Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotřeba oleje e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1735
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
moje M52 2.0 mi bere na 10000-12000k km ( po tolika měnim ) cca 0,7-1l...ale je fakt, že občas dostane za uši pořádně, prostě každé 3k km doleju tak 2-3 deci 
Takže si myslim,že to je dost,zkontroloval bych tlaky na válcích...
Že si iSo bere olej trošku víc je normální
BTW to že v papírech je litr na 1000km neznamená, že to, když vám to žere litr na litr, že to je v pohodě,není
By ste za 15k km ten olej 2x vyměnili
Výrobce se jen kreje...pochopil bych 2-3deci,ale litr je imho moc

Takže si myslim,že to je dost,zkontroloval bych tlaky na válcích...
Že si iSo bere olej trošku víc je normální
BTW to že v papírech je litr na 1000km neznamená, že to, když vám to žere litr na litr, že to je v pohodě,není


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
Bajzik píše:četl jsem něco i nikasilové vrstvě ve válcích se kterou byly problémy ale kdy už se to nahradilo litinou nevím.
problémy byly jak s alusilem,tak s nikasilem, ale pouze, pokud se používal nekvalitní benzín, tzn východní Evropa a 70/80 počátek 90.let,ale u nás si myslim v 90. letech byl benzín OK,takže E36tky původem od nás na západ by se to týkat nemělo.Takže problém spíš starších motorů M20/M30, M52jky maj tuším nikasil, M50 nevím...snad to bylo háklivý na vysokej obsah síry, už si to přesně nepamatuju.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zahřej to a pořádně to proturuj a at někdo kouká k vejfuku, jestli z toho nejde modrej, černej kouř...
a pak při volnoběhu sundej víčko na dolejvání oleje, nesmí se z něj kouřit... Nevim typ motoru, některý maj tendenci chcípnout, některý flušou olej...
pokud je ta spotřeba taková jaká je, tak bys to měl vidět pokud to při prvním pokus vytočíš nad 4000otáček...
Pokud neuvidíš nic, pak to muže jít do vody atd. ale to bych neřek...
jestli ti to neteče na zem někde u vany
tak bys to podle mě vidět měl...
Jinak jsem měl IS a to žralo asi litr na 4000km, to bylo super autíčko
a pak při volnoběhu sundej víčko na dolejvání oleje, nesmí se z něj kouřit... Nevim typ motoru, některý maj tendenci chcípnout, některý flušou olej...
pokud je ta spotřeba taková jaká je, tak bys to měl vidět pokud to při prvním pokus vytočíš nad 4000otáček...
Pokud neuvidíš nic, pak to muže jít do vody atd. ale to bych neřek...
jestli ti to neteče na zem někde u vany

Jinak jsem měl IS a to žralo asi litr na 4000km, to bylo super autíčko
