Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nevim kde zacat...straci se voda...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#1 Příspěvek od frank325i »

mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Leveler »

Nemáš vodu v oleji? - Prasklá hlava
Nekape ti voda pod autem nebo není rozstříkaná v motor prostoru? Vadná vodní pumpa
Nebo vypust celou soustavu a nalej novou destilku a pořádně odvzdušni :wink:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....
Strácí se ti voda,nebo se ti to jen přehřívá.Protože když zapneš topení a s to topí tak tam máš vody dost.Viděl bych to spíš na termostat.

Jo a slovo kennzeichenlicht je osvětlení SPZ. :roll:

Pokud chybý voda v chladiči napíše kuhlwasserstand.
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#4 Příspěvek od JIP »

Já to vidím na Viscospojku, za jízdy to normálně chladí proud vzduchu, ale když stojí, tak mu nespíná Visca a tím pádem se to přehřívá. Ventilátor topení tomu trochu pomůže, ale nemá výkon jako vrtule na chladiči.
Případný únik bych hledal po hadicích, někde musí zůstávat kaluž. Kdyby to šlo přes hlavu, tak jde z výfuku pára...
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#5 Příspěvek od CZAirwolf »

Jak vypadaji svicky ? Je voda na olejove merce ? Kdyz je motor studeny, hadice studene, neni u spoju hadic vlhko ?
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#6 Příspěvek od michal09 »

CZAirwolf píše:Jak vypadaji svicky ? Je voda na olejove merce ? Kdyz je motor studeny, hadice studene, neni u spoju hadic vlhko ?
Co s tím mají společné svíčky s přehříváním nebo ztrátou kapaliny?

Frank325i: Hele možností je hafo (Viska, vodní pumpa, termostat, těsnění pod hlavou...), chce to možná vylučovací metodu.

Jak psali kluci nademnou...
Pokud máš zkontrolováno, že Ti nikde nechčije voda, že nemáš vodu v oleji, tak bych zapnul motor na neutrál a nechal ho běžet než se něco nezačne dít... Potom co se ti ohřeje motor na správnou teplotu, pozoruj co se bude dít, přitom osahej vodní hadice Z a DO chladiče, rozhodně by neměli bejt moc tvrdý, jedna hadice by měla mít větší teplotu než druhá, ale nesmí být ta zpáteční hadice úplně studená, to by nepropouštěl termostat... Dále můžeš zjistit, jestli ti sepne visko spojka a jestli ti nekudy pod tlakem neuniká voda, podívej se na výfuk, jestli vyfukuje standartní spaliny atd... Bez těhle pokusů o příčině můžeme jen spekulovat... :wink: Taky doporučuju trošku pohledat tady na foru a pročíst podobný témata, je toho tady mraky... :wink:
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od rob2fab »

pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí.

stráci se voda jelikož nemaš okruh,na 90procent vodni pumpa..

nebo špatně odvzdušněný jak říkáš,ale to by s tím musel někdo něco dělat..např vypouštet vodu,dělat zmínenou pumpu..ale jestli to žačlo jen tak..tak pumpa,je to zminený i v časté dotazy..v častých závadách problém s plastovým kolem pumpy.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1745
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od paca »

rob2fab píše:pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí
tak to se teda v létě neuchladí :wink:
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#9 Příspěvek od Mirda328 »

paca píše:
rob2fab píše:pro vsecky visco spojkaře,zkuste tu vrtuli sundat úplně..stejne se to uchladí
tak to se teda v létě neuchladí :wink:
jj v lete se to neuchladi.....
Magister
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 23.05.2008 00:00

#10 Příspěvek od Magister »

podle toho co popisuješ to vidím na těsnění pod hlavou.samozřejmě projdi to co tu psali, protože to je méně náročné než měnit to těsnění, ale měl jsem taky takový případ daný na opravu a příznaky byly úplně stejný, jak tady popisuješ.
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#11 Příspěvek od zool »

frank325i píše:mam e36 325i straci se mi voda po ujeti 10km mi na palubovce ukazuje normalni stav teploty vody ale necham to 10min bezet na volnobech a jde to do cerveneho a pak to pise na pc kennzeichenlicht co asi udava ze voda je prehrata....zapnu topeni tak se to srovna ale po chvili se to zase opakuje...mylim se kdyz myslim ze to je spatne odvzdusnene?jak otevru vicko u chladice tak voda klesne az na spodek chladice i kdyz pred vyjetim byl skoro plny....poradte....

s tim ubejvanim vody jsem mel to samy - resilo to odvzdusneni, ale pokud ti to bezproblemu topi,tak je problem jinde asi
pmaryska
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Odolena Voda

#12 Příspěvek od pmaryska »

ventil s bimetalem ;-) čistě teoreticky, to by řešilo problém s přehříváním...nicméně únik bude asi jinde:-/
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.

ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...

ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#14 Příspěvek od Mirda328 »

castro píše:jestli ti nejde moc páry z výfuku a v oleji neni žádná zkondenzovaná voda ( na měrce ), tak můj názor je že by mohly být vylámané lopatky na vodní pumpě... jsou plastové a stává se to.

ale zase by to pak tolik nevysvětlovalo tu ztrácející se vodu...

ty jsi dělal něco s chladičem? že by bylo třeba jenom zavzdušněno?
hele me se taky u 2.8 semtam zvedla teplota, pumpa,termostat novy, chladic taky,visca ok, proste jsem se nasral hlavu sundal abyla rupla ale dalo se stim normalne jezdit dokud si nestal treba 10min v kolone pak ze zacala zvedat, prisel jsem na to podle 4 svicky, mela rezave puchyrky,pak jsem meril tlaky a dostal jsem sprchu :) takze ta hlava muze byt praskla jen malo a studena to delat nemusi nebo ne dostatecne chlazena.....to je diskutabilni pokud mas vse vymeneno jako jsem menil ja a i sk pasky na hadicich a nikde ti to nekape pak hlavu sundej a uvidis, nech ji otlakovat a bude jasno

pumpu si sezen s kovovyma lopatkama, mam taky a ok
Odpovědět