Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 330d Hulí a netahne
jestli vam to kouri a nejede tak podle me mate turbo v haji, chladici olej z turba tece do sani i vyfuku spaluje se i nespaluje a nejede to jak ma, rozeberte hadice od intercooleru, jestli tam bude olej, je to jasny
pak hlavni problemy u tehle aut delaj vahy vzduchu a palivova cerpadla
pak hlavni problemy u tehle aut delaj vahy vzduchu a palivova cerpadla
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob 02.08.2008 00:00
- Bydliště: Grygov
- Kontaktovat uživatele:
Resil jsem stejnej problem asi pred mesicem... Prvni jsem vymenil elektropneumatickej ventil, co ovlada turbo, pak hadicky, co k nemu vedou a nic.. Rozhodl jsem se teda k vymontovani turba aodvezeni na diagnostiku. dela to jedne firma kousek za brnem, autorizovany opravce Garret (to je turbo i v tvem aute). Tam mi rekli, ze turbo je OK, jinak ho ale dokazi i opravit a jeko nove, kdyby s nim neco bylo.. Zjistoval jsem dal a nakonec jsem zjistil, ze je praskly sani.. Tak jsem jej sesrouboval v praskline a auto jede zase 240. Pred tim jelo sotva 200. Laboroval jsem nad tim asi mesic, takze ten system znam celej na zpamet, tak kdyby jsi potreboval s necim poradit, klidne napis na mail... ( comjack@seznam.cz ). jinak nove turbo stoji cca 24000, ten el.pneu ventil 1500 a oprava turba od 3000 do 1000, podle toho, co s nim je.. Ale udajne ty turba odchazi dost malo..
Cau Haonza
Cau Haonza
chlapy potřebuju pomoct koupil jsem před týdnem 3 3,0D 135kw a dojela ke mě 300km jezdil jsem jí 2dny a druhý den začala strácet výkon při vyšších otáčkách asi od 2500tis otáček a kouřit černě né bíle ani modře ale černě jak saze t komína a začala ukazovat 20litrů spotřebu asi málo vzduchu nebo vysoká bohatost nafty turbo tlačí jako u kámoše v 530d když jsem sahal na hadice a regulace turba se normálně nastaví při nastartování i vypnutí motoru takže žere nejede ve vysokejch nejde pořádně vytočit nemá sílu kouří černě při vysokejch co stym děkuji za rady
ahoj děkuji za brzkou odpověd odpojil jsem váhu vzduchu a jen 2vteřinky to auto točilo v pohodě nad 5tis vyjel jsem a zase to samé a zase hulba tak jsem jí zapojil a nechal jsem to bejt ted jsem se vrátil z garáže po tom co jsem tu přečet nějaké fígle a ted co dál od turba jsem sundal hadice šáhl si na vrtulku a měla lehkou vůličku a regulace taky funguje když kámoš chcípl auto regulace padla dolu i s mim prstem takže regulace funguje už opravdu nevím válel jsem se pod tim celý den
sání je lehce ochcané ve opředu u prvního a druhého výálce jinak zbytek čistej je ochcanej roh intercooleru mohlo by to být opravdu unikem vzduchu? prasklá hadice intercooler netěstnost sání atd podtlaky je toho ranec kdo by to dokázal udělat a za kolik korun nechal bych si to udělat od nějakého profika já se toho bojim přecejenom je to srdce auta
sání je lehce ochcané ve opředu u prvního a druhého výálce jinak zbytek čistej je ochcanej roh intercooleru mohlo by to být opravdu unikem vzduchu? prasklá hadice intercooler netěstnost sání atd podtlaky je toho ranec kdo by to dokázal udělat a za kolik korun nechal bych si to udělat od nějakého profika já se toho bojim přecejenom je to srdce auta