Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 Coupe mrtvá - starter točí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od George_D »

E36 328 Coupe

Takže muj problem, auto při jízdě zničehonic zdochlo, začal jsem řešením možných příčin.

Všechna rele a pojistky zkontrolovany - Funkční, zde bych měl dotaz, něco při klíčku na kontrolkách v motoru pod sánim bzučí, jsou cejtit vibrace i na sání, při odpojení relátka vedle relé palivové pumpy bzučení ustane. Otázka co je to za relé??? Je světle zelené(stejné jako od palivové pumpy) a jsou ve třetí řadě (od blatníku) Všude jsem na foru našel, že tam jsou relé 3 já mam jen 2, ale nevím co je to zač. (zkoušel jsem je i zaměnit, problem přetrvává) Mám podezření na ventil volnoběhu, ale rukama se tam nejde pořádně dostat a sání zatím sundavat nechci a prostě lehce bzučí a vibruje, před přeházenim s kastle do kastle jsem si toho nikdy nevšiml :wink:

Dále jsem šel po palivový pumpě, po otoční klíčku je na pumpě napětí a vypadá že tlačí, zda dává benzín zjistím dneska snad

Další věc byla svíčky, napětí jsem na vstupu na indučky jsem naměřil, zda hází jiskru opět zjistím dnes.

Mám spadeno i na imobilizer a s ním i otázka, pokud auto nastartuje, je stále imo v provozu?? Tedy kontroluje i klíč za jízdy?? Nebo jen při startu?? Auto zdochlo za jízdy, z ničeho nic.

No a další věci mě nenapadaj, auto jsem připojil na diag, smazal všechny chyby jednotek, které byly po kompletním přeskládání auta celkem jasný, po další diagnostice všechny jednotky OK a stále nenastartuje.

Startér točí a zbytek zjistim dnes, nějaké nápady?? Já už jsem trošku bezradnej, pokud to nebudou svíčky nebo pumpa :roll:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Spajky »

Zkus odpojit váhu vzduchu, popřípadě bych normálně odpojil hadičky u pal. filtru a zkus nastartovat,stli ti pumpa opravdu dává benzín. Pak běž prostě po hadičkách a zkoušej ,stli ti jde do motoru benzín. Mně se něco podobnýho stalo týden zpět, byla to jen uvolněná hadička za pal. filtrem, nasálo to vzduch a šlo tam strašně málo benzínu, takže to nestartovalo a když už to chytlo,tak si musel mít přidanej plyn.
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2367
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DC Výkonná rada »

podíval bych se, jestli ti neupadnula hlavní kostra motoru (drát mezi motorem a kastlí-u e36 nevim kde přesně je) - případně zkontroluj všechny kostry u motoru, to je dost častá příčina takovýdleho chování
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
homer01
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1764
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od homer01 »

zkusil bych jestli nemas vlhkost nebo vodu v ridici jednotce
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#5 Příspěvek od Killca »

immo by te nepustilo ani k otoceni motorem, pokud motor toci, tak zrejme bude i kostra v poradku

vedle elektro pumpy je rele jednotky DME, takze je mozna jednotka v haji, nebo jen konektory, jak pise homer, koukni pod kryci penu jednotky co tam s tim je

dale vyndej svicky a protoc motor jestli tam jde palivo, jestli jo, vadna elektrika, jestli ne, tak elektrika bude zrejme dobra, ale neco se vstrikama, tudiz jednotka, ventily a apodobne

a kdyz uz v tom bude, tak si pri startovani sahni na kabely od svicek, kdyz dostanes kopanec, tak to asi bezi :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2367
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od DC Výkonná rada »

nerad bych kecal do větru, neb nevim jak přesně je to u m52, ale většinou bejvá svazek motorový elektriky kostřenej k motoru v oblasti sání - pokud tam nedrží 100% - třeba když to někdo zapomene přišroubovat, tak může nějakou dobu fungovat, ale může se uvolnit a pak se to projevuje přesně takhle, točí a nic

každopádně ověř i vše ostatní
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice
Klubové ID: 908

#7 Příspěvek od kamikaze5100 »

Ahoj mě dělalo to same 1,8 ISO e36 a bylo to tim že se dostal prach při brouseni auta mezi řidici jednotku a elektriku a nechtělo to jed, všechny kontakty jsem prostřikal a auto chytlo na šup :wink:
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Spajky »

