Kompresní poměr 318is M42
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
BAD
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
- Bydliště: MP
- Klubové ID: 869
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
ironpipi
- Registrovaný
- Příspěvky: 950
- Registrován: pát 28.03.2008 01:00
- Bydliště: Přerov
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Aha tak už tomu rozumim děkuju!ironpipi píše:10:1 je kompresní poměr tzn. poměr mezi objemem nasáté směsi a objemem stlačené směsi, můžeš ho zvýšit třeba snížením hlavy. Ty bary jsou pak tlak, kterej udrží píst a kroužky...
Jinak tovární tlaky ve válcích jsou kolik?
Víše je zmíněno 11-12baru ale zajímá mě originální hodnota.
Dík
-
BAD
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
- Bydliště: MP
- Klubové ID: 869
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
jinak řečeno kompresní poměr je poměr stlačení při kterém vznikne určitý tlak v případě M42 je to cca 11-12bar, ale máte někdo origo hodnotu?ironpipi píše:10:1 je kompresní poměr tzn. poměr mezi objemem nasáté směsi a objemem stlačené směsi, můžeš ho zvýšit třeba snížením hlavy. Ty bary jsou pak tlak, kterej udrží píst a kroužky...
-
ironpipi
- Registrovaný
- Příspěvky: 950
- Registrován: pát 28.03.2008 01:00
- Bydliště: Přerov
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
BAD
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
- Bydliště: MP
- Klubové ID: 869
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
-
BAD
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
- Bydliště: MP
- Klubové ID: 869
-
surfis
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
to je divny ze udavana hodnota je absolutne jina nez skutecnost a to si vemme, ze jeste pri studenem motoru tlak stoupa tak o jeden bar, takze ja mam za studena 13 13 13,5 14surfis píše:Jestli ti to pomůže....
Kód: Vybrat vše
http://img165.imageshack.us/img165/1493/m44ft3.jpg
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
troutny
- Registrovaný
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Killca píše:to je divny ze udavana hodnota je absolutne jina nez skutecnost a to si vemme, ze jeste pri studenem motoru tlak stoupa tak o jeden bar, takze ja mam za studena 13 13 13,5 14surfis píše:Jestli ti to pomůže....
Kód: Vybrat vše
http://img165.imageshack.us/img165/1493/m44ft3.jpg
Tlak stoupá u teplého motoru a né studeného.
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
to bys mi mohl vysvetlit cim to je, ja myslel ze kdyz je motor studeny, valec je uplne utesneny a kdyz se zahreje tak se kov zacne roztahovat a pak vic propousti krouzky mezi stenou valce tlaky, taky proto auto dycky lip jede kdyz se jede na studeny motor a i schvili po zahratitroutny píše:Killca píše:to je divny ze udavana hodnota je absolutne jina nez skutecnost a to si vemme, ze jeste pri studenem motoru tlak stoupa tak o jeden bar, takze ja mam za studena 13 13 13,5 14surfis píše:Jestli ti to pomůže....
Kód: Vybrat vše
http://img165.imageshack.us/img165/1493/m44ft3.jpg
Tlak stoupá u teplého motoru a né studeného.
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Kilca: Napsal jsi to dobře, ale usuzuješ obráceně. Kov se teplem roztáhne a tím vymezí vůle. Proto tlak roste. Nezapomeň, že písty jsou hliníkový a vélce litinový. Hliník má mnohem větší tepelnou roztažnost než železo/litina. Proto musí mít píst zastudena relativně velkou vůli, která se zahřátím vymezí.
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Na starym isu jsem měl tlaky mezi 11-12 a dle mechanika to byla vynikající kondice motoru tak nevim, ale jako lítal dobře 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!

