na 20sekund po zamceni auta, coz slouzi na zavirani okinek
ale tohle vse plati pro e36 od roku 94 ktere maji novou jednotku centralu ZKE4 ktere maji vlastni dojizdeni okinek pri podrzeni klicku v zamku na zamykaci poloze, pokud mas starsi, tak jsou to piny jine a ty si z halvy nepamatuju
oranzove draty si muzes z jednotky vyhodit, nejsou potreba a hnede kazdy samostatne zapojit pod volantem do konektoru co vede od packy blinkru,,, drat co vede elektriku na blinkr blikajici doleva zjistis kdyz nechas konektor zapojeny a zmeris na kterych pinech neni napeti a na kterych je, ty si vyradis z odhadu a potom prcnes blinkr dolu a budes merit kde se objevilo 12v a na pravy blinkr to same, pak staci dratek strcit do diry-samicky a poradne zamacknout konektor zpet
a na vystup na kufr si muzes zapojit treba neco co se aktivuje impulsem, ja nevim, treba prodluzovac impulzu a ten navezt do vyhrivani sedacek treba, nebo to je na tobe, jinak ja drat vyhazuju
pro obe jednotky plati ovladani kladnym impulsem a zlute draty tim padem na cerveny
Jakejma diodama to maš na mysli propojit?jsou tam nutné?sem elektro lama:D nekreslil nekdo náke schema jak to zapojit?
MadMaxII píše:jurasis píše:Tak toto superschéma si asi schovám...![]()
![]()
No co? Pochopi to kazdej a jeste se ctenari znali elektriny pousmeji(v dobrym slova smyslu, el. schema s abstraktnim umenim), takze
Dyťtam mám na konci smajla...

Jen bych polemizoval s tím "pochopí to každej". Na fóru je tato informace minimálně dvacetkrát, jen ode mně aspoň třikrát...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
dell píše:Nedávno jsem to dělal a je to jak píšete jen nevím na co je pin 10 nebo 8.
+12v napajeni nasi nove DO jednotky, pin 8 je stalych 12v na dovirani okinek a pin10 je stalych 12v napajeni hlavni bmw jednotky centralu, takze kdyz se na tyhle napoji i dodolavany novy DO central, tak to bude slapat
vlevo je matal
a vpravo Killca 


takze sem dnes v noci prozrel a zjistil ze sem chyboval, totiz prodlouzeny impulz z jednotky od FXe neposila +12V ale kostru (-),takze to slouzi na ukostreni okinek aby dojela a dojebal sem lepsi schema, zatim trosku rozpracovany, ale pro funkcnost centralu je vse splneno


vlevo je matal
a vpravo Killca 

