Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pár technických dotazů k e46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#1 Příspěvek od zienteks »

Zdravím chlapi. Už týden vlastním e46 318i a zatím si nemužu stežovat až na pár věci. A ty jsou jeden klíček nechce otevírat/zavírat na dálku je potřeba nějak klič párovat s autem? A další problém jak se projevuje vůle na hřebenové tyči na řízení? Zlistil jsem vůli na vnitřní tyčce řízení ale nejsem si jistý zdáli to neni hřeben. Jinak vůli v řízeni nemám aspon jsem si ji nevšiml jen to na nespevněnych površích tluče.
filippek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 03.09.2007 00:00

#2 Příspěvek od filippek »

Tak já ti umím poradit jen s klíčkem.. Spárovat jde, tuším že postup najdeš i tady na foru, mě to udělali v BMW zadarmo. Mluvím teda o tom novějším klíčku s nevyměnitelnou baterií :lol:
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#3 Příspěvek od zienteks »

Ták paráda klíček už funguje tak kdyby tohle ještě někdo četl a taky měl problémy s kličem tak postup je takový:

1.Sednout do auta,zavřít dveře.
2.Na ani ne sekundu (max. 5s.) zapnout klíček do 1.polohy a zpět.
3.Vyndejte klíč ze zapalování.
4.Stisknout a držet tlačítko na odemykání a přitom 3krát za sebou stisknout tlačítko na zamykání.
5.Poté tlačítko na odemykání pustit.
6.Auto se zamkne a odemkne a je hotovo

Body 3,4,5 opakovat na všech klíčích...

(akorád mi jede vždycky ten klíč ktery byl poslední spárovaný hmm)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#4 Příspěvek od Killca »

to klepani na predni naprave jsou podle me silentbloky na stabilizatorove tyci, jinak vule v hrebenu se da poznat kdyz mas novy cepy rizeni i s tyckou az do hrebenu a zahazes volantem pri vyplem motoru a budes poslouchat jestli klepe pri prechodu z levotociveho na pravotocivy, jinak to muzou bejt jen tycky rizeni nebo cepy rizeni u ramen
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#5 Příspěvek od zienteks »

No každopádně se na to budu muset pořádně mrknout jsem na to dneska koukal a neměl jsem moc času a pod těmi plasty co jsou pod motorem jsem řízení ani neviděl tak kryt musí dolů a ty tycky od stabilizátorů vypadají hodně dobře jen aby to nebylo chřebenem. :?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

zienteks píše:No každopádně se na to budu muset pořádně mrknout jsem na to dneska koukal a neměl jsem moc času a pod těmi plasty co jsou pod motorem jsem řízení ani neviděl tak kryt musí dolů a ty tycky od stabilizátorů vypadají hodně dobře jen aby to nebylo chřebenem. :?

no zahejbej s tim pajcrem a uvidis, kdyz budou silentbloky chodit moc, tak sou kaput a cepy kdyz poklepes, tak nesmej "rezonovat"/vytvaret zvuky vule
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět