Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dvě hádanky, na šestihrnci e36
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
č.3 je aktivní člen na nastavení VANOSu, ovládaný elektricky řídící jednotkou motru, tlakový motorový olej je výkonným médiem
č.10 je hadice s olejem k č.3
č.10 je hadice s olejem k č.3
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
copak copak, chceš foukat do M52B25?all píše:víte někdo k čemu to je? č3
víte někdo co to propojuje? č10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Potřebuji z motoru vytáhnou olejový okruh na mazání turba
dík za odpovědi
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pokud potřebuješ olej do turba, tak můžeš zkusit nechat vyrobit speciální šroub do oka hadice místo původního (č.12 na tvém obrázku, můžu poskytnout výkres šroubu) a do něj našroubovat původní šroub a další hadici s olejem k turbu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jde tam o tlak oleje, ne o množství. Je třeba jen malé množství oleje ve chvíli změny stavu. Olej pak odtéká do hlavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilněKillca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
nedávno jsem zjistil že když jsem měnil čidlo vačky a tu olejovou hadici kvuli tomu musel vyndavat, omylem jsem dal obě těsnící podložky k sobě na jednu stranu toho "kloubu" a začal mi tam malinko prokapávat olej... a začalo to dělat blbosti. Dal jsem tam ty podložky jak mají být každou z jedné strany, tím to utěsnil a všechno se vrátilo zas do normálu... bude to na ten tlak oleje asi hodně citlivý...
udělej si mezikus pod čidlo na tlak oleje ja jsem to měl na m40 a nebyl vůbec žádný problemall píše:prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilněKillca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani![]()
popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... 730jn3.jpg
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Sice pracnější, ale "čistší" a vzhledovější řešení je vyvrtat pod čidlem tlaku oleje další díru a vyříznout v ní závit (v místech, kde má M3 čidlo teploty oleje?) a napojit hadici k turbu tam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
pánové, včera jsem se nějak zasekl na bulharskym, pak španělskym a nakonec i ruskym a polskym netu s technikou a úpravama BMW.
cca 6-7h na netu čumění na turba a celkově úpravy
Musim to napsat ale lidi tam jsou MAGOŘI!!!!
tam byli takové úpravy, že se mi z toho motala hlava!
jo,jo, taky jsem na to večer přišel, normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
jinak ten okruh, jde čerpadlo, filtr, turbo a zpět do motoru....
Ale nevim kam nejlépe to vrátit....
Tam to měli řešené, navařenou trubičkou na vanu, ale to se mi moc nechce..
co to navést do trubičky jak je měřítko oleje? nebudu tam mít totiž zapojený ten odkapávač z tlaků, co je vyveden z hlavy, nebo vede to k vanosu...
cca 6-7h na netu čumění na turba a celkově úpravy
Musim to napsat ale lidi tam jsou MAGOŘI!!!!
tam byli takové úpravy, že se mi z toho motala hlava!
jo,jo, taky jsem na to večer přišel, normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
jinak ten okruh, jde čerpadlo, filtr, turbo a zpět do motoru....
Ale nevim kam nejlépe to vrátit....
Tam to měli řešené, navařenou trubičkou na vanu, ale to se mi moc nechce..
co to navést do trubičky jak je měřítko oleje? nebudu tam mít totiž zapojený ten odkapávač z tlaků, co je vyveden z hlavy, nebo vede to k vanosu...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Téčko ne, elegantnější je speciální šroub, podobný jako je na hadici k VANOSu, ale bude v něm vyvrtaná souosá díra pro čidlo.all píše:... normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition

a vpravo Killca 