Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Že by dvouhmoťák? Poraďte...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#1 Příspěvek od machane »

Tak to přišlo první problém!!! Bmw 318tds. Při volnoběhu se z motoru ozývá brutální klepání. Při jízdě nad 2000 otáček je klepání čím dál silnější a při sešlápnutí spojky to zaklepe intenzivněji a na pedálu cítím drncání. Zní to jako kdyby to jelo na 3 válce ale tim to není. Poradte prosím jestli s tím měl už někdo tu čest se seznámit na vlastní kůži. Setrvák je drahý jako prase tak chcu mít jistotu. Rozebírat budu až zítra ale případně kdyby někdo měl v garáži navíc dvouhmotový setrvák na 318tds dejte vědět dik moc.
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#2 Příspěvek od machane »

No tak prosím, jsem v koncích. Nikdo nemá tuto špatnou zkušenost? Možná to je něčím jiným než setrvákem ale čím?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

No nejlepší máš, když to fakt rozebereš. Sundej setrvák, polož na zem a stoupni na něj a zkus se na něm točit. Měl by jít otočit ztěžka o cca 0,5 cm do každé strany. Pokud víc a půjde nějak lehčeji, je to špatný. Já jsem setrvák měnil před dvěma měsíci.
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#4 Příspěvek od machane »

A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš :o)))
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš :o)))
Já to za den dělal třikrát s tím, že u šestiválce je míň místa kolem převodovky. Tak si můžeš udělat obrázek...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jo a doporučuju se vybavit dopředu novou závlačkou táhla řadící páky a trnem, o který se opírá páka vypínání spojky.
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#7 Příspěvek od machane »

Díky moc dám vědět jak sem dopadl.
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od Koto »

machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš :o)))
Práce na dvě, možno tři minuty. No když si největší blbec na světě tak pět.
Ale tohle kurva celýýý den!!!! :D
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#9 Příspěvek od machane »

Takže dvouhmoták jsem vyměnil, jak kluci říkali byla to otázka dopoledne. Jenže po nastartování ejhle žádná změna motor pořád vesele klepal. Nezbylo už nic jiného než myslet na to nejhorší a tak sem sundal vanu (to je celkem slušná šichta) a to nejhorší se potvrdilo 8O prasklina na klikovce :x nechapu jak ale je tam. Takže ted mě čekají opravdu veselé vánoce v garáži. Alespon budu s jedním ze svých nejbližších.
Odpovědět