Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
regulátor tlaku paliva
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar!
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
JIP píše:Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar!![]()
Nu mě to bylo vysvětleno tak, že to nemá za úkol tam dostat víc benzínu ale dostat ho tam pod větším tlakem, pak to prej ten benzín líp využije. nevím jak říkám kámoš to dal do E36 1.8i a do otáček to šlo fakt znatelně lépe.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
Regulátor tlaku paliva udržuje tlak paliva v potrubí na hodnotě 300kPa (do r.v. 95), od r.v. 95 (záleží na modelové řadě: 320i a 325i) je 350kPa. Regulátor je připevněn k rozdělovači palivového potrubí. Pokud vím, tak všechny "stříkačky" se systémem Motronic mají regulátor tlaku paliva, takže ty ho tam máš taky.