Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Má vliv otevřený zadní výfuk na to jak jde auto za plynem?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Diablo330Ci »

Mam 330Ci a je tam zadni koncovka Lighting ktera je pruchozi a ani neni na tenhle motor.Ale uz tam byla tak jsem ji tam nechal.Prijde mi ze moje 330Ci jde za plynem trosku jinak a lip nez ostatni.U kvaltu 1,2,3 je to citelnejsi a auto primo vyskoci a zarazi celkem do sedacek.U serie 330i je to takove plynulejsi a ne tak citelne jako u me?Chip tam nastesti neni jsem koukal tak uz me napada jestli to nedela tan zadni otevreny vyfuk?Mohlo by to mit taky vliv na to ze uz tam neni ta klapka ktera je snad kvuli emisim a kroutaku?Vzduchovej filtr serie.Diky moc!!!
tomas
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 26.01.2008 01:00
Bydliště: liberecko
Klubové ID: 1437

#2 Příspěvek od tomas »

Mno.já si myslim že to bude tím, že u otevřenýho výfuku jde auto rychleji do otáček tedy i do míst kde má větší krouťák...ale nevim nejsem odborník.Třeba je to uplně opačně :lol: Takže taky čekám budu čekat na podloženou odpověď :D
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#3 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

U některých aut to výkon přidá protože je lepší výplach válců.Naopak jsou motory které potřebují "odpor" výfuku,protože jinak nejedou a žerou jak sviňa :) .Ale mělo by platit že ten výfuk by měl odpovídat výkonu auta,nebo by měl být nejlépe konstruovaný na daný typ vozu.
Já jsem zkoušel na Hondě CRX vyndat kat a střední díl výfuku a jelo to líp ve vysokých ot.,ale v nízkých to ztratilo krouťák,tak jsem to tam zase vrátil.A od té doby jen origo vífuk.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

funguje to tak (hodne obecne, plati pro cast vyfuku od katu dozadu, cast-hlava-kat se ridi rezonanci v tomto prostoru), ze musis zachovat urcitou rychlost plynu ve vyfuku (kolem 80-100 m/s podle typu motoru a pouziteho materialu-drsnosti povrchu)... kdyz je moc veliky prumer potrubi (pripad malo restriktivniho tlumice), klesne rychlost a muze dojit ke ztrate vykonu z duvodu nizsi efektivnosti vyplachovani potrubi...
ztrata vykonu-krouticiho momentu je vetsinou diky prilis otevrenemu vyfuku (kolikrat staci jen zmenit prumer trubek, pri zachovani tlumice), neumoznujicimu vytlorit jeden souvisly proud plynu (vlacek vagonku jedoucich stejnou rychlosti, misto vlacku posouvajicich se retezovou bourackou az ke konci vyfuku)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Diablo330Ci »

Me to prave ani vykon nepridalo podle me.Protoze jakkoliv jedeme tak nam to jede stejne.Akorat odezva na plyn je lepsi,rychlejsi a intenzivnejsi!Tak ja nevim? :D
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Diablo330Ci »

To Hanz:Takze myslis ze by to mohlo byt tim?
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Leveler »

A není to jen pocit?Když auto řve, tak to vypadá, že jede o chlup líp :wink:
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Diablo330Ci »

To jsem si taky myslel a hodne lidi mi to rikalo ze je to placebo efekt ale neni!
Odpovědět