Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna pal. filtru u 330d,poraďte prosím.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dogfighter
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: blízko Ústí

#1 Příspěvek od Dogfighter »

Ahoj,omlouvám se za dotaz na tuhle triviální věc,ale je něco na co si dát pozor při výměně naftového filtru u 330d 135 kw,oproti klasickým postupům např. u Tdi??Mám na mysli zejména zavzdušnění palivového systému.Byl bych vděčný za postup step by step.Dobrým duším předem díky. :D
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#2 Příspěvek od Marek-is »

Neměl by tam bejt žádnej problém...
morycz
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30.08.2008 00:00
Klubové ID: 1793

#3 Příspěvek od morycz »

Ahoj, měnili sme ho a není tam nic neobvyklého, vezmeš nový naliješ do něj naftu a pak jen vyměníš za starý a hotovo....
Dogfighter
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: blízko Ústí

#4 Příspěvek od Dogfighter »

Díky za info,tak já to prubnu a uvidím,jestli to ještě pojede :D
MGSnake
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 06.10.2008 00:00

#5 Příspěvek od MGSnake »

pocuj a urob nejaky navod+fotodokumentaciu lebo na vymenu sa chystam aj ja takze prosim pomohol by si mi.
Dogfighter
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: blízko Ústí

#6 Příspěvek od Dogfighter »

ok,zítra se na to chystám,takže udělám pak nějaký tutoriálek.Včera jsem měnil vzducháč a kabinový filtr a ten vzducháč........celkem porod přijít na to,kde jsou všechny ty kryty uchyceny,prostě BMW..........to do čeho se nemáš sám doma montovat,je na vysokou kontrukční školu :D
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#7 Příspěvek od 320Miafie »

tak jak jsi dopadl? :wink:
Dogfighter
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: blízko Ústí

#8 Příspěvek od Dogfighter »

Takže k výměně jsem se dostal až dnes.Vcelku žádná věda,i když ostatním radši v pár bodech popíšu,jak na to.

1.Odpojit štekr ze zásuvky na svrchu fitru
2.Vyšroubovat šroub jistící plechovou pojistku a vyndat vrchní ucpávku filtru se zásuvkou
3.Odpojit obě hadičky,vedoucí do i z filtru (bez obav nic moc z nich nepoteče)
4.Povolit šroub který drží obě poloviny pásoviny a tím drží filtr na místě
5.Vytáhnout filtr.
6.Nový filtr zalít naftou,pokud možno až po okraj (já jí tolik neměl,takže jsem ho naplnil asi ze 3/4)
7.v opačném postupu namontovat a zprovoznit nový filtr.
8.Hotovo

Po otočení klíčku ve spínačce se ozvaly velmi zváštní zvuky (asi se odvzdušňoval palivový systém),tak jsem s trochou obav startoval.....a světe div se,chytlo to hned a nezdechlo :D

Je to napsáno velmi laicky,protože i já jsem laik a větších akcí bych se rozhodně sám nepouštěl.Zkušeným servismenům se omlouvám za svoje"terminus technicus" :D :D
Odpovědět