jo a jeste da se do e46,320i rv.2002 dat jinej motorovej olej nez je tam urcenej.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vzpera motoru
cau,ma cenu davat na mou 320i vzperu motoru,jeden znamej rikal ze by to na tohle auto vyznam melo ze by mi ji dokonce vyrobil,ted jde oto jestli to ma nakou cenu.ma ji tam nekdo?jestli jo muze poslat foto,abych to mel podle ceho to udelat.dikyyy
jo a jeste da se do e46,320i rv.2002 dat jinej motorovej olej nez je tam urcenej.
jo a jeste da se do e46,320i rv.2002 dat jinej motorovej olej nez je tam urcenej.
Hele a nemyslel jsi náhodou rozpěrnou tyč?
http://mptuning.iprodej.cz/index.php?ma ... ts_id=1369
jinak zkus tlačítko hledat. :tutuk:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
http://mptuning.iprodej.cz/index.php?ma ... ts_id=1369
jinak zkus tlačítko hledat. :tutuk:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
ajo,to mas asi pravdu ,tak myslis srat na to?me tvrdil ze to jako podrzi obe strany ,ze to tam chodi o nakej centak,asi se nato vybodnu,dik za radu.CESi125 píše:na to se vyser.Pokud nejezdíš okruhy,drifty nebo tak něco nemá to smysl.Když to někde trefíš tak rozhodíš celý auto(trefíš levej tak de do hajzlu i pravej podběh)
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
a na tom jsi byl kde že tvrdíš tento nesmysl???? právě při havárii pomůže u druhý podběh svou pevností udržet havarovaný v původní poloze ... pokud se jedná o větší havárii, tak se sice pohnou oba ale zůstanou stejně daleko od sebe což je pro následnou opravu mnohem lepší varianta !!!CESi125 píše:Káru ti to sice vystuží,to jo,ale když s tím mrdneš tak to má nežádoucí účinky![]()
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
tak se běž zeptat známého a možná tě vyvede z omylu.... rovnání se již nedělá dle druhé strany (tak jak se to dělalo kdysi ) ale dle měrných bodů. Nejhorší variantou je velký rozdíl mezi stranami ve výsledku se většinou dodatečně natahuje i "nepoškozená" tak aby auto jezdilo rovně !!! auto po opravě kdy dochází k dodatečným praskáním nebo táhnutí auta na stranu je jen špatně provedenou opravou.CESi125 píše:Myslím si,že rovnat jeden podběh je lepší než oba.
Mám to od známýho klempíře a ten ví o čem mluví.
Nicméně rozpěra proti tomuto negativnímu jevu pomůže jen nepatrně ale pomůže !!
-
CESi125
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte 11.03.2008 01:00
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Klubové ID: 1570
- Kontaktovat uživatele:
Před časem se to tu řešilo:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
A tohle bych viděl jako lepší variantu:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
Je to sice asi o něco dražší,ale podle toho co kluci píšou,tak to bude nejspíš
mnohem lepší řešení.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
A tohle bych viděl jako lepší variantu:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
Je to sice asi o něco dražší,ale podle toho co kluci píšou,tak to bude nejspíš
mnohem lepší řešení.
Mám rozpěrku na E36 328i jak vepředu,tak v zadu....je to obrovskej rozdíl, auto tolik neplave, je tužší a přesnější. Neodskakuje na hrbolech..... je to s tim paráda, doporučuju zkusit, autu se pak velice uleví....
( nejlepší sou rady od těch, co nevyzkouší
)
je jedno jestli to máš na drifty nebo na normál ježdění, pochybuju že jezdíš pořád podle předpisu a jezdíš pomalu do zatáček....na okruhy a drifty je to znát víc, ale i normál ježdění je pak lepší a bezpečnější...( vlastní zkušenosti! )
Kdyby si se měl zabírat tim, jestli to nabouráš nebo ne, tak bych kašlal i na lak a ostatní...proč dělat např. lak za desetitisíce, když to auto můžeš nabourat?
to je to samí jako to, že se ti hnou oba podběhy, prostě se to stát může, ale nemusí 
( nejlepší sou rady od těch, co nevyzkouší
je jedno jestli to máš na drifty nebo na normál ježdění, pochybuju že jezdíš pořád podle předpisu a jezdíš pomalu do zatáček....na okruhy a drifty je to znát víc, ale i normál ježdění je pak lepší a bezpečnější...( vlastní zkušenosti! )
Kdyby si se měl zabírat tim, jestli to nabouráš nebo ne, tak bych kašlal i na lak a ostatní...proč dělat např. lak za desetitisíce, když to auto můžeš nabourat?
