Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 318i nebo 320d ??co koupit?výhody,nevýhody..poraďte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#1 Příspěvek od Afekt »

E46 318i nebo 320d ??co koupit?výhody,nevýhody.spotreba?udržba?.poraďte prosím a pište svoje vzkušenosti,děkuju moc
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

ani jedno, 323 nejmin, diesel se bude furt srat a 318 nejede

jinak si procti tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#3 Příspěvek od cetronix »

zbožňuju jak každý, kdo tady nemá diesel říká, že se furt bude srát.. mno mám najeto přes 160000 a s motorovým ústrojím zatím nebyl jediný sebemenší problém :wink: ťuk ťuk ťuk za celou dobu jsem měnil jen kotouče, desky, silentbloky na motoru a vlnovec ve výfuku.. that's it.. znám benzíny, kde je furt něco v prdeli.. je to na 1. místě o tom, jak se k tomu člověk chová a pak to máš jedno, jestli máš klidně i parní stroj :wink:
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#4 Příspěvek od cetronix »

a jinak buď 323i nebo 320d.. pokud se rozhoduješ mezi tím, co jsi psal, tak 320d, ale záleží, taky na tom kolik najezdíš.. já mrtě, takže se mi to vyplatí, i kdybych měl dělat opravy, kterými tady každý straší, ale vzhledem k tomu, že zatím žádná není nutná, tak jen šetřím na spotřebě :D
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

me staci se podivat na slovensky bmwklub kde kazdy druhy topic je neco vysranyho na 320d, mas holt dobrej kousek a mozna dost novej, ale pockej az to prijde, pak si povime a nenut me te strasit, protoze kdyz se strasi, tak se pak dycky neco stane :-D

edit: a to nemluvim o tom kolik 325tds ma hodne problemu se vstrikama a cerpadlama coz pretrvava trochu dodnes + jeste odchazejici turba, to se u benala asi nestane
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#6 Příspěvek od Afekt »

jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od dsvatos »

Pokud tu 318 nebudeš honit, bude žrát málo. Je to spolehlivej a nenáročnej motor. Ale taky to není žádnej trhač asfaltu.. Pokud ale nejseš závodník a jezdíš normálně, bude ti v poho stačit. U 320d je riziko budoucích investic mnohonásobně vyšší.
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#8 Příspěvek od gas »

Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#9 Příspěvek od Tehu »

gas píše:
Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodce :wink: pokud s tim pojedes dalku dalnice cca 140km/h dostanes se tak na 7,5l/100km zalezi kde jezdis a jak my jsme z vysociny nam to tu zere kapanek vice :D
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#10 Příspěvek od Tehu »

servisu se neboj neni ceho :-) jinak bych volil spise 320i je to sestival co jezdi za stejnou mozna o pul litru vetsi spotrebu a to je od spodu o necem jinem ta 318 se musi vice vytacet a pak leze nahoru spotreba
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#11 Příspěvek od gas »

Tehu píše:
gas píše:
Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodce :wink: pokud s tim pojedes dalku dalnice cca 140km/h dostanes se tak na 7,5l/100km zalezi kde jezdis a jak my jsme z vysociny nam to tu zere kapanek vice :D
fakt nekecám do Itálie a zpátky dálnice 140 mimo obec 100 spotřeba 6,5l no a do 8 stím jezdí manželka
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#12 Příspěvek od Afekt »

tak to si mě s tou potřebou potěšil:)děkuju za nabídku na tvůj inzerát jsem koukal už minulej týden, koupi plánuju ale bohužel teď ještě nejsou peníze, to mě právě štve protože to je velice zajímavá nabídka!
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#13 Příspěvek od Afekt »

jinak já jsem z Pardubic...takže mám na ježdění převažně město a okolí, proto se ptám na spotřebu..je tady ještě někdo s 318i??jak ste na tom ostatní?:)
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#14 Příspěvek od Afekt »

ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od dsvatos »

Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?


U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#16 Příspěvek od Afekt »

jo tak,už chápu..díky za radu:)takže rozdíl mezi spotřebou asi moc velkej nebude..ale u tech 316 mi přijde motor na takový auto celkem slabej.
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Radim046 »

Mám taky 318i E46 a na běžný ježdění ten motor stačí. Klidně bych do něj šel znovu.Na benzin jsem jezdil asi za 7.5litru a na lpg mám průměr kolem 8.5litru. Jediné co jsem za poslednich 25000km řešil byl unik oleje a to se nakonec ukázalo že byla závada na těsnění pod filtrem oleje a vyřešily to 2nové kroužky za 70kč.Jinak nic a jezdim s tim autem každý den 100km.Jediná nevýhoda je že platíš povinné ručení jako za 6ti vál.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od castro »

a to já bych si zas dal stranou nějaký penízky na případnou závadu vstřiků, čerpadla popř turba a šel do tý 320d.... Jízda je příjemná když si člověk zvykne na ten turboefekt a spotřeba vynikající... mno ale je tam pořád to riziko těch vstřiků, čerpadla atp... ta česká nafta neni nic moc. :-/
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#19 Příspěvek od Mirda328 »

no problem je ten ze vetsina lidi chce od diesela to same co od benzinu a nesmyslne to toci a drzi to pod krkem a pokousej se stim driftit atd....pak diesel umira ale myslim ze ten comonrail je dobrej ma super kroutak a mozna se svezes lip jak s 323i pak poletis mnohem rychleji za min a mas k dispozici lepsi kroutak

jen se ktomu umet chovat a nehonit se porad s benzinama, ja mel taky kamna a jezdily super dokud jsem nezacaz zvedat tlak turba a naftu :)

jak tu bylo zmine no je to hodne o pristupu a to pisu jako majitel 2.8 i :)
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#20 Příspěvek od Tehu »

dsvatos píše:
Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?


U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).

Tak tak :) , rozhodne kdyz uz tak 318i 87Kw nebo pak 105Kw ale to uz je o jinejch penezich :(
Odpovědět