Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 318i nebo 320d ??co koupit?výhody,nevýhody..poraďte
ani jedno, 323 nejmin, diesel se bude furt srat a 318 nejede
jinak si procti tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
jinak si procti tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
vlevo je matal
a vpravo Killca 


zbožňuju jak každý, kdo tady nemá diesel říká, že se furt bude srát.. mno mám najeto přes 160000 a s motorovým ústrojím zatím nebyl jediný sebemenší problém
ťuk ťuk ťuk za celou dobu jsem měnil jen kotouče, desky, silentbloky na motoru a vlnovec ve výfuku.. that's it.. znám benzíny, kde je furt něco v prdeli.. je to na 1. místě o tom, jak se k tomu člověk chová a pak to máš jedno, jestli máš klidně i parní stroj 


me staci se podivat na slovensky bmwklub kde kazdy druhy topic je neco vysranyho na 320d, mas holt dobrej kousek a mozna dost novej, ale pockej az to prijde, pak si povime a nenut me te strasit, protoze kdyz se strasi, tak se pak dycky neco stane
edit: a to nemluvim o tom kolik 325tds ma hodne problemu se vstrikama a cerpadlama coz pretrvava trochu dodnes + jeste odchazejici turba, to se u benala asi nestane

edit: a to nemluvim o tom kolik 325tds ma hodne problemu se vstrikama a cerpadlama coz pretrvava trochu dodnes + jeste odchazejici turba, to se u benala asi nestane
vlevo je matal
a vpravo Killca 


spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZAfekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodcegas píše:spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZAfekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(


fakt nekecám do Itálie a zpátky dálnice 140 mimo obec 100 spotřeba 6,5l no a do 8 stím jezdí manželkaTehu píše:kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodcegas píše:spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZAfekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(pokud s tim pojedes dalku dalnice cca 140km/h dostanes se tak na 7,5l/100km zalezi kde jezdis a jak my jsme z vysociny nam to tu zere kapanek vice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Mám taky 318i E46 a na běžný ježdění ten motor stačí. Klidně bych do něj šel znovu.Na benzin jsem jezdil asi za 7.5litru a na lpg mám průměr kolem 8.5litru. Jediné co jsem za poslednich 25000km řešil byl unik oleje a to se nakonec ukázalo že byla závada na těsnění pod filtrem oleje a vyřešily to 2nové kroužky za 70kč.Jinak nic a jezdim s tim autem každý den 100km.Jediná nevýhoda je že platíš povinné ručení jako za 6ti vál.
no problem je ten ze vetsina lidi chce od diesela to same co od benzinu a nesmyslne to toci a drzi to pod krkem a pokousej se stim driftit atd....pak diesel umira ale myslim ze ten comonrail je dobrej ma super kroutak a mozna se svezes lip jak s 323i pak poletis mnohem rychleji za min a mas k dispozici lepsi kroutak
jen se ktomu umet chovat a nehonit se porad s benzinama, ja mel taky kamna a jezdily super dokud jsem nezacaz zvedat tlak turba a naftu
jak tu bylo zmine no je to hodne o pristupu a to pisu jako majitel 2.8 i
jen se ktomu umet chovat a nehonit se porad s benzinama, ja mel taky kamna a jezdily super dokud jsem nezacaz zvedat tlak turba a naftu

jak tu bylo zmine no je to hodne o pristupu a to pisu jako majitel 2.8 i

dsvatos píše:Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).
Tak tak

