Ahoj... mam 318tds r.v 96 na kterem jsem menil kladky, nebot sem si myslel ze odstranim šustění, šveholení v oblasti kladek na motoru. Loziska v alternatoru jsem si take nechal vymenit. Napadla me vodní pumpa nebo servo...klimu mam zatim odpojenou... Poradte. Diky
Marek-is píše:a co napinák..ten u tds dělává neplechu...
připojuji se k Markovi ... často dělají bordel napínáky řemenů
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
řemen by mel byt v cajku, kamos co delal v servisu BMW říkal, že mam zkusit řemen trochu postříkat konkorem. Sem to udelal a nic se nezmenilo. Furt me vrta hlavou ta vodní pumpa.
Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
volnoběžka na altíku? vubec nevím co tim mysliš. Na altíku jsem měnil ložiska, to byl zvuk, jako kdyz se pařej kočky... To šveholení nebo šustení (nevím jak to přesně nazvat) děla od okamžiku, kdy nastartuji motor a nezaleží na tom, jestli je motor studený, nebo teplý, nebo ma 850ot/min nebo 3tis ot./min porad stejny zvuk šustění.
ten zvuk je asi přibližně stejnej, jako když strčíte 2mm tlustej drat na otačející se kladku v motoru, proste takový škrtošveholšust. Ale zadnej drát v motoru nikde netrčí.
Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
furt šustí...zřejme to bude ložiskem na vodni pumpe...mrknu na to.
libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
rob2fab píše:nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
ty voe...hm mazec. pokusim se to vcas vyresit...fakt dikec.