Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kladky vyměněny ale motor pořád šustí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#1 Příspěvek od Allex »

Ahoj... mam 318tds r.v 96 na kterem jsem menil kladky, nebot sem si myslel ze odstranim šustění, šveholení v oblasti kladek na motoru. Loziska v alternatoru jsem si take nechal vymenit. Napadla me vodní pumpa nebo servo...klimu mam zatim odpojenou... Poradte. Diky
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

A jakej máš řemen?
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#3 Příspěvek od Marek-is »

a co napinák..ten u tds dělává neplechu...
Magister
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 23.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od Magister »

a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Leveler »

Já po výměně vodní pumpy slyším zvuky.Taková šelest.Takový šuštění cca kolem 2 až 3000 otáček :wink:
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#6 Příspěvek od FreeTree »

Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk
To dělá asi mně.... když zařadím/přeřadím tak to tam zašustí... je tak?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Marek-is píše:a co napinák..ten u tds dělává neplechu...

připojuji se k Markovi ... často dělají bordel napínáky řemenů
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#8 Příspěvek od Allex »

libovka píše:A jakej máš řemen?
řemen by mel byt v cajku, kamos co delal v servisu BMW říkal, že mam zkusit řemen trochu postříkat konkorem. Sem to udelal a nic se nezmenilo. Furt me vrta hlavou ta vodní pumpa.
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#9 Příspěvek od Allex »

Magister píše:a co volnoběžka na altíku??ta dělá necharakteristický zvuk

volnoběžka na altíku? vubec nevím co tim mysliš. Na altíku jsem měnil ložiska, to byl zvuk, jako kdyz se pařej kočky...:D To šveholení nebo šustení (nevím jak to přesně nazvat) děla od okamžiku, kdy nastartuji motor a nezaleží na tom, jestli je motor studený, nebo teplý, nebo ma 850ot/min nebo 3tis ot./min porad stejny zvuk šustění.
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#10 Příspěvek od Allex »

ten zvuk je asi přibližně stejnej, jako když strčíte 2mm tlustej drat na otačející se kladku v motoru, proste takový škrtošveholšust. Ale zadnej drát v motoru nikde netrčí.
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#11 Příspěvek od Allex »

libovka píše:A jakej máš řemen?
oukej:

co se stane, když vyměním starý řemen za nový? k čemu dojde?
- k napnutí napínáku kladek? (určitě ano)
- šveholení zmizí?
- nic se nezmení?

jestli vas neco napada, tak sem s tím.

ja si furt pokladam otazku: Co vlastne zpusobuje šveholení(šustení)?

vidím v tom nějaky ložisko, ale jaky...?
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od rob2fab »

ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#13 Příspěvek od libovka »

Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od rob2fab »

nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#15 Příspěvek od Allex »

libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
furt šustí...zřejme to bude ložiskem na vodni pumpe...mrknu na to.
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#16 Příspěvek od Allex »

rob2fab píše:ložisko vodní pumpy,za čas se ti vysype..počítej s tím.moje zkušenost
oukej...susti to tak od ledna 2008. Jeste to musi mesic vydrzet...cca 2500km...jinak diky za info :)
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#17 Příspěvek od Allex »

libovka píše:Zkus ten řemen.On se z té hladké strany ojede a zajedou se do něj prachové kamínky a pak to šustí.Moje skušenost.Dej,ale origo nebo contitech.
Ješte dotaz:když nastartuješ a stříkneš na něj WDčko co to udělá?
ale řemen, vymením taky...
Allex
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01.02.2006 01:00
Klubové ID: 752

#18 Příspěvek od Allex »

rob2fab píše:nejhorší je že se bez varování (jak vypadnou kulicky)vyosí celá hřídel vodní pumpy včetně kladkokola,spadne řemen a je konec ses v riti,jedeš odtahovkou(neb po sto-metrech s 15min oddechama,pokud nejsi daleko od home)navíc s bloncavé hřídele je temer nemožné sundat visco spojku a bez toho se dostat k šroubum pumpy na bloku vec nemožná..sekáčem se to řešilo(majzlík) v mém případě,navic jsme prosekli prsa motoru m43 ve kterých je rozvod. řetěz mazaný z motoru..takže přídavek..další práce..nedoporučuji!řešit včasně.
ty voe...hm mazec. pokusim se to vcas vyresit...fakt dikec.
Odpovědět