Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pomale padani otacek M50B25TU
-
Bohhy
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Za jizdy a i na miste, kdyz vytocim motor, tak ty otacky padaj o dost pomalejs, nez by meli. Nekdy se mi zda, ze kdyz prerazuju, tak to taky dloho zustava v tech otackach ve kterej sem seslapnul spojku. A jeste vic je to padani znat pri padani z maximalnich otacek.....
Nevi nekdo co by to mohlo byt? Rozvody sou nastaveny podle priravku a diagnostika nic neukazuje, cidlo v diferaky vylucuju, protoze to dela i na miste.................... co dal?
Nevi nekdo co by to mohlo byt? Rozvody sou nastaveny podle priravku a diagnostika nic neukazuje, cidlo v diferaky vylucuju, protoze to dela i na miste.................... co dal?
-
Bohhy
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
vzduchovej ventil sem cistil, stejne jako klapku sani a sou zkontrolovany vsechyn hadicky i bowden. Jediny teda co sem nezkousel tu vahu vzduchu a cidla, sice diagnostika nic neukazala, ale kdo vi. Ted sem premejslel o tom teplotnim cidle, jestli si RJ nemysli, ze motor je studenej. Protoze dost podobne se chovaj otacky u moji E34ky kdyz je studena.... ale to by pak ukazalo na diagnoze ne......
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Podle me, kdyz by byl zacpanej kat., poznal bys to na vykonu a otacky by pomalu neklesaly. Fakt nevim. Jeste bych asi kouknul na volnobeznej ventil.
Budu uvazovat logicky:
motor 5000 otacek
pustis plyn a r.j. by mela prerusit vstrikovani
budto je plyn nedovrenej -netesnost jsi vyloucil
nebo porad strika (mel bys to poznat po sluchu)
-r.j. nevi ze je plyn pustenej -cidlo klapky (pin 1 a 2 1000-4000ohm dle miry seslapnuti)
-nedovrena tryska - musely by byt spatny vsechny stejne jinak by byl nepravidelnej chod -blbost
Takze krome toho volnobehu me uz jenom napada zkusit odpojit trubku mezi vahou a klapkou a kouknout co to dela. pripadne jestli data z diagnostiky odpovidaj realu
Budu uvazovat logicky:
motor 5000 otacek
pustis plyn a r.j. by mela prerusit vstrikovani
budto je plyn nedovrenej -netesnost jsi vyloucil
nebo porad strika (mel bys to poznat po sluchu)
-r.j. nevi ze je plyn pustenej -cidlo klapky (pin 1 a 2 1000-4000ohm dle miry seslapnuti)
-nedovrena tryska - musely by byt spatny vsechny stejne jinak by byl nepravidelnej chod -blbost
Takze krome toho volnobehu me uz jenom napada zkusit odpojit trubku mezi vahou a klapkou a kouknout co to dela. pripadne jestli data z diagnostiky odpovidaj realu
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
me to myslim dela kolem 1500 a pri takovyhle rychlosti a neutralu to drzi stabilne 1100 otacek, asi jednotka neumi poradne nstavit smes (jinym to i kolisa jak prase v takoveto chvili)Kami1 píše:Dobrej napad![]()
trochu doplnim - kdyz das za jizdy neutral, tak nez padnou otacky na cca 2000*, tak tam bude (ma byt) spotreba 0
*ty 2000 nevim presne, jestli nekdo jo, tak povezte
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
Bohhy
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
covece bohuzel nevim co s tim. Jak ste tady psali, tak kdyz jedu a pustim plyn, padne ekonomer tak (sice celkem pomalu, podle meho nazoru) na nulu a pri vyrazeni na dva litry. To funguje jak ma.
Motor byl komplet procisten, at uz od vahy vzduchu, volnobeznyho ventilu, hlavy(vcetne zabrouseni ventilu a danych novejch simeringuna ne), pistu, vany a podobne. Jako rekl bych ze plyn se vraci tak jak ma(tudis i klapka), ale ty otacky sou porad pozadu.
Jo a to me privedlo na myslenku, jak sem mel sundanou hlavu a jen pro jistotu sem ji nechal zrepasovat, tak sem musel davat 12 novejch ventilu, protoze byly ohnuty. Motor pritom bezel uplne paradne, nezral vodu, olej a jel jak se na 2,5ku patri.Demontazi ventilu to bejt nemohlo protoze bylo presne videt jak castecne dovirali a bylo to presne podle toho osoupany i do sedel, takze to s tim jezdilo. Kazdopadne sem si myslel, ze to puvodne melo za nasledek to pomale padani otacek, ale vsechno zustalo pri starem.
Motor byl komplet procisten, at uz od vahy vzduchu, volnobeznyho ventilu, hlavy(vcetne zabrouseni ventilu a danych novejch simeringuna ne), pistu, vany a podobne. Jako rekl bych ze plyn se vraci tak jak ma(tudis i klapka), ale ty otacky sou porad pozadu.
Jo a to me privedlo na myslenku, jak sem mel sundanou hlavu a jen pro jistotu sem ji nechal zrepasovat, tak sem musel davat 12 novejch ventilu, protoze byly ohnuty. Motor pritom bezel uplne paradne, nezral vodu, olej a jel jak se na 2,5ku patri.Demontazi ventilu to bejt nemohlo protoze bylo presne videt jak castecne dovirali a bylo to presne podle toho osoupany i do sedel, takze to s tim jezdilo. Kazdopadne sem si myslel, ze to puvodne melo za nasledek to pomale padani otacek, ale vsechno zustalo pri starem.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Spatna funkce ventilu by byla znat na spotrebe nebo vykonu. Pokud je spotreba OK, tak uz fakt ta klapka, nebo ucpi volnobeznej ventil. Ideal by bylo zkusit oboji pujcit a vymenit.
Ps: Ten motor neznam, ale do sani za klapkou muzou jit jeste jiny hadice. Jsi si stopro jistej, ze ti to nic neprisava?
Pps: Ja tam mam asi spatny tesneni, ale slysim to prisavani jenom kdyz pri chcipnuti dobiha motor. (jen tak mimochodem, otacky padaj normalne, M42)
Ps: Ten motor neznam, ale do sani za klapkou muzou jit jeste jiny hadice. Jsi si stopro jistej, ze ti to nic neprisava?
Pps: Ja tam mam asi spatny tesneni, ale slysim to prisavani jenom kdyz pri chcipnuti dobiha motor. (jen tak mimochodem, otacky padaj normalne, M42)
