bleifrei píše:ano, samostatne pin 13 nereaguje, reaguje len v spolupraci s pin 17. cize ak auto zamknes impulzom 12V na pin 17, auto sa zamkne (mimo nadrze a tak, ze sa da vyhackovat - ovladat kolikmi v prednych dverach). ak vsak das vzapati, alebo aj sucasne impulz na pin 13 rj vyda signal motorcekom na uzamknutie veka nadrze a zaistenie celeho auta proti vyhackovaniu. pre istotu je vhodne zapojit pin 17 a 13 cez diody (z jedneho vystupu LOCK neorigo alarmu) aby sa tieto dva piny navzajom neovplyvnovali. druhy vystup alarmu UNLOCK je zapojeny na pin 4. tot vsjo....vyskusat, bude ist... :idea:
no tak presne nieco taketo som mal na mysli ... ked som sa s tym bavil neskusil som takuto moznost ... pak som myslel na nejaku kombinaciu a rcheckoval schemu ... no nebolo cas rozoberat ..ale teraz sa do toho pustim .... potreboval som nieco overene :O)
takze diky ..takhle by to malo patu ...
s tym prepojenim drotikou som aj tak nic nespackal ...akurat my zavre nadrzku skor :O)
vyskusam a dam vediet ci uz je skladacka poskladana a vse pujde jak ma :O)
Takze hned ako som mal chvilku v praci mars k autu a dodelal som to tam ...jednu diodu medzi pin 17 a 13 ...katodou na 13 ... a druhu >> roztrihnut drotik s pinu 13 a zaletovat ju za pripojenou katodou od CJ a tiez katodou smerom k CJ ..takto sa nebudu ovplivnovat vobec ...
Takze diky za dolezitu informaciu ..ted je to jak ma byt ... zakreslim
VSE ak nekdo chce at napise ... poslem obrazek co kam a kde a ako su diody ... a robi to uz aj DOUBLE-LOCK ... takze :O)
keby som to nemal vyskusane, nanapisem ani pismeno.
podla mna je jednoduchsie vystup z alarmu hned rozvetvit diodami v priepustnom smere na pin 13 a 17, netreba nic strihat, staci zapojit cez rychlospojky....
bleifrei píše:keby som to nemal vyskusane, nanapisem ani pismeno. podla mna je jednoduchsie vystup z alarmu hned rozvetvit diodami v priepustnom smere na pin 13 a 17, netreba nic strihat, staci zapojit cez rychlospojky....
to ano ale zbytocne budem pustat niekde do dvery do spinaca 12V ked sa z alarmu objavy 12V impulz na pine 13 ... je to vyselektovane takto ...
je to prkotina ... jen ..
dik za to info ..som rad ze sa tu s tym niekto hral a poradil ...
Ahoj lidi, máte prosím někdo schéma, jak na to, pro člověka, kterej s drátama zas takovej kamarád není?
Mám jednotku, kabely a dvě diody připravené. Ale nevím, jak přesně to vypadá za kastlíkem (mám E36 pár týdnů) a kam a jak teda napojit dráty? Případně ještě taky info, kde nejlíp sehnat v Praze ty rychlospojky - řešit to čokoládou se mi moc nechce a protože ještě nevím, jak to tam vypadá, nevím, jestli mi na ty místa pomůžou Fastony, nebo je potřeba něco jiného. Rozebírat to budu o víkendu na maloměstě, kde pak už žádné svorky neseženu.
patras píše:zajimalo by ne jak to mam zapojit kdyz tam nemam origo dalku ... tzn ze piny 4 a 17 tam vubec nejsou vyvedeny (do konektoru s kabelama) ..
Já měl to samé. Buď seženeš odpovídající piny a vtlačíš je do konektoru, nebo oholíš delší kus drátu, vsadíš ho do konektoru a on se potom tlakem přimáčkne a vede to stejně. Volil jsem druhou variantu a až bude nějaký čas navíc, dodělám to do varianty 1
sry že oživuji starý topic ale myslím že to sem patří....
Řeknete mi prosím někdo jak připojujete drátky od alarmu k drátkům v autě? Existuje na to nějaký nacvakávátko, nebo rozebíráte konektor a letujete to do něj, nebo jak?
