Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rada na zamknutí vs. zavření oken
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
mám takovej malej problémek, dával jsem do auta neorigo dálku na centrál, jelikož je i s ovládáním odskoku kufru a alarmem na náklon a vybrace...
ale to není to, na co jsem chtěl radu, pokud mám otevřená okna, a zamknu klíčem a držim, okna vyjedou nahoru, ale u centrálu nikoli... a nelze prodloužit doba na víc jak 3 sekundy a to nestačí ani na polovičku zavření....
nemáte tip jak to řešit, nebo aspon nejakou radu? diky moc!!!!
ale to není to, na co jsem chtěl radu, pokud mám otevřená okna, a zamknu klíčem a držim, okna vyjedou nahoru, ale u centrálu nikoli... a nelze prodloužit doba na víc jak 3 sekundy a to nestačí ani na polovičku zavření....
nemáte tip jak to řešit, nebo aspon nejakou radu? diky moc!!!!
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
je to na obrázku:Fx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
A104..... jednotka
Konektory 5,6
- Přílohy
-
- je to připojeno na to co je v tom červenym kruhu
- centrál.JPG (43.66 KiB) Zobrazeno 3238 x
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Mě to taky fachčí, nechával jsem si dozapojit Magicara (Speedy to nějak nestihl) a dal jsem mu prostě požadavek na tuto funkci. Trochu se s tím trápil, ale maká to luxusně. Nejdřív zajedou zadní a pak přední, je radost se na to dívatFx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Nevidím obrázek, ale pokud myslíš ty dva konektory na ZKE IV, tak jejich schéma mám, ale dělali jsme několik pokusů a prostě nám ty dojezdy nechodily. 20s impuls nám dává jednotka DO centrálu, tj. prodlužovač nepotřebujeme.all píše:je to na obrázku:Fx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
A104..... jednotka
Konektory 5,6
Takže: Kam to zapojit? Který konektor, který pin?
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
sakra, že jsem se v tom dneska hrabal... kdybych věděl, že to chcete takhle podrobně, napsal bych to blbuvzdorně... nebojte, dneska to pořešim... PS: jinak vymyslel jsem prodlužovač impulzu sám a stálo to cca 40kč... a chodí parádně... okna zavírají jak po másle...
jinak, některý auta neuměj dojezd po držení klíče!! tak tam by se to muselo udělat jinak, složiteji
jinak, některý auta neuměj dojezd po držení klíče!! tak tam by se to muselo udělat jinak, složiteji
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
ja sem dneska zapojoval dalkovy lukysovi318 na bmw rv92, kde sou 3 draty a hotovo, jenze to nejelo, tak sem odriz kabel od jednotky centralu a zapojil 12v primo na kabel vedouci do dveri a najednou to jede, takze se musi dat dioda na drat od jednotky centralu v bmw, aby do jednotky nesel proud, takze mozna by se dalo laborovat s diodou i ve spojeni s dojezdem oken, jeste uvidim, zitra to budu dodelavat, ale kdybys udal jaky drat si kam zapojil, tak by to bylo cajk, kam si napojil ten prodlouzenej impuls, do jakyho pinu
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Hele Kilčo tohle jsem zrovna teď dělal na mé 92ce, jen ještě nevím jestli to funguje (zatim je chyba jinde)..... jediný místo kam mě napadlo připojit impulzy z dálky jsou ty tři tlustý dráty (2.5mm SW,WS,BL/GR, piny 1,4,5) z tohodle obrázku uprostřed

jsou to ty kde vám to funguje? A kam jste to zkoušeli přetím?
A je tam potřeba dávat diodu? Ta v té jednotce snad je, ne?

jsou to ty kde vám to funguje? A kam jste to zkoušeli přetím?
