Začíná lehce loupat (křupat), možná i spíš poťukávat od zadního kola při menších rychlostech. Tak při 0 - 20 kmh to je slyšet, pak je to ok. Kolo je po výměně ložiska a náboje s tisícíhranem - rameno bylo pochopitelně celyý dole. Nevim jestli je možný, že by to šlo od ložiska nebo jestli mohl prasknout ten náboj...?Tlumiče jsou na zadnku měněni cca před rokem. Díky za případný rady.
A jsi si jistý, že to je přímo z vnitřku kola nebo poloosy? Já měl stejný problém u iSa. Při nižších rychlostech praská v kole, tvrdé rány jako kov na kov. A mně to dělaly vyskočené pakny u ruční brzdy(nýtky se mlely v kole). Vyzkoušej, jestli ti ručka bzdí na obou kolech.
podobne praskani bylo slyset i u me E46. Vychazelo to jakoby o zadnich kolpri rozjezdu.
Nakonec jsem preventivne vystrikal wd sprayem zadni kloubovy spoj kardanu a prestalo to.
Mam ten samej problém slyšim bouchání když jedu na hrbolech ze zadku i ze předku,myslel jsem že to jsou tlumiče co to bouchá ve předu a taky že jo ale ten zadek je furt slyšet takové zvláštní pobouchávání,ale jenom na nervnostech
HonzaB píše:Mam ten samej problém slyšim bouchání když jedu na hrbolech ze zadku i ze předku,myslel jsem že to jsou tlumiče co to bouchá ve předu a taky že jo ale ten zadek je furt slyšet takové zvláštní pobouchávání,ale jenom na nervnostech