Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

cukání při 2. rychlostním stupni

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ROBi »

Mám E36 325 tds a když LEHCE přidávám na dvojku, tak se mezi 1300 - 1500 ot./min. auto začne nepříjemně cukat - je možné, že auto má málo otáček, nebo je problém jinde? Jakmile přidám o něco více, tak vše přestane.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brody »

u benzinu by to asi mozne bylo,ale u nafty te neporadim
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ROBi »

Nikdo nemáte další nápad? :(
Magister
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 23.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od Magister »

ROBi píše:Mám E36 325 tds a když LEHCE přidávám na dvojku, tak se mezi 1300 - 1500 ot./min. auto začne nepříjemně cukat - je možné, že auto má málo otáček, nebo je problém jinde? Jakmile přidám o něco více, tak vše přestane.
tipoval bych setrvák, nebo spojka či přítlačák.celkem častý problém u tds, ale na dálku těžko specifikovat...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#5 Příspěvek od Killca »

mozna i naftove cerpadylko nebo nejakej vstricek, u tds odchazej cerpadylka a vstricky hooodne casto :) ale taky nevim jestli je problem v tomhle kdyz to dela jen na dvojku, ale da se overit tlak v cerpadlu a pruchodnost vstriku, takze jak chces
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ROBi »

... a je možný, aby to byly jen silentbloky v motoru?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od xSAFA »

Me tohle delalo taky zvlast pri popojizdeni v kolonach to bylo neprijemne na 2ku v nizkych otackach se nedalo jet s tim ze sem jen hladil plyn, proste sem musel preradit na jedna nebo jet stylem neustale mackat spojku a poustet. Vyresilo se to vymenou spojky.
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ROBi »

Tak tohle přesně mi to dělá... na kolik to vyjde?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

Me spojka vysla 5600 sada, asi 1700 práce nevím přesně byli v tom ještě jiné úkony :)
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Klubové ID: 2116
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ROBi »

Ale zase když stojím na neutrálu a motor běží, tak by to mělo znít normálně, kdyby to bylo spojkou, ale ono to i na neutrál má zvuk, jako kdyby to auto jelo a cukalo. Ach jo... :(
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#11 Příspěvek od Killca »

tak stale jestli se to vymenou spojky povedlo odstranit, tak spojka i spojkovy lozisko i pulka prevodovky se toci stale, takze to muze byt i na neutral
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#12 Příspěvek od Yngwie »

Zkus si otevrit okna (at slysis) a nekolikrate nastartovat a na neutral vypnout...pokud ti jakoby zatrepe a zaklepe neco, tak je to na 99% setrvak.
miramax
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Bzenec/Vizovice
Klubové ID: 1422
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od miramax »

mi to delalo neco podobneho, spojku mi kontroloval mechos, rikal, ze vypina v pohode, setrvak by byl taky muj tip, ale radsi na to ani nemyslim, protoze je to drahe jak devka :) no a cely muj problem vygradoval tak, ze mam olej v expanzce vody, takze asi prasklo tesneni pod hlavou nebo hlava, odpoved mechanika jak je to mozne kdyz bych i veril minulym majitelum ze se k tomu chovali jak lidi, ja se k tomu chovam jak ind ke krave, byla, no u tds se to proste tak samo od sebe umi stat...

kazdopadne doporucuju navstevu servisu, idealne u nekoho kdo tomu rozumi:)
fafejta

#14 Příspěvek od fafejta »

Jo taky mi to dělalo,abyl to setrvák.Taky na 2 st. a 1300-1600 ot/min.Měl by i klapat při volnoběhu a jak sešlápneš spojku,tak se přitlačí do té správné polohy(jak má tu velkou axiální vůli) a přestane to.Ale až mi odejde tak ho zkusim zavařit,radil to tady člověk co to dělal na 535i a prý to vydrželo v poho 30 tis, km.Uvidim jestli radil dobře,není nad osobní zkušenost.
Peped
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Nitra - SR

#15 Příspěvek od Peped »

fafejta píše:Jo taky mi to dělalo,abyl to setrvák.Taky na 2 st. a 1300-1600 ot/min.Měl by i klapat při volnoběhu a jak sešlápneš spojku,tak se přitlačí do té správné polohy(jak má tu velkou axiální vůli) a přestane to.Ale až mi odejde tak ho zkusim zavařit,radil to tady člověk co to dělal na 535i a prý to vydrželo v poho 30 tis, km.Uvidim jestli radil dobře,není nad osobní zkušenost.
Tiež rozmýslam že ho dám zavarit ale najlepsie by bolo zohnat druhy s tým to skusit a ked to bude fertig tak to nahodit, napis potom ako to ide.

Niekto spominal že to nieje dobré zavarit, nemá to len vpliv na konfort jazdy? Alebo sa tým može nieco dalej rozdrbkat.
Odpovědět