Bongiorno...mám dotaz ohledně měření teploty u me 318iS, dokud bylo teplo neměl jsem s budíkem problém (i když třeba trvalo déle než se ručička vyšplhala na polovinu budíku) a i při velmi svižné jízdě tuto polovinu nikdy nepřekročila. Teď když už je po ránu ca. 5°C tak se ručička i po 15km dostane jen lehce nad modře vyznačenou oblast a dál ne (topení topí). Má někdo zkušenosti zda to je budíkem, čidlem, (trmostat) nebo něčím jiným. Děkuji za pomoc...
Mám ten samej problém v létě v poho, ale jak se ochladilo a v autě přitopím, tak ručička se dostane max za modrý políčko...topení normálně topí i po krátké jízdě.
ten samy problem, tzn musim zacinat topit az kdyz se rucicka dostane na pulku pak uz se mi nestane ze by spadla o moc. jen kdyz treba zastavim a chvili stojim a topim tak mi zase trosicku spadne - nepatrne. (2,0)
ironpipi píše:Mám ten samej problém v létě v poho, ale jak se ochladilo a v autě přitopím, tak ručička se dostane max za modrý políčko...topení normálně topí i po krátké jízdě.
Tak termostat jsem vyměnil (stál teda víc jak 300), při tom jsem dal i novou chladící kapalinu a ručička už nehapruje, jak se voda ohřeje pořád drží 90 (polovinu), i když dám topení na plný kule...
Tak jsem dostal náhradní (starší) termostat a než ho budu měnit, udělal jsem mu zkoušku - hrnec vody a teploměr. Termostat začal otevírat až při 90° a do 95°se oteřel tak cca o 2mm, když teplota klesla na 90°, už byl opět zavřenej. Je takhle v pořádku nebo mám raději sehnat nový? dík za info.
KEAN píše:Tož poradil by někdo zda tam takovej můžu dát a nebo i ten je špatnej? díky
čus tohle měření v hrnci je nahovno, jestli ho někdo vyhodil tak bych ho tam nedával. Ono to není uplně jednoduchej ukon a ta nemrzka a destilka taky něco stojí. Kup raději novej
Ale už se mi taky stalo, že novej byl KO
Měj se kámo