Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nevim kde zacat...straci se voda...
mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
Strácí se ti voda,nebo se ti to jen přehřívá.Protože když zapneš topení a s to topí tak tam máš vody dost.Viděl bych to spíš na termostat.frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
Jo a slovo kennzeichenlicht je osvětlení SPZ.
Pokud chybý voda v chladiči napíše kuhlwasserstand.
Já to vidím na Viscospojku, za jízdy to normálně chladí proud vzduchu, ale když stojí, tak mu nespíná Visca a tím pádem se to přehřívá. Ventilátor topení tomu trochu pomůže, ale nemá výkon jako vrtule na chladiči.
Případný únik bych hledal po hadicích, někde musí zůstávat kaluž. Kdyby to šlo přes hlavu, tak jde z výfuku pára...
Případný únik bych hledal po hadicích, někde musí zůstávat kaluž. Kdyby to šlo přes hlavu, tak jde z výfuku pára...
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
Co s tím mají společné svíčky s přehříváním nebo ztrátou kapaliny?CZAirwolf píše:Jak vypadaji svicky ? Je voda na olejove merce ? Kdyz je motor studeny, hadice studene, neni u spoju hadic vlhko ?
Frank325i: Hele možností je hafo (Viska, vodní pumpa, termostat, těsnění pod hlavou...), chce to možná vylučovací metodu.
Jak psali kluci nademnou...
Pokud máš zkontrolováno, že Ti nikde nechčije voda, že nemáš vodu v oleji, tak bych zapnul motor na neutrál a nechal ho běžet než se něco nezačne dít... Potom co se ti ohřeje motor na správnou teplotu, pozoruj co se bude dít, přitom osahej vodní hadice Z a DO chladiče, rozhodně by neměli bejt moc tvrdý, jedna hadice by měla mít větší teplotu než druhá, ale nesmí být ta zpáteční hadice úplně studená, to by nepropouštěl termostat... Dále můžeš zjistit, jestli ti sepne visko spojka a jestli ti nekudy pod tlakem neuniká voda, podívej se na výfuk, jestli vyfukuje standartní spaliny atd... Bez těhle pokusů o příčině můžeme jen spekulovat...
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí.
stráci se voda jelikož nemaš okruh,na 90procent vodni pumpa..
nebo špatně odvzdušněný jak říkáš,ale to by s tím musel někdo něco dělat..např vypouštet vodu,dělat zmínenou pumpu..ale jestli to žačlo jen tak..tak pumpa,je to zminený i v časté dotazy..v častých závadách problém s plastovým kolem pumpy.
stráci se voda jelikož nemaš okruh,na 90procent vodni pumpa..
nebo špatně odvzdušněný jak říkáš,ale to by s tím musel někdo něco dělat..např vypouštet vodu,dělat zmínenou pumpu..ale jestli to žačlo jen tak..tak pumpa,je to zminený i v časté dotazy..v častých závadách problém s plastovým kolem pumpy.
frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
s tim ubejvanim vody jsem mel to samy - resilo to odvzdusneni, ale pokud ti to bezproblemu topi,tak je problem jinde asi
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.
ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...
ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...
ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
hele me se taky u 2.8 semtam zvedla teplota, pumpa,termostat novy, chladic taky,visca ok, proste jsem se nasral hlavu sundal abyla rupla ale dalo se stim normalne jezdit dokud si nestal treba 10min v kolone pak ze zacala zvedat, prisel jsem na to podle 4 svicky, mela rezave puchyrky,pak jsem meril tlaky a dostal jsem sprchucastro píše:jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.
ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...
ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
pumpu si sezen s kovovyma lopatkama, mam taky a ok
