Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dvě hádanky, na šestihrnci e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#1 Příspěvek od all »

víte někdo k čemu to je? č3
víte někdo co to propojuje? č10


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Potřebuji z motoru vytáhnou olejový okruh na mazání turba
dík za odpovědi
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

č.3 je aktivní člen na nastavení VANOSu, ovládaný elektricky řídící jednotkou motru, tlakový motorový olej je výkonným médiem

č.10 je hadice s olejem k č.3
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Spajky »

all píše:víte někdo k čemu to je? č3
víte někdo co to propojuje? č10


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Potřebuji z motoru vytáhnou olejový okruh na mazání turba
dík za odpovědi
copak copak, chceš foukat do M52B25?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud potřebuješ olej do turba, tak můžeš zkusit nechat vyrobit speciální šroub do oka hadice místo původního (č.12 na tvém obrázku, můžu poskytnout výkres šroubu) a do něj našroubovat původní šroub a další hadici s olejem k turbu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#5 Příspěvek od all »

Tedy, pokud se napíchnu do tohohle okruhu, nemůže se stát, že mi pak poteče málo oleje k vanosu....

Hale a jak to tedy funguje? tam to tlačí olej a až se sepne vanos, jde do hlavy... :?:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jde tam o tlak oleje, ne o množství. Je třeba jen malé množství oleje ve chvíli změny stavu. Olej pak odtéká do hlavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#7 Příspěvek od Killca »

podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#8 Příspěvek od all »

Killca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilně :wink:

popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od castro »

nedávno jsem zjistil že když jsem měnil čidlo vačky a tu olejovou hadici kvuli tomu musel vyndavat, omylem jsem dal obě těsnící podložky k sobě na jednu stranu toho "kloubu" a začal mi tam malinko prokapávat olej... a začalo to dělat blbosti. Dal jsem tam ty podložky jak mají být každou z jedné strany, tím to utěsnil a všechno se vrátilo zas do normálu... bude to na ten tlak oleje asi hodně citlivý...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

all píše:
Killca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilně :wink:

popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
udělej si mezikus pod čidlo na tlak oleje ja jsem to měl na m40 a nebyl vůbec žádný problem

http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... 730jn3.jpg
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Sice pracnější, ale "čistší" a vzhledovější řešení je vyvrtat pod čidlem tlaku oleje další díru a vyříznout v ní závit (v místech, kde má M3 čidlo teploty oleje?) a napojit hadici k turbu tam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#12 Příspěvek od all »

pánové, včera jsem se nějak zasekl na bulharskym, pak španělskym a nakonec i ruskym a polskym netu s technikou a úpravama BMW.
cca 6-7h na netu čumění na turba a celkově úpravy
Musim to napsat ale lidi tam jsou MAGOŘI!!!!

tam byli takové úpravy, že se mi z toho motala hlava!

jo,jo, taky jsem na to večer přišel, normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....

jinak ten okruh, jde čerpadlo, filtr, turbo a zpět do motoru....
Ale nevim kam nejlépe to vrátit....
Tam to měli řešené, navařenou trubičkou na vanu, ale to se mi moc nechce..
co to navést do trubičky jak je měřítko oleje? nebudu tam mít totiž zapojený ten odkapávač z tlaků, co je vyveden z hlavy, nebo vede to k vanosu...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

all píše:... normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
Téčko ne, elegantnější je speciální šroub, podobný jako je na hadici k VANOSu, ale bude v něm vyvrtaná souosá díra pro čidlo.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět