Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Má vliv otevřený zadní výfuk na to jak jde auto za plynem?
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Mam 330Ci a je tam zadni koncovka Lighting ktera je pruchozi a ani neni na tenhle motor.Ale uz tam byla tak jsem ji tam nechal.Prijde mi ze moje 330Ci jde za plynem trosku jinak a lip nez ostatni.U kvaltu 1,2,3 je to citelnejsi a auto primo vyskoci a zarazi celkem do sedacek.U serie 330i je to takove plynulejsi a ne tak citelne jako u me?Chip tam nastesti neni jsem koukal tak uz me napada jestli to nedela tan zadni otevreny vyfuk?Mohlo by to mit taky vliv na to ze uz tam neni ta klapka ktera je snad kvuli emisim a kroutaku?Vzduchovej filtr serie.Diky moc!!!
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
U některých aut to výkon přidá protože je lepší výplach válců.Naopak jsou motory které potřebují "odpor" výfuku,protože jinak nejedou a žerou jak sviňa
.Ale mělo by platit že ten výfuk by měl odpovídat výkonu auta,nebo by měl být nejlépe konstruovaný na daný typ vozu.
Já jsem zkoušel na Hondě CRX vyndat kat a střední díl výfuku a jelo to líp ve vysokých ot.,ale v nízkých to ztratilo krouťák,tak jsem to tam zase vrátil.A od té doby jen origo vífuk.
Já jsem zkoušel na Hondě CRX vyndat kat a střední díl výfuku a jelo to líp ve vysokých ot.,ale v nízkých to ztratilo krouťák,tak jsem to tam zase vrátil.A od té doby jen origo vífuk.
funguje to tak (hodne obecne, plati pro cast vyfuku od katu dozadu, cast-hlava-kat se ridi rezonanci v tomto prostoru), ze musis zachovat urcitou rychlost plynu ve vyfuku (kolem 80-100 m/s podle typu motoru a pouziteho materialu-drsnosti povrchu)... kdyz je moc veliky prumer potrubi (pripad malo restriktivniho tlumice), klesne rychlost a muze dojit ke ztrate vykonu z duvodu nizsi efektivnosti vyplachovani potrubi...
ztrata vykonu-krouticiho momentu je vetsinou diky prilis otevrenemu vyfuku (kolikrat staci jen zmenit prumer trubek, pri zachovani tlumice), neumoznujicimu vytlorit jeden souvisly proud plynu (vlacek vagonku jedoucich stejnou rychlosti, misto vlacku posouvajicich se retezovou bourackou az ke konci vyfuku)...
ztrata vykonu-krouticiho momentu je vetsinou diky prilis otevrenemu vyfuku (kolikrat staci jen zmenit prumer trubek, pri zachovani tlumice), neumoznujicimu vytlorit jeden souvisly proud plynu (vlacek vagonku jedoucich stejnou rychlosti, misto vlacku posouvajicich se retezovou bourackou az ke konci vyfuku)...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