A je tam potřeba dávat diodu? Ta v té jednotce snad je, ne?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
na 92ce je to jednoduchy, da se to udelaz za 10 minut, vytrhnes jen 5pinovej drat z jednotky na pin 5 napojis odemykaci impulz a na piny 1 a 4 zamykaci pres diody, jeste jdem to uplne nevykoumal, ale zrejme bude chtit kazdej z tech 3 dratu strihnout od bmw jednotky smerem do kastle a nahodit diodu vodici jen smerem od jednotky a za diodu dat draty z jednotky dalky, pak to bude bez problemu snad delat co ma, od pondeli uz sem zapojoval 2 jednotky, kazda na jinym roku, tak jestli, tak dame sraz a ti to zapojim tak jak to ma fungovat a az doresis ten jinej problem, tak uvidime
ale u nas na novych bmw jednotkach je to jinci a s tema dojezdama komplikovanejsi a na kompaktu dokonce mozna jeste komplikovanejsi
jo jeste me napada, jak sem to vcera odstrih z ty jednotky, tak to vlastne muze zustat odstrizeny, stejne se bude pouzivat uz jen dalka, takze normalne rozriznout drat vedouci z pinu 1, 4 a 5 a napojit draty z DO primo na konce dratu vedouci do kastle a je hotovo, ostatni draty nechat zapojeny v jednotce, pres dvere central nepojede, ale dalkou se otevrou (pojede jen odemykani samostatnych dveri mechanicky bez celkoveho centralu, coz bych stejne zaslepil zamky a nechal to jen na dalku a vyved si nejaky draty nekam bokem na dobiti baterky kdyby neco nebo pod haubnu se dostane clovek vzdycky)
ale u nas na novych bmw jednotkach je to jinci a s tema dojezdama komplikovanejsi a na kompaktu dokonce mozna jeste komplikovanejsi
jo jeste me napada, jak sem to vcera odstrih z ty jednotky, tak to vlastne muze zustat odstrizeny, stejne se bude pouzivat uz jen dalka, takze normalne rozriznout drat vedouci z pinu 1, 4 a 5 a napojit draty z DO primo na konce dratu vedouci do kastle a je hotovo, ostatni draty nechat zapojeny v jednotce, pres dvere central nepojede, ale dalkou se otevrou (pojede jen odemykani samostatnych dveri mechanicky bez celkoveho centralu, coz bych stejne zaslepil zamky a nechal to jen na dalku a vyved si nejaky draty nekam bokem na dobiti baterky kdyby neco nebo pod haubnu se dostane clovek vzdycky)
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
jinak ted koukam znova na ten obrazek a vidim ze 5 a 6 je tim ze mas jednotku dalky uz origo v aute, my ne, ale dole sou konektory na jednotce centralu 17 a 4, tam to mame presne zapojeny + 13na double lock, takze to mame stejne jako ty, jen to nedela co ma, jeste s tim budu dnes manipulovat a snad na to prijdu
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Díky, zapojit to snad zvládnu, jen jsem chtěl konzultovat jestli to dávám na správné dráty. Ty diody jsi tam řešil jen kvůli double locku, že jo? Bez něj to je uplně easy...Killca píše:na 92ce je to jednoduchy, da se to udelaz za 10 minut, vytrhnes jen 5pinovej drat z jednotky na pin 5 napojis odemykaci impulz a na piny 1 a 4 zamykaci pres diody, jeste jdem to uplne nevykoumal, ale zrejme bude chtit kazdej z tech 3 dratu strihnout od bmw jednotky smerem do kastle a nahodit diodu vodici jen smerem od jednotky a za diodu dat draty z jednotky dalky, pak to bude bez problemu snad delat co ma, od pondeli uz sem zapojoval 2 jednotky, kazda na jinym roku, tak jestli, tak dame sraz a ti to zapojim tak jak to ma fungovat a az doresis ten jinej problem, tak uvidime
ale u nas na novych bmw jednotkach je to jinci a s tema dojezdama komplikovanejsi a na kompaktu dokonce mozna jeste komplikovanejsi
jo jeste me napada, jak sem to vcera odstrih z ty jednotky, tak to vlastne muze zustat odstrizeny, stejne se bude pouzivat uz jen dalka, takze normalne rozriznout drat vedouci z pinu 1, 4 a 5 a napojit draty z DO primo na konce dratu vedouci do kastle a je hotovo, ostatni draty nechat zapojeny v jednotce, pres dvere central nepojede, ale dalkou se otevrou (pojede jen odemykani samostatnych dveri mechanicky bez celkoveho centralu, coz bych stejne zaslepil zamky a nechal to jen na dalku a vyved si nejaky draty nekam bokem na dobiti baterky kdyby neco nebo pod haubnu se dostane clovek vzdycky)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
noo kdyz nedas diodu (nebo nenechas uplne odstrihnuty) na drat vedouci z jednotkybmw ven, tak se bude pali pojistka na DO a nebude to nic delat, kdyz das za DO diodu (bez toho odstrihnuti nebo nadiodovani) tak se nebude palit pojistka, ale bude silene horka dioda na vystupu z DO a zase to nebude nic delat, proste bud ten drat z bmw jednotky odriznout a zaslepit zamky, nebo nadiodovat na pruchod proudu jen jednim smerem, ale mysim ze je to zbytecny, ja sem od doby co mam dalku neoteviral zamkem ve dverich uz ani jednoujarda píše: Díky, zapojit to snad zvládnu, jen jsem chtěl konzultovat jestli to dávám na správné dráty. Ty diody jsi tam řešil jen kvůli double locku, že jo? Bez něj to je uplně easy...
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
hele co jsem našel
Myslím že to tady ještě neni, kdyžtak sorry... vypadá to hodně užitečně..
http://www.unofficialbmw.com/images/lock.pdf
http://www.unofficialbmw.com/images/lock.pdf
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
ovládá se to pozitivním impulzem, měřil jsem napětí na tom bílém zamykacím drátu a je to +12.Killca píše:z toho mi moc nedochazi, ale my sme trochu experimentovali a na e36 pod rok 94 je mozny ze to jde ovladat negativ impulsem, tak to nekdo zkuste
Kilčo, nejaký pokrok? Můj původní problém s alarmem už je opraven, zbývá zapojit centrál. Nechce se mi v autě stříhat dráty, vymyslel jsem to tak že nakoupím piny a udělám si vlastní "prodloužení" toho konektoru z řídící jednotky centrálu, ve kterém budou potřebné diody a odbočky. Nějaký lepší nápad?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
no pokrok, cum sem
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=53499
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 