(varianta s vmáčknutím do konektoru mi nepřijde příliš stálá...)
díky..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
bud draty v aute rozstrihnes v pulce a vsechny draty stocis k sobe, nebo to vezmes pres rychlospojku, takovej plastovej bazmek co spojuje dva draty do mostu ktery vede, prodavaji se modre a cervene co sem zatim pouzival, cerveny na slaby dratky a modry na silnejsi dratky
jarda píše:sry že oživuji starý topic ale myslím že to sem patří....
Řeknete mi prosím někdo jak připojujete drátky od alarmu k drátkům v autě? Existuje na to nějaký nacvakávátko, nebo rozebíráte konektor a letujete to do něj, nebo jak?
(varianta s vmáčknutím do konektoru mi nepřijde příliš stálá...)
díky..
Sežeň si kabelové odbočky, GM electronic, PS electronic to jistí. Je to podle elektrikářů kapku prasárna, ale krom přiletování, což je taková nejlepší varianta, je to nejjednodušší možnost.
díky díky nakonec mi v GME poradili ty odbočky už když jsem se ptal a zatím to vypadá že fungujou... letovat to na některých místech moc nejde, třeba v pojistkový skříni...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Zdravím. Prečítal som to všetko....ale akosi nemám predstavu o tom, ako alebo skôr kam to zapojiť. Mám Do a chcel by som ho spojazdniť...bohužial návod je dosť strohý a ešte k tomu v nemčine. Tak posielam foto, dúfam, že to pomôže, kam to vlastne zapojiť Vopred vďaka
podľa mojich pokusov, by to mal byť ten žltý konektor s tou bielou "poistkou"...ale ako tu už písali predomnou, tak nie všetky tie potrebné piny mám popripájané
Tak som sa s tým dnes hral...a bezvýsledne. Už som z toho na nervy. RJ DO robí to čo má ( teda aspoň podľa mňa) - na zamyacjom kábli 12V impulz, na odomykacom kábli 12V, impulz ( nie súčasne samozrejme ), na výstupe na smerovky impulzy. Aby som nestrihal a nepripájal, tak som RJ napojil na samostatnú batériu ( z elektrického hľadiska by to nemalo vadiť ). Otvárací kábel som pripojil na pin 17 - bol bez pinu, tak som tam len strčil kábel až na doraz. Zamykací kábel som pretlačil na pin 4. Odkontrolované multimetrom zapojené späť.... a nič sa nedialo.RJ cvakala a cvakala a centrál nič. Strávil som pri tom asi 2,5 hodiny a potom som to zabalil.
mulder napiš jaký máš rok a měsíc výroby, zkusim kouknout kam je to potřeba připojit...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
to mas to samy jako ja, 17ku spojit se 13kou a 4ku mas dobre, ale na vsechny tyhle draty dej diody, radsi a tech 12v si vzal odkud? jako z normalni autobaterie nebo 12V baterky nejake ploskove jo mimochodem, zapojil si ten konektor zpet do jednotky? a zavrel si ridicovy dvere? a resetoval okinka? jakoze vyjel uplne nahoru, nekdy to muze byt bezpecnostne blokle
Killca píše:to mas to samy jako ja, 17ku spojit se 13kou a 4ku mas dobre, ale na vsechny tyhle draty dej diody, radsi a tech 12v si vzal odkud? jako z normalni autobaterie nebo 12V baterky nejake ploskove jo mimochodem, zapojil si ten konektor zpet do jednotky? a zavrel si ridicovy dvere? a resetoval okinka? jakoze vyjel uplne nahoru, nekdy to muze byt bezpecnostne blokle
Tých 12V som mal z daľšej autobatérie. Samozrejme, že som ten konektor zapojil späť do jednotky. Tie okná som neskúšal, ale dvere som mal zatvorené.
No, sedí to, nč nové Ti bohužiaľ nepoviem.... možno tým že to nespájaš poriadne je niekde zlý kontakt? Najlepšie je kúpiť chýbajúce piny v bmw alebo použiť rýchospojku, tá sa dá v pohode neskor odstrániť... myslím toto http://www.vapol.cz/fotocache/bigorig/3C7629.jpg
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé