Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vysvetleni a rada sportovni podvozek e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
- Klubové ID: 908
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče
.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pát 13.06.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
- Kontaktovat uživatele:
ahoj lidicky,taky uvazuju koupit podvozek!ted sem koupil kola et 13 a snizil sem to jnm na pruzinach jak vpredu tak vzadu a skrtam jako hovado vzadu!kazde zhoupnuti tak skrtnu, a chtel bych fakt tvrdy podvozek at to peruje jnm na pneumatice!nemate nekdo zkusenost tady s tim!je tam hezka cena a snizeni 60/30 by melo byt ok ne? nemate nekdo ilustracni foto s takovymhle snizenim?
tohle je jeden:
http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 62040.html
a tohle je druhy
: http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 19414.html
nemate nekdo zkusenost s temahle znackami a krety z nich je eventuelne tvrdsi???diky za info!
tohle je jeden:
http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 62040.html
a tohle je druhy
: http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 19414.html
nemate nekdo zkusenost s temahle znackami a krety z nich je eventuelne tvrdsi???diky za info!

Takže při snížení do 30mm můžu dát origo tlumiče a použít nižší péra? Právě nevím, jestli v tomto případě nebude pružina na tlumiči moc volná, tak by mě zajímaly zkušenosti, díky.plysakmartin píše:nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 19.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem to snížený 60/30 a vůbec to nebylo špatný, sedělo to jak přibitý a se 17" 235/40 to nikde neškrtalo. Je treda fakt, že s pružinama musíš vyměnit i tlumiče.
takhle to vypadalo.: http://tmc.rajce.idnes.cz/?sort=viewCount
takhle to vypadalo.: http://tmc.rajce.idnes.cz/?sort=viewCount
Má supersporta, ale netahal lemy...jenom jsem odříznul cca 8mm rantlu na zadních blatnících...mathias22 píše:a jaka to byla znacka toho podvozku?ja prave chci 60/30 ale mam strach ze to bude drit porad!chci fakt tvrdy a takhle z letaku se nedovim jak je tvrdy!znamej ma 40/30 na 18" a rikal ze sem tam skrtne, a ma supersporta!
Matesi, jestli myslíš, že když dáš hodně tvrdý podvozek, tak zlepšíš jizdní vlastnosti, tak na to zapomeň. Pokud nechceš škrtat, tak jedině vytáhnout ty lemy ještě více.
Jde o to, že extrémně tvrdý podvozek funguje dobře jenom na zcela hladkém asfaltu, např. na kvalitním závodním okruhu. Běžné silnice ale mají povrch zvrásněný a samá díra, což např. na nerovnostech v zatáčkách způsobí odskakování kola a hodně se tím zhorší ovladatelnost a trakce ve vysokých rychlostech (takže to vlastně bude mnohem horší než origo a tenhle směr "tuningu" já docela odsuzuju. Když už něco upravuju, tak proto, aby to bylo lepší, než původně. Jinak to nemá smysl...).
Konkrétně s tímto už mám osobní zkušenosti. Když jsem dal repas supertvrdý podvozek na moji ex vytuněnou Feldu, tak to byl hrozný trakař, jízdní vlastnosti naprd a všude všechno bouchalo a drnčelo...když jsem dal kvalitní sportovní, bylo to rázem jiné auto.
Nehledě na to, že na hodně tvrdém podvozku ti ty čepy, které chceš šetřit 17´tkama odejdou mnohem rychleji než na 18´tkách.