Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Co rikate na 320d?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#1 Příspěvek od motokarista »

Zdravim, chtel bych se zeptat co rikate na 320d? Nejake reference na tuto motorizaci, nejake klady zapory. Nejake zkusenosti majitelu apod. diky
meme
Registrovaný
Příspěvky: 642
Registrován: stř 11.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1057

#2 Příspěvek od meme »

MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1587
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MatyACS »

zkus náš klubovej web...link mám v podpisu :wink:
pjotr
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00

#4 Příspěvek od pjotr »

ktery motor u 320d mas na mysli?
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#5 Příspěvek od motokarista »

pjotr píše:ktery motor u 320d mas na mysli?
100kW
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

jak takovej srot muzete chtit, je to levny a nezravy auto, tak to chce kazdej, ale taky je kazdej druhej den tady na klubu odesla vaha vzduchu, turbo nebo cerpadlo

jeste bych pochopil ten novejsi 110kw nejakej lepsi rocnik, ale tohle je moc stary a uz to nefunguje jak ma, na slovenskym bmwklubu je to skoro kazdy tema ze se neco vy**alo na 320d :-D a to je pak turbinka za 20, cerpadlo za 5 az 15, vaha za desitku :-D jen prosim
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
pjotr
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00

#7 Příspěvek od pjotr »

vetsina problemu je prave se 100kw. Ja mam zkusenost se 110kw a celkem spokojenost.
Prekvapil me rozdil pri svezeni mezi 100kw pred faceliftem a 110kw po nem. krome noveho motoru ma tuzzsi podvozek,mene posilovane rizeni,tuzzsi spojku.

Motor je podstatne lepsi,na diesel prijemnejsi zvuk,common rail funguje spolehliveji,ma vetsi zatah.lepsi chrakteristiku. nechal jsem ho pri 55tis km ochipovat,protoze v zakladu to zadny trhac asfaltu neni. 1500kg pohotovostni hmotnosti dela sve.
Jestli chces jen 320d,radeji neco pridej a kup 110kw.Ja s nim najel 80tis km a byl jsem spokojen(i s chipem). Doporucuji se projet v obou verzich a porovnat
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#8 Příspěvek od gas »

Taky jsem řešil naftu,ale nakonec jsem koupil benzín.Jestli nenajedeš ročně aspoň 25tis km tak si kup benzín a nemusíš nic řešit. 8)
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#9 Příspěvek od motokarista »

a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk
Klubové ID: 1704

#10 Příspěvek od martilulin »

Mam 2004,jel jsem v 2000 100kw,rozdil je jako mezi Ochcavkou 66kw a novym mondeem.110kw ma uplne jiny zvuk,nechrochta a snazi se i predjizdet,to starsi me nijak nezaujalo,nemluve o tom,ze mu ted zacalo tect cerpadlo.Jenze oprava je relativne levna,pry to necha pretesnit,jenze kdyz me odejde na CR podavaci cerpadlo,bude to suuupeer balik.CR je dobrej pokud jede a nezlobi.
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#11 Příspěvek od Shelby »

motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#12 Příspěvek od motokarista »

Shelby píše:
motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#13 Příspěvek od Shelby »

motokarista píše:
Shelby píše:
motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v D
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačů :D jinak tu je opravdu vše vypsané
motokarista
Registrovaný
Příspěvky: 493
Registrován: pon 28.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2441

#14 Příspěvek od motokarista »

Shelby píše:
motokarista píše:
Shelby píše: mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v D
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačů :D jinak tu je opravdu vše vypsané
za ty kilometry co najezdis to je dobre, takze asi spokojenost....ty jezdis prevazne dalkove cesty jak tak koukam.....a spotreba?
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#15 Příspěvek od Shelby »

8,1 L/100 ale zhruba 80% je najeto s těžkým přívěsem a když nejedu s přívěsem tak mám těžší nohu.. prostě spotřeba je o noze a ve městě jde taky dost nahoru, mimo město v klídku se lze dostat i k hodnotě 4,5l/100 - to už je ale extém, druhý extém je 10, přes tuto hodnotu se dostaneš jen v zasekaným městě, prostě normal je někde mezi 6,5-9 :wink:
Mimochodem čtyřválcovou naftu bych v bmw nezkousl už jen kvůli kultivovanosti, zvuku potažmo použitelnosti v nízkých otáček (u čtyřválců obecně)
Odpovědět