Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

regulátor tlaku paliva

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#1 Příspěvek od TeskMaster »

nemá někdo zkušenost s regulátorem tlaku paliva? Kámoš si to dal do 1.8i a výsledek stojí celkem za to! Do otáček to de hodně dobře oproti serii. Co vy na to? Chtěl bych si to dát na svou E36 323. Prej by to nemělo mít žádnej negativní vliv na motor, jen se nesmí moc tlakovat.
fafejta

#2 Příspěvek od fafejta »

xx
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#3 Příspěvek od TeskMaster »

8O fakt?no on nakej kupoval a daval ho tam, na tuningu stoji od 2 do 5 tis.Tak nevim no
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#4 Příspěvek od Killca »

vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
fafejta

#5 Příspěvek od fafejta »

xx
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#6 Příspěvek od JIP »

Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar! :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

plus katalyzator odpaleny spatnou smesi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#8 Příspěvek od TeskMaster »

JIP píše:Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar! :lol:


Nu mě to bylo vysvětleno tak, že to nemá za úkol tam dostat víc benzínu ale dostat ho tam pod větším tlakem, pak to prej ten benzín líp využije. nevím jak říkám kámoš to dal do E36 1.8i a do otáček to šlo fakt znatelně lépe.
fafejta

#9 Příspěvek od fafejta »

xx
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#10 Příspěvek od TeskMaster »

nn on je mechanik a trochu tomu rozumi, ja ne tak se tu na to radej ptam.
Divousis
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 13.01.2008 01:00

#11 Příspěvek od Divousis »

Regulátor tlaku paliva udržuje tlak paliva v potrubí na hodnotě 300kPa (do r.v. 95), od r.v. 95 (záleží na modelové řadě: 320i a 325i) je 350kPa. Regulátor je připevněn k rozdělovači palivového potrubí. Pokud vím, tak všechny "stříkačky" se systémem Motronic mají regulátor tlaku paliva, takže ty ho tam máš taky.
Odpovědět