Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

rozdílný posilovač brzd + hl. brzd. válec e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#1 Příspěvek od michal09 »

Čuste, narazil jsem na menší problém... O víkendu jsem si chtěl vyměnit posilovač brzd a hl. brz. válec (r.v. 96) na svojí e36 318 M43 (r.v.94). Prostě klasická výměna staršího dílu za novější...

První věc kterou jsem zjistil po otevření kapoty byla ta, že v autě mám na posilovači (na tom černým koláči) jednu díru na nějakou hadičku a druhou na jakýsi konektor, přičemž na posilovači co jsem chtěl tam dát, mám jen díru na tu hadičku a dirka na konektor nikde, řikám "co se dá dělat, vyměnim alespoň válec".
Po vypuštění kapaliny a odšroubování "starého" válce z auta jsem tam našrouboval ten "nový". Vše ok, jen když jsem z boku našroubovával ty drátky (lanka) tak ten bližší otvor (při pohledu ze strany ten vlevo) byl výrazně větší a lanko do něj něšlo zašroubovat. Kouknu na ten vyndanej původní válec a oba otvory jsou stejně veliké... Takže znova vyšroubovat a vyměnit zpět za původní... :?

Může mi někdo vysletlit proč ksakru na tom posilovači neni příprava na ten konektor a proč ten válec má jeden otvor menší a druhej větší, nějak mi to hlava nebere...

Ukázkové foto

Rozdílně velké otvory...
Obrázek
Obrázek

posilovač, typ bez konketoru...
Obrázek
Obrázek

posilovač, typ s konektorem (mám na autě)
Obrázek
Obrázek

Kdyby někdo měl zájem, tak prodám nebo vyměním zde - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=50625

Díky mějte se, zdar :wink:
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#2 Příspěvek od michal09 »

Nikdo neví?
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#3 Příspěvek od michal09 »

Tak co pánové? :?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

ten konektor na posilovači nevím k čemu je ale rozdílné vstupy na brzdovém válci jsou proto, že jsi koupil nevhodný typ ... je jich několik:
1) kotouče/buben
2) kotouče/kotouče
3) auto s ABS / bez ABS možná ještě další
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#5 Příspěvek od michal09 »

Huska píše:ten konektor na posilovači nevím k čemu je ale rozdílné vstupy na brzdovém válci jsou proto, že jsi koupil nevhodný typ ... je jich několik:
1) kotouče/buben
2) kotouče/kotouče
3) auto s ABS / bez ABS možná ještě další
Díky, já mám 318ku, tj, vpředu kotouč, vzadu buben, auto s ABS... a na autě mám válec se stejnýma vstupama, ten válec s levým velkým vstupem mě napadá buď bez ABS, což je blbost (rok 96) nebo, a to spíš je to brzdovej válec z ISa nebo R6, kde jsou kotouče i vzadu... :wink:

Kdyby chtěl někdo Husku doplnit, klidně může... :P Ten konektor mě ještě zajímá...
Odpovědět