Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tlakuje do expanzky, nedosiahne 90 st

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od bubynqo »

316 E36 compact benzin, r.v 1996
Neviem ale odrazu sa to stalo, dnuka v aute po nastartovani a nasledovnom pridani na neutrale pocul ako keby voda pretekala, normalne zvysujucimi otackami som zacul zvuk ako ked sa vypustava radiator v byte, proste som pocul cirkulaciu, od tej doby auto nedosiahne stredovu stupnicu, ostane 2 mm pred nou, voda sa nestraca, len velmi tlakuje, po otvoreni vika chladica to zasyci kvalitne, cim to moze byt, poradte, visco nezopina vobec ani v zapche :(
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384
Registrován: čtv 11.01.2007 01:00

#2 Příspěvek od Kugy »

Zkusit odvzdušnit,jinak bych to tipoval na těsnění pod hlavou
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#3 Příspěvek od bubynqo »

tiez ma napada to zavzdusnenie, ale ma to vpliv na to ze nedosiahne 90 st? respektive stredovu stupicu? auto sa neprehrieva ani voda nemizne, cize tesnenie by malo byt ok, na odvzdusnenie je ten sroub na boku chladica? tusim 22-jka matica?
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od Danny Moderátor »

nemáš tam málo vody?
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#5 Příspěvek od Kubin »

co treba termostat 8O
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#6 Příspěvek od bubynqo »

voda je 1CM pod max, termostat si myslim ze ok, kedze to ostane visiet len 2mm pred stredom, test pristrojovky dopadol ok, cize v budiku to nebude :roll:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

odvzdusnovak je hned vedle vicka chladice na dolivani, krizovy sroubovak, jinak termostat to teoreticky muze byt taky no, ze je stale otevreny a tak propousti neohratou vodu a zavzdusneny motor by se zase hral moc, protoze ten vzduch by pekne paril, nevim no

jinak to napichni na diagnostiku jestli nemas jen vadny cidlo teploty v chladici
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#8 Příspěvek od bubynqo »

Killca píše:odvzdusnovak je hned vedle vicka chladice na dolivani, krizovy sroubovak, jinak termostat to teoreticky muze byt taky no, ze je stale otevreny a tak propousti neohratou vodu a zavzdusneny motor by se zase hral moc, protoze ten vzduch by pekne paril, nevim no

jinak to napichni na diagnostiku jestli nemas jen vadny cidlo teploty v chladici

to cidlo teploty ide napajanie do budiku? to je konecny stav?
To ze otvorim po jazde expanzku a voda ide hore je normalny fyzikalny stav? alebo je nieco v pytli? :oops:
radims
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od radims »

pokud se nezahřívá, je v háji termostat. Že jde po jízdě a otevření expanzky voda nahoru = normální stav. Otevři expanzku a nastartuj - pokud se budou v expanzce objevovat bublinky (i po odvzdušnění), tak je v háji těsnění pod hlavou.
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#10 Příspěvek od bubynqo »

do nadrzky nebublinkuje, termo je v haji asi, ale topi dobre, a teplota nekolise, zastane pred stredom a dost, spotreba nejde hore, dlhodobo kombinovana 6,5
Odpovědět