První věc kterou jsem zjistil po otevření kapoty byla ta, že v autě mám na posilovači (na tom černým koláči) jednu díru na nějakou hadičku a druhou na jakýsi konektor, přičemž na posilovači co jsem chtěl tam dát, mám jen díru na tu hadičku a dirka na konektor nikde, řikám "co se dá dělat, vyměnim alespoň válec".
Po vypuštění kapaliny a odšroubování "starého" válce z auta jsem tam našrouboval ten "nový". Vše ok, jen když jsem z boku našroubovával ty drátky (lanka) tak ten bližší otvor (při pohledu ze strany ten vlevo) byl výrazně větší a lanko do něj něšlo zašroubovat. Kouknu na ten vyndanej původní válec a oba otvory jsou stejně veliké... Takže znova vyšroubovat a vyměnit zpět za původní...
Může mi někdo vysletlit proč ksakru na tom posilovači neni příprava na ten konektor a proč ten válec má jeden otvor menší a druhej větší, nějak mi to hlava nebere...
Ukázkové foto
Rozdílně velké otvory...


posilovač, typ bez konketoru...


posilovač, typ s konektorem (mám na autě)


Kdyby někdo měl zájem, tak prodám nebo vyměním zde - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=50625
Díky mějte se, zdar
