Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

lambda 380mm vs. 570mm

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#1 Příspěvek od jarda »

Prosím o radu, potřebuji novou lambdu, mám auto vyrobeno 09/92 a nevím jak zjistit jestli tam je typ 380mm nebo 570mm ... podle ETK se to lámalo právě v tomto měsíci. Pod auto můžu jedině v servisu, čemuž se chci právě vyhnout. Anebo je to jedno - budou fungovat obě?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1498
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Demostenes »

Lambda funguje porad stejne (pro vsechny typy aut) a co ja vim, tak jsou i vsechny stejny, jen se to lisi zavitem, jaky znacek je na tom nalepeny a podle toho i cenou. Takze kdyz ji tam nejak "narves", tak fachat bude. Nejlepsi je koupit "universalni", byvaji u toho takove pekne koncovky, ze to napojis na cokoliv. Dokonce je i putna, kolik to ma zil, ta co ma o zilu navic (novejsi rocniky) ma v te zile zem. Zrejme proto, ze se starim auta zacla karoserie reznout, tim se zvysoval jeji odpor a pak lamda zacla merit malinko jinak. Tak zacli vest zem kabelem, misto kostreni primo na vyfuk.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#3 Příspěvek od jarda »

ok, díky... a nevíš náhodou jestli mají ty dvě origo různé délky stejný závit?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#4 Příspěvek od Dan td »

Demostenes píše:Lambda funguje porad stejne (pro vsechny typy aut) a co ja vim, tak jsou i vsechny stejny, jen se to lisi zavitem, jaky znacek je na tom nalepeny a podle toho i cenou. Takze kdyz ji tam nejak "narves", tak fachat bude. Nejlepsi je koupit "universalni", byvaji u toho takove pekne koncovky, ze to napojis na cokoliv. Dokonce je i putna, kolik to ma zil, ta co ma o zilu navic (novejsi rocniky) ma v te zile zem. Zrejme proto, ze se starim auta zacla karoserie reznout, tim se zvysoval jeji odpor a pak lamda zacla merit malinko jinak. Tak zacli vest zem kabelem, misto kostreni primo na vyfuk.
U BMW to tak není vždy, u některých motorů nejde použít uni. Je tu toho o tom celkem dost. Já tomu taky nevěřil, čili jsem si ověřoval, co tu o tom někteří lidi psali ale měli pravdu ---
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Odpovědět