jak elektrika a tak.
Dík Sushi
Asi máte recht ,dík za radu.
A nechcete někdo náhodou 1.6 za 45tis.

a prestavba z 4val na 4val?Killca píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=38024&highlight=prestavba
koukni sem, treba neco uzris, prvni kdo pise k veci je leveler, tak na to jukni, ale predem rikam ze bych do prestavby 4valu na 6ti val nesel
IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...
Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...
Stačí? myslim že je to i správně![]()
Aha, tak to předělám na Islibovka píše:IS má převodovku, kardan, diferák stejnej jako 1.8 a 1.6all píše:je to pouze o málo náročnější než 4vál za 6vál...
IS má jinej ele. svazek, převodovku, kardan, difer...
Jednoduchý je v tvém případě výměna za 1.8 stejnej typ motoru
Mám 1.6 m43 a jednoduchá výměna za 1.8 m43
prostě vyměníš jen motor...
Stačí? myslim že je to i správně![]()
šlo by jen o elektriku a zadní kotouče.
Ale stejně je to práce na nic.
jen pro doplnění. při přestavbě z M40 na ISo (M42) ještě je jinde diagnostická zástrčka. Zrovna tímhle ted procházim. Jo a taky většinou, když se to děla motor + převodovka, tak šaltrpáka výjde o malinko dozadu, mě se docela opírá o na 4ku, ale je to v poho! A to se prej stává i při přestavbě v E30xdentist píše:Takze-prestavba na IS M42 z 18 M40 (plati i pro jine typy 4v krome tds).
.... nedoporucuju snazit se zastavet do E36 motor IS z E30... ufff