Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Že by dvouhmoťák? Poraďte...
Tak to přišlo první problém!!! Bmw 318tds. Při volnoběhu se z motoru ozývá brutální klepání. Při jízdě nad 2000 otáček je klepání čím dál silnější a při sešlápnutí spojky to zaklepe intenzivněji a na pedálu cítím drncání. Zní to jako kdyby to jelo na 3 válce ale tim to není. Poradte prosím jestli s tím měl už někdo tu čest se seznámit na vlastní kůži. Setrvák je drahý jako prase tak chcu mít jistotu. Rozebírat budu až zítra ale případně kdyby někdo měl v garáži navíc dvouhmotový setrvák na 318tds dejte vědět dik moc.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Já to za den dělal třikrát s tím, že u šestiválce je míň místa kolem převodovky. Tak si můžeš udělat obrázek...machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš)))
Práce na dvě, možno tři minuty. No když si největší blbec na světě tak pět.machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš)))
Ale tohle kurva celýýý den!!!!
Takže dvouhmoták jsem vyměnil, jak kluci říkali byla to otázka dopoledne. Jenže po nastartování ejhle žádná změna motor pořád vesele klepal. Nezbylo už nic jiného než myslet na to nejhorší a tak sem sundal vanu (to je celkem slušná šichta) a to nejhorší se potvrdilo
prasklina na klikovce
nechapu jak ale je tam. Takže ted mě čekají opravdu veselé vánoce v garáži. Alespon budu s jedním ze svých nejbližších.
