Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tupe rany pri razeni

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od HAMANN »

Chci se zeptat,zkousel jsem HLEDAT a nasel jsem jen veci okolo.... Kdyz z neutralu seslapnu spojku a hned dam jednicku, zezadu je slyset tupy bouchnuti- to uz se tu resilo nekolikrat, to jsen NASEL, ale kdyz zmacknu spojku, chvilku pockam a pak dam jednicku, vsechno ok.... Vi nekdo co to dela, jestli se treba dyl rovnaj kolecka v prevodovce ci kde a jak to vylecit? Dik
alfi666
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 14.09.2008 00:00

#2 Příspěvek od alfi666 »

buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...

Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu ;)
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#3 Příspěvek od HAMANN »

alfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...

Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu ;)

No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychleji :) ?
alfi666
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 14.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od alfi666 »

HAMANN píše:
alfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...

Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu ;)

No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychleji :) ?


Co som pocul, tak je to vraj tym, ze nevypina uplne spojka... ale nemozem to potvrdit... mne to robi tiez a chcem sa nato pozriet.. spojka mi odchadza, to viem, ale chcem riesit aj to buchnutie... hardyspojka+ulozenie kardanu nieje problem.. novy diferak vsak kvoli nejakemu buchotu kupovat teda nebudem ;)
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#5 Příspěvek od Bullitt »

nějaký element může být jen uvolněný tak to vem na rampu a zkus se na to podívat
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#6 Příspěvek od HAMANN »

Bullitt píše:nějaký element může být jen uvolněný tak to vem na rampu a zkus se na to podívat

Prave ze sme koukali a vsechno je jak novy, a to ze doslova! I olej v difu! Mohla by to teda byt tou spojkou? Jde o to ze kdyz po seslapnuti chvilku pockam tak je vsechno ok!
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brody »

Mam neco podobneho.Kdyz se rozjizdim a chci preradit nebo jen seslapnu spojku tak se mi ozve tupa rana od zadu.Je to jen na jednicku a zpatecku.Jinak je to v pohode.Nejvic je to znat kdyz zajizdim do garaze nebo proste parkovani,kdyz si clovek musi hrat se spojkou.
Mam vuly v v tom stredovym ulozeni kardanu.O tom vim a ted v zime to budu menit a rovnou kouknu i na ulozeni diferaku.tak snad to bude jedno z toho
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od Bullitt »

Přesně to jisté mi dělalo také, záleželo jak moc agresivně jsem pouštěl spojku podle toho jak sebou náprava musela trhnout s karosérií, byla to kombinace uvolněné nápravy a vůle v kardanu, stačilo dotáhnout, ono se to časem ochodí a vytvoří se vůle, podle mne nic závažného, je to jak píšete, tupá rána jako když o sebe praští 2 kovové elementy
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#9 Příspěvek od pavel530d »

Kámoš má podobný problém na E46 3,0d Touring,ale přesvědčený,že to je DIFERÁÁÁK!!!!!!
Prvně to začalo cinknutím při rozjezdu a v zatáčkách.
Vyměnila se HARDYSPOJKA a vůbec to nepomohlo.
Těď už v tom cinká a bouchá zároveň,takže se to zhoršuje a to jezdí velice šetrně,protože je podělanej,že se mu rozletí úplně.
Tak jaká je diagnóza???
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Author »

podle mě to je vůle ve stálým převodu v rozvodovce, když dam neutrál a pootáčim kardanem u vstupu do rozvodovky a kola stojí na zemi je tam vůle, vtom bude většinou problém si myslim, vymezuje se to že se mění podložky pod těma kusama kde jsou pánve pro ložiska difu a tim se šoupe s talířovým kolem(celou klecí difu), hruška se šoupe stejným způsobem, ale asi to chce nějakou barvu aby bylo přímo vidět kde se ty zuby dotýkají a podle toho to pak nasatvit
č.8 jsou podložky ke kleci difu
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-33_0462/
č.9 podložka k pastorku
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 33_0372/#7
wencowec

#11 Příspěvek od wencowec »

