Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vysvetleni a rada sportovni podvozek e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče
.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pát 13.06.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
- Kontaktovat uživatele:
ahoj lidicky,taky uvazuju koupit podvozek!ted sem koupil kola et 13 a snizil sem to jnm na pruzinach jak vpredu tak vzadu a skrtam jako hovado vzadu!kazde zhoupnuti tak skrtnu, a chtel bych fakt tvrdy podvozek at to peruje jnm na pneumatice!nemate nekdo zkusenost tady s tim!je tam hezka cena a snizeni 60/30 by melo byt ok ne? nemate nekdo ilustracni foto s takovymhle snizenim?
tohle je jeden:
http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 62040.html
a tohle je druhy
: http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 19414.html
nemate nekdo zkusenost s temahle znackami a krety z nich je eventuelne tvrdsi???diky za info!
tohle je jeden:
http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 62040.html
a tohle je druhy
: http://www.x1-autodily.eu/shop/D%C3%ADl ... 19414.html
nemate nekdo zkusenost s temahle znackami a krety z nich je eventuelne tvrdsi???diky za info!

plysakmartin píše:nehledě na to, že je to pak už brutálně tvrdý ! Já mám předek snížený o 3cm, zadek o 1,5cm a už při tomhle snížení je to tvrdý jak sviňa. Je teda fakt, že na předku jak pružiny tak tlumiče a na zadku pouze pružiny. A ještě teda pokud to budeš snižovat o víc jak 3cm, tak musíš dát pružiny i tlumiče.
Takže při snížení do 30mm můžu dát origo tlumiče a použít nižší péra? Právě nevím, jestli v tomto případě nebude pružina na tlumiči moc volná, tak by mě zajímaly zkušenosti, díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 19.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem to snížený 60/30 a vůbec to nebylo špatný, sedělo to jak přibitý a se 17" 235/40 to nikde neškrtalo. Je treda fakt, že s pružinama musíš vyměnit i tlumiče.
takhle to vypadalo.: http://tmc.rajce.idnes.cz/?sort=viewCount
takhle to vypadalo.: http://tmc.rajce.idnes.cz/?sort=viewCount
mathias22 píše:a jaka to byla znacka toho podvozku?ja prave chci 60/30 ale mam strach ze to bude drit porad!chci fakt tvrdy a takhle z letaku se nedovim jak je tvrdy!znamej ma 40/30 na 18" a rikal ze sem tam skrtne, a ma supersporta!
Má supersporta, ale netahal lemy...jenom jsem odříznul cca 8mm rantlu na zadních blatnících...
Matesi, jestli myslíš, že když dáš hodně tvrdý podvozek, tak zlepšíš jizdní vlastnosti, tak na to zapomeň. Pokud nechceš škrtat, tak jedině vytáhnout ty lemy ještě více.
Jde o to, že extrémně tvrdý podvozek funguje dobře jenom na zcela hladkém asfaltu, např. na kvalitním závodním okruhu. Běžné silnice ale mají povrch zvrásněný a samá díra, což např. na nerovnostech v zatáčkách způsobí odskakování kola a hodně se tím zhorší ovladatelnost a trakce ve vysokých rychlostech (takže to vlastně bude mnohem horší než origo a tenhle směr "tuningu" já docela odsuzuju. Když už něco upravuju, tak proto, aby to bylo lepší, než původně. Jinak to nemá smysl...).
Konkrétně s tímto už mám osobní zkušenosti. Když jsem dal repas supertvrdý podvozek na moji ex vytuněnou Feldu, tak to byl hrozný trakař, jízdní vlastnosti naprd a všude všechno bouchalo a drnčelo...když jsem dal kvalitní sportovní, bylo to rázem jiné auto.
Nehledě na to, že na hodně tvrdém podvozku ti ty čepy, které chceš šetřit 17´tkama odejdou mnohem rychleji než na 18´tkách.