Tupe rany pri razeni
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
Chci se zeptat,zkousel jsem HLEDAT a nasel jsem jen veci okolo.... Kdyz z neutralu seslapnu spojku a hned dam jednicku, zezadu je slyset tupy bouchnuti- to uz se tu resilo nekolikrat, to jsen NASEL, ale kdyz zmacknu spojku, chvilku pockam a pak dam jednicku, vsechno ok.... Vi nekdo co to dela, jestli se treba dyl rovnaj kolecka v prevodovce ci kde a jak to vylecit? Dik
-
alfi666
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 14.09.2008 00:00
buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychlejialfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu
-
alfi666
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 14.09.2008 00:00
Co som pocul, tak je to vraj tym, ze nevypina uplne spojka... ale nemozem to potvrdit... mne to robi tiez a chcem sa nato pozriet.. spojka mi odchadza, to viem, ale chcem riesit aj to buchnutie... hardyspojka+ulozenie kardanu nieje problem.. novy diferak vsak kvoli nejakemu buchotu kupovat teda nebudemHAMANN píše:No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychlejialfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu?
-
Bullitt
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
Mam neco podobneho.Kdyz se rozjizdim a chci preradit nebo jen seslapnu spojku tak se mi ozve tupa rana od zadu.Je to jen na jednicku a zpatecku.Jinak je to v pohode.Nejvic je to znat kdyz zajizdim do garaze nebo proste parkovani,kdyz si clovek musi hrat se spojkou.
Mam vuly v v tom stredovym ulozeni kardanu.O tom vim a ted v zime to budu menit a rovnou kouknu i na ulozeni diferaku.tak snad to bude jedno z toho
Mam vuly v v tom stredovym ulozeni kardanu.O tom vim a ted v zime to budu menit a rovnou kouknu i na ulozeni diferaku.tak snad to bude jedno z toho
-
Bullitt
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Přesně to jisté mi dělalo také, záleželo jak moc agresivně jsem pouštěl spojku podle toho jak sebou náprava musela trhnout s karosérií, byla to kombinace uvolněné nápravy a vůle v kardanu, stačilo dotáhnout, ono se to časem ochodí a vytvoří se vůle, podle mne nic závažného, je to jak píšete, tupá rána jako když o sebe praští 2 kovové elementy
-
pavel530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1665
Kámoš má podobný problém na E46 3,0d Touring,ale přesvědčený,že to je DIFERÁÁÁK!!!!!!
Prvně to začalo cinknutím při rozjezdu a v zatáčkách.
Vyměnila se HARDYSPOJKA a vůbec to nepomohlo.
Těď už v tom cinká a bouchá zároveň,takže se to zhoršuje a to jezdí velice šetrně,protože je podělanej,že se mu rozletí úplně.
Tak jaká je diagnóza???
Prvně to začalo cinknutím při rozjezdu a v zatáčkách.
Vyměnila se HARDYSPOJKA a vůbec to nepomohlo.
Těď už v tom cinká a bouchá zároveň,takže se to zhoršuje a to jezdí velice šetrně,protože je podělanej,že se mu rozletí úplně.
Tak jaká je diagnóza???
-
Author
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
podle mě to je vůle ve stálým převodu v rozvodovce, když dam neutrál a pootáčim kardanem u vstupu do rozvodovky a kola stojí na zemi je tam vůle, vtom bude většinou problém si myslim, vymezuje se to že se mění podložky pod těma kusama kde jsou pánve pro ložiska difu a tim se šoupe s talířovým kolem(celou klecí difu), hruška se šoupe stejným způsobem, ale asi to chce nějakou barvu aby bylo přímo vidět kde se ty zuby dotýkají a podle toho to pak nasatvit
č.8 jsou podložky ke kleci difu
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-33_0462/
č.9 podložka k pastorku
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 33_0372/#7
č.8 jsou podložky ke kleci difu
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-33_0462/
č.9 podložka k pastorku
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 33_0372/#7
-
wencowec
-
Mirda328
- Registrovaný
- Příspěvky: 732
- Registrován: pát 19.03.2010 15:20
-
masilkov
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon 16.07.2007 00:00
Ahoj kluci,mám E46 330D a diferák bouchá opravdu dost. Jelikož jsem na auto pedant. Tak to musím udělat. Nejvíc to bouchne,když dám zpátečku. Ale je logické,že pro opětovné bouchnutí. Bych musel,zařadit jedničku a cuknout. Zítra si půjčím diferák z toho samého auta. Jenom s tím rozdílem,že je to z automatu. Ale to snad bude stejné. Rozeberu ho,kouknu se na něj. Když budou všechny zuby dobré. A ložiska taky. Tak si vymezím hezky vůle. A potom si ho vyměním za svůj. Když to bude dobré. Tak Opravím i ten druhý. A pak ho vrátím. Za ten půjčený. Jinak kdybyste potřebovali nějaké starší díly na BMW tak Milan Adam777177147. okres Pelhřimov Můžete se na něj obracet mým jménem. Václav Másilko
-
Sprite
- Registrovaný
- Příspěvky: 823
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Klubové ID: 2125
Kámoš mě poprosil jestli bych se nezeptal. Děla mu to taky to ze při řazení 1 nebo R mu to pry bouchne. Ale teď si pry všiml toho, ze když jede s lehkou nohou na jakoukoliv rychlost a náhle seslapne až na podlahu a drží, tak to bouchne taky, a ještě se mu zvednou otacky - ne standartne plynule, ale vyletí mu to třeba z 2500 rovnou na 2900, pak se to o 200 sníží a ukazuje dal plynule. Netuší někdo proč to děla a jestli to jde odstranit? Díky.
-
masilkov
- Registrovaný
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon 16.07.2007 00:00
-
Sprite
- Registrovaný
- Příspěvky: 823
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Klubové ID: 2125
Neklouže. Prý volal mechanikovi a ten mu po popsání problému řekl, že je chyba někde v otáčkoměru. Že jinak by cuklo i auto a tachometr. Ale toto se neděje. Auto zruchluje plynule, jen otačkoměr vyletí a pak se kousek vrátí..masilkov píše:Tak jestli mu neklouže spojka. Začal bych diferenciálem. Za předpokladu,že bylo zkontrolováno veškré uložení a křížky kardanu
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Kluci kouknětě na upnutí diferenciálu! Diferák je spojen s kardanem a ve vzduhu ho drží šroub, přesně ten šroub jsem měl ulomenej a difer mi tam skákal a mlátil...
V odkazu je rám pro diferenciál, kterej ve vzduchu drží šroub č 17...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... e_carrier/
V odkazu je rám pro diferenciál, kterej ve vzduchu drží šroub č 17...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... e_carrier/
-
noname
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Ano ulomený, co je na tom divnýho?noname píše:Ulomený ?to máš docela problém a nechápu jak se mohl ulomit na 1,8
Mě to strhlo závit (moji vinou) prostrčil jsem tam 10 ku imbus a ok...Pokud je ulomený, tak budeš muset vydělat dif a provrtat to