Tak me to boucha taky, ale bohuzel mam vydrenou spojku a nakraplej diferak :cry: tak me to ceka vymenit oboje :(
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#12 Příspěvek od Mirda328 »

presne tak, normalni vule v diferu, cim vice tomu davate tim vice ze zvetsuji
masilkov
Registrovaný
Příspěvky: 138
Registrován: pon 16.07.2007 00:00

#13 Příspěvek od masilkov »

Ahoj kluci,mám E46 330D a diferák bouchá opravdu dost. Jelikož jsem na auto pedant. Tak to musím udělat. Nejvíc to bouchne,když dám zpátečku. Ale je logické,že pro opětovné bouchnutí. Bych musel,zařadit jedničku a cuknout. Zítra si půjčím diferák z toho samého auta. Jenom s tím rozdílem,že je to z automatu. Ale to snad bude stejné. Rozeberu ho,kouknu se na něj. Když budou všechny zuby dobré. A ložiska taky. Tak si vymezím hezky vůle. A potom si ho vyměním za svůj. Když to bude dobré. Tak Opravím i ten druhý. A pak ho vrátím. Za ten půjčený. Jinak kdybyste potřebovali nějaké starší díly na BMW tak Milan Adam777177147. okres Pelhřimov Můžete se na něj obracet mým jménem. Václav Másilko
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#14 Příspěvek od Sprite »

Kámoš mě poprosil jestli bych se nezeptal. Děla mu to taky to ze při řazení 1 nebo R mu to pry bouchne. Ale teď si pry všiml toho, ze když jede s lehkou nohou na jakoukoliv rychlost a náhle seslapne až na podlahu a drží, tak to bouchne taky, a ještě se mu zvednou otacky - ne standartne plynule, ale vyletí mu to třeba z 2500 rovnou na 2900, pak se to o 200 sníží a ukazuje dal plynule. Netuší někdo proč to děla a jestli to jde odstranit? Díky.
masilkov
Registrovaný
Příspěvky: 138
Registrován: pon 16.07.2007 00:00

#15 Příspěvek od masilkov »

Tak jestli mu neklouže spojka. Začal bych diferenciálem. Za předpokladu,že bylo zkontrolováno veškré uložení a křížky kardanu
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#16 Příspěvek od Sprite »

masilkov píše:Tak jestli mu neklouže spojka. Začal bych diferenciálem. Za předpokladu,že bylo zkontrolováno veškré uložení a křížky kardanu


Neklouže. Prý volal mechanikovi a ten mu po popsání problému řekl, že je chyba někde v otáčkoměru. Že jinak by cuklo i auto a tachometr. Ale toto se neděje. Auto zruchluje plynule, jen otačkoměr vyletí a pak se kousek vrátí..
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#17 Příspěvek od michal09 »

Kluci kouknětě na upnutí diferenciálu! Diferák je spojen s kardanem a ve vzduhu ho drží šroub, přesně ten šroub jsem měl ulomenej a difer mi tam skákal a mlátil...

V odkazu je rám pro diferenciál, kterej ve vzduchu drží šroub č 17...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... e_carrier/
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od noname »

Ulomený ? 8O to máš docela problém a nechápu jak se mohl ulomit na 1,8 :D Mě to strhlo závit (moji vinou) prostrčil jsem tam 10 ku imbus a ok...Pokud je ulomený, tak budeš muset vydělat dif a provrtat to :D
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#19 Příspěvek od michal09 »

noname píše:Ulomený ? 8O to máš docela problém a nechápu jak se mohl ulomit na 1,8 :D Mě to strhlo závit (moji vinou) prostrčil jsem tam 10 ku imbus a ok...Pokud je ulomený, tak budeš muset vydělat dif a provrtat to :D


Ano ulomený, co je na tom divnýho? :) Prostě se šroub povolil a jak byl povolenej tak se časem zalomil protože měl vůli, co na tom nechápeš? To je jedno jestli máš 1.6 nebo M3, jde o šroub a jeho dotažení... :D Takže mi difer ležel na tom kovovém rámu kde mlátil. Musel jsem ho vyndat a odvrtat zalomený šroub, našroubovat nový a hotovo. Dělal jsem to loni, žádná tragédie... :wink: Od tý doby naprostý ticho... :wink:

Obrázek

Obrázek
Odpovědět