Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Co rikate na 320d?
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
jak takovej srot muzete chtit, je to levny a nezravy auto, tak to chce kazdej, ale taky je kazdej druhej den tady na klubu odesla vaha vzduchu, turbo nebo cerpadlo
jeste bych pochopil ten novejsi 110kw nejakej lepsi rocnik, ale tohle je moc stary a uz to nefunguje jak ma, na slovenskym bmwklubu je to skoro kazdy tema ze se neco vy**alo na 320d
a to je pak turbinka za 20, cerpadlo za 5 az 15, vaha za desitku
jen prosim
jeste bych pochopil ten novejsi 110kw nejakej lepsi rocnik, ale tohle je moc stary a uz to nefunguje jak ma, na slovenskym bmwklubu je to skoro kazdy tema ze se neco vy**alo na 320d
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
vetsina problemu je prave se 100kw. Ja mam zkusenost se 110kw a celkem spokojenost.
Prekvapil me rozdil pri svezeni mezi 100kw pred faceliftem a 110kw po nem. krome noveho motoru ma tuzzsi podvozek,mene posilovane rizeni,tuzzsi spojku.
Motor je podstatne lepsi,na diesel prijemnejsi zvuk,common rail funguje spolehliveji,ma vetsi zatah.lepsi chrakteristiku. nechal jsem ho pri 55tis km ochipovat,protoze v zakladu to zadny trhac asfaltu neni. 1500kg pohotovostni hmotnosti dela sve.
Jestli chces jen 320d,radeji neco pridej a kup 110kw.Ja s nim najel 80tis km a byl jsem spokojen(i s chipem). Doporucuji se projet v obou verzich a porovnat
Prekvapil me rozdil pri svezeni mezi 100kw pred faceliftem a 110kw po nem. krome noveho motoru ma tuzzsi podvozek,mene posilovane rizeni,tuzzsi spojku.
Motor je podstatne lepsi,na diesel prijemnejsi zvuk,common rail funguje spolehliveji,ma vetsi zatah.lepsi chrakteristiku. nechal jsem ho pri 55tis km ochipovat,protoze v zakladu to zadny trhac asfaltu neni. 1500kg pohotovostni hmotnosti dela sve.
Jestli chces jen 320d,radeji neco pridej a kup 110kw.Ja s nim najel 80tis km a byl jsem spokojen(i s chipem). Doporucuji se projet v obou verzich a porovnat
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
-
martilulin
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
- Klubové ID: 1704
Mam 2004,jel jsem v 2000 100kw,rozdil je jako mezi Ochcavkou 66kw a novym mondeem.110kw ma uplne jiny zvuk,nechrochta a snazi se i predjizdet,to starsi me nijak nezaujalo,nemluve o tom,ze mu ted zacalo tect cerpadlo.Jenze oprava je relativne levna,pry to necha pretesnit,jenze kdyz me odejde na CR podavaci cerpadlo,bude to suuupeer balik.CR je dobrej pokud jede a nezlobi.
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v Dmotokarista píše:jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....Shelby píše:mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačů
-
motokarista
- Registrovaný
- Příspěvky: 493
- Registrován: pon 28.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2441
za ty kilometry co najezdis to je dobre, takze asi spokojenost....ty jezdis prevazne dalkove cesty jak tak koukam.....a spotreba?Shelby píše:zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v Dmotokarista píše:jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....Shelby píše: mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačůjinak tu je opravdu vše vypsané
8,1 L/100 ale zhruba 80% je najeto s těžkým přívěsem a když nejedu s přívěsem tak mám těžší nohu.. prostě spotřeba je o noze a ve městě jde taky dost nahoru, mimo město v klídku se lze dostat i k hodnotě 4,5l/100 - to už je ale extém, druhý extém je 10, přes tuto hodnotu se dostaneš jen v zasekaným městě, prostě normal je někde mezi 6,5-9
Mimochodem čtyřválcovou naftu bych v bmw nezkousl už jen kvůli kultivovanosti, zvuku potažmo použitelnosti v nízkých otáček (u čtyřválců obecně)
Mimochodem čtyřválcovou naftu bych v bmw nezkousl už jen kvůli kultivovanosti, zvuku potažmo použitelnosti v nízkých otáček (u čtyřválců obecně)