DC píše:nerad bych kecal do větru, neb nevim jak přesně je to u m52, ale většinou bejvá svazek motorový elektriky kostřenej k motoru v oblasti sání - pokud tam nedrží 100% - třeba když to někdo zapomene přišroubovat, tak může nějakou dobu fungovat, ale může se uvolnit a pak se to projevuje přesně takhle, točí a nic

každopádně ověř i vše ostatní

Já mám M52jku kostřenou z pohledu řidiče vpravo, u svodů, docela dobře viditelnou...nevim slti je na více místech
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

to bzuceni dela ventil u nadobky s aktiv uhlim... kostra, volne kabely, EWS nesoulad, pokud jsi neprohazel uplne vse
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2367
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od DC Výkonná rada »

Spajky píše:
Já mám M52jku kostřenou z pohledu řidiče vpravo, u svodů, docela dobře viditelnou...nevim slti je na více místech
jedna věc je ukostření samotného motoru ke kastli a druhá věc je ukostření motorové elektriky k motoru, oboje musí být 100% jinak to dělá různě bordel

PS: má M52 čidlo otáček? jeho nezapojení u starších motorů dělá taky to samý -> točí, ale nestartuje
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od castro »

btw kvuli volnoběžnýmu ventilu sundavat sání nemusíš, kdyby ses k nemu jeste porad chtel dostat. stačí vyndat airbox, klapku a dostaneš se k němu...

taky bych zkontroloval kostru řj.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od George_D »

Takže díky všem za rady, všechny doporučené varianty jsem zkoušel a stále nic až jsem na to přišel, možna budu za kokota, ale to je fuk. Problem je tedy takový, pumpa nedává benzín, nevím ještě jestli je v háji, to zjistim dneska. Tohle ale hlavní problém neni, v nádrži mám přes 1/4 a čerpadlo netlačí, po vyndání čerpadla jsem zjistil, že je na suchu, řikam si to je divný, nedalo mi to a oddekloval jsem i druhou půlku nádrže a čumim, že ta je skoro plná :wink: Takže problém nejspíš nebude nikde, jen v nádrži. Bud se při výměně v přepouštěcí trubce udělala bublina, nebo pokud je propojeno venkem je někde skříplá hadice. Zkůsím dotankovat do plné, pokud chytne, což čekám že ano. Pokud je v potrubí bublina, mělo by jí to snad vytlačit, pokud neni nevim ještě jak na to, každopádně je to dodávkou paliva. Killčo díky za info o imo, to jsem včera taky ještě zjistil, mam jeden klíč nenakodovanej a po startování tímto, ani neroztočí startér, takže dneska koupim do kanystru a snad to natočim a protáhnu, díky všem, každá rada dobrá, já už prolezl z elektriky snad uplně vše, a je pravda že když nádrž benál ukazovala, čekal jsem spíš problem v elektroinstalaci, ale když diag nic nenašla, mohlo to být jen palivo nebo zapalování, v nejhoršim jednotka, ale ta nic nehlásila, takže dnes to snad natočim, díky všem :wink: Jo a kostra motoru je OK i ukostření elektrických svazků, to už mě jednou vyškolilo, takže jsem na to koukal samo hned :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2367
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od DC Výkonná rada »

no tak to je dobrá prča
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od castro »

nemáš v nádrži totok? :-) nějakej no_name vtípek...

Obrázek
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od George_D »

castro píše:nemáš v nádrži totok? :-) nějakej no_name vtípek...

Obrázek

Nee nádrž se přahazovala taky za mojí, protože jsme nechtěli riskovat bordel a asi je někde něco špatně no :evil:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#16 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

přepouští se to vnitřkem, venku žádná hadice není. Na bublinu neveřím, spíš nějaký bordel.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od George_D »

Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od castro »

George_D píše:Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:
a neměl jsi už s tím jednou problém? viz tvůj údaj na BC o dojezdu a taky ti došel benzín tenkrát..

co nějaký to sítko co tam údajně je, prý se to umí zacpat bordelem...
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od George_D »

castro píše:
George_D píše:Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:
a neměl jsi už s tím jednou problém? viz tvůj údaj na BC o dojezdu a taky ti došel benzín tenkrát..

co nějaký to sítko co tam údajně je, prý se to umí zacpat bordelem...

Jj přesně, už jsem s tim měl lehce problemy je možny že je zacpaná zkusim dotankovat a pokud to bude OK tak to zatim necham bejt a když vyjedu pulku a zustanu viset, snad to nějak vytáhnu bez vyndání nádrže :roll: Naposled mě to nechalo viset na jarnim sraze, měl jsem něco pod pul nadrže, obejl jsem na letišti 2 kola a najednou jakoby nebyl benzin a podle mě šlo 100% o podobnou věc asi to bude nějak zacpaný no, zajedu za mechošem, snad nevyhodil tu z M3 a kdyžtak bych je prohodil :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od George_D »

Tak nakonec je mrtvý i čerpadlo, vrčí ale natahá :evil:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Odpovědět