Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 330d Hulí a netahne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
LampaM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 18.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od LampaM »

Zdravim,potřebuju poradit mam e46 330d 135kw, auto jsme koupil pred mesicem..a mam takovy problem auto mě celkem dost huli a netahne jak ma ani turbo nejak nejde slyšet že by sičelo...a zatahne spise až okolo 3000 otáček ale žadný turbo efekt moc není...poradite mi prosim...diky...
Uživatelský avatar
Passi
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 17.06.2007 00:00
Bydliště: Slezsko

#2 Příspěvek od Passi »

mam stejnej problem, ale u 320d.
zajel jsem na diagnostku a vypsalo to jednu chybu. bylo mi receno ze mam vymenit vahu vzduchu a bude to ok.

doporucuji tedy nejdriv vyzkouset diagnostiku, pak se uvidi co dal...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

jestli vam to kouri a nejede tak podle me mate turbo v haji, chladici olej z turba tece do sani i vyfuku spaluje se i nespaluje a nejede to jak ma, rozeberte hadice od intercooleru, jestli tam bude olej, je to jasny

pak hlavni problemy u tehle aut delaj vahy vzduchu a palivova cerpadla
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
fafejta

#4 Příspěvek od fafejta »

xx
MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MatyACS »

LampaM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 18.08.2008 00:00

#6 Příspěvek od LampaM »

Ano menil jsem dilenbloky a intercoler je cely od oleje takže asi to bude to turbo...a neporadite nekdo kdo ma nejaky repasy nebo starší turbo???|Diky...
LampaM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 18.08.2008 00:00

#7 Příspěvek od LampaM »

Byvaly majitel je bazarysta takže s tim už nic neudělam prste me nachytal...
fafejta

#8 Příspěvek od fafejta »

xx
LampaM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 18.08.2008 00:00

#9 Příspěvek od LampaM »

Tak jsem byl na diag. tam me celkem nic nerekli že to asi bude přidřený ovladání turba nebo možna vypalda hadice..atd atd..tak se na to možna skusim kouknout...a nevite nekdo o nekom kdo by dokazal spravit ovladací toho turba??Jestli to vuec jde...
fafejta

#10 Příspěvek od fafejta »

xx
comjack
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Grygov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od comjack »

Resil jsem stejnej problem asi pred mesicem... Prvni jsem vymenil elektropneumatickej ventil, co ovlada turbo, pak hadicky, co k nemu vedou a nic.. Rozhodl jsem se teda k vymontovani turba aodvezeni na diagnostiku. dela to jedne firma kousek za brnem, autorizovany opravce Garret (to je turbo i v tvem aute). Tam mi rekli, ze turbo je OK, jinak ho ale dokazi i opravit a jeko nove, kdyby s nim neco bylo.. Zjistoval jsem dal a nakonec jsem zjistil, ze je praskly sani.. Tak jsem jej sesrouboval v praskline a auto jede zase 240. Pred tim jelo sotva 200. Laboroval jsem nad tim asi mesic, takze ten system znam celej na zpamet, tak kdyby jsi potreboval s necim poradit, klidne napis na mail... ( comjack@seznam.cz ). jinak nove turbo stoji cca 24000, ten el.pneu ventil 1500 a oprava turba od 3000 do 1000, podle toho, co s nim je.. Ale udajne ty turba odchazi dost malo..
Cau Haonza
LampaM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 18.08.2008 00:00

#12 Příspěvek od LampaM »

Tak jsem zjistl ze v hadici co vede od intercooleru do turba byla dira...auto jede podatatně lepe ale ne nejak odspodu na 4 kolem 1500-2000 zadny zatah...tak nevim čim to muže byt..ovaladání tuba mi funguje...napadl me el-mag ventyl co ovlada turbo ale pokud se to tahlo na turbu hybe tak nevim...
spojly
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#13 Příspěvek od spojly »

chlapy potřebuju pomoct koupil jsem před týdnem 3 3,0D 135kw a dojela ke mě 300km jezdil jsem jí 2dny a druhý den začala strácet výkon při vyšších otáčkách asi od 2500tis otáček a kouřit černě né bíle ani modře ale černě jak saze t komína a začala ukazovat 20litrů spotřebu asi málo vzduchu nebo vysoká bohatost nafty turbo tlačí jako u kámoše v 530d když jsem sahal na hadice a regulace turba se normálně nastaví při nastartování i vypnutí motoru takže žere nejede ve vysokejch nejde pořádně vytočit nemá sílu kouří černě při vysokejch co stym děkuji za rady
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#14 Příspěvek od mrJekill »

Pokud kouří černě,má nedostatek vzduchu,nebo přebytek nafty.Vetšinou turbo.Zkontroluj hadice,ovládání turba atd.Kolikrát to bývá jen nějaká netěsnost,nebo wastergate
spojly
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#15 Příspěvek od spojly »

ahoj děkuji za brzkou odpověd odpojil jsem váhu vzduchu a jen 2vteřinky to auto točilo v pohodě nad 5tis vyjel jsem a zase to samé a zase hulba tak jsem jí zapojil a nechal jsem to bejt ted jsem se vrátil z garáže po tom co jsem tu přečet nějaké fígle a ted co dál od turba jsem sundal hadice šáhl si na vrtulku a měla lehkou vůličku a regulace taky funguje když kámoš chcípl auto regulace padla dolu i s mim prstem takže regulace funguje už opravdu nevím válel jsem se pod tim celý den
spojly
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#16 Příspěvek od spojly »

sání je lehce ochcané ve opředu u prvního a druhého výálce jinak zbytek čistej je ochcanej roh intercooleru mohlo by to být opravdu unikem vzduchu? prasklá hadice intercooler netěstnost sání atd podtlaky je toho ranec kdo by to dokázal udělat a za kolik korun nechal bych si to udělat od nějakého profika já se toho bojim přecejenom je to srdce auta
spojly
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 18.04.2011 00:00

#17 Příspěvek od spojly »

sání je lehce ochcané ve opředu u prvního a druhého výálce jinak zbytek čistej je ochcanej roh intercooleru mohlo by to být opravdu unikem vzduchu? prasklá hadice intercooler netěstnost sání atd podtlaky je toho ranec kdo by to dokázal udělat a za kolik korun nechal bych si to udělat od nějakého profika já se toho bojim přecejenom je to srdce auta
Odpovědět