Mám menší problém s drhnutím zadních kol u svého coupé - pokud nás jede víc jak dva lidi, tak při propružení trochu drhnou zadní kola (235/40 R18). Chtěl jsem to původně vyřešit výměnou kol za menší (R17), ale teď mi ještě vlezla do hlavy myšlenka, že bych mohl nechat na autě osmnáctky a jen zvednout trochu zadek...
Moje otázky zní:
1) Samotné zvýšení bude mít asi vliv na stabilitu při zatáčení a nějaké jízdní vlastnosti - jak moc se to projeví?
2) Jde to udělat více způsoby? Napadají mě podložky, nebo komplet jiné (vyšší) pružiny a tlumiče. Pokud to lze opravdu těmito dvěma způsoby, je v nich nějaký výraznější rozdíl?
3) Nějaké jiné nápady?
Díky V
PS: nikde jsem tu tohle nenašel (jen lehce příbuzná témata), tak se snad neopakuju...
CZAirwolf píše:Pokud drhnou zvnejsku, tak uprava lemu, zvyseni atd...Pokud zvnitrku, tak pomuze jen zvyseni, pri zachovani kol. A treti moznost je tvrdsi podvozek.
Zkusil bych dorazy. A nebo je ještě další možnost, jezdit jen ve dvou. Většinu lidi co znám, tak jezděj taky jen ve dvou, jelikož to je kupéčko, prostě sporťák
Brembo_318i píše:Zkusil bych dorazy. A nebo je ještě další možnost, jezdit jen ve dvou. Většinu lidi co znám, tak jezděj taky jen ve dvou, jelikož to je kupéčko, prostě sporťák
no tak zavalcovany lemy myslim mam (delal to tam uz nekdo prede mnou)...
jizda jen ve dvou to je s mejma kamosema fakt nemozny - vzdycky se najde nekdo kdo se nema nekam jak dostat a rikej kamaradovi: "hele sory, budes muset jet sockou pac ja mam velky kola..."
k dorazum - na to jsem si nevzpomnel, ale neni mi to sympaticky (to bude podle me namahat zase jinou cast auta...)
Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
tvrdší pružiny pomůžou! mám sice jenom 17 a 225, ale mám to tak nízko že mezi kolem a lemem neprostrčím ani prst, a když jezdím tak to vůbec neškrtá! samozřejmě nesmíš jezdit jak kkt!!!
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
To je docela zarážející, že to škrtá podle techničákovejch rozměrů, můžou bejt unavený pružiny...
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Castro ma origo 17" M3 kola na E36tce a taky mu prekvapive vepredu skrtaji.
Fanny píše:Ja sem dal kola podle technicaku a stejne mi skrtaj, ted to resit nebudu ale na jare necham trochu vytahnout blatniky, lak by to mel vydrzet a chcou 750,- za kolo
A i ET je podle techničáku? Bych se divil.
Ja prave v technicaku ET predepsany nemam, ty kola cosem chtel mely jen s ET 34, min. je sice 35, ale stejne to skrta vic nez o 1mm. Zadni pruziny mam novy 1,5 roku. A jeste me zarazi, ze skrta jen leva strana, prava skrtne jen lehce pri max. zatezi a poradnym houpaku.
nedávno se tu řešilo, že bmw je od výroby postaveno zadkem jednou stranou výš a jednou níž...
osobně mám 18ky ET30...při velkým houpnutí škrtnou obě...ale většinou jen levý zadní