Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po nastartování houpe volnoběh

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#1 Příspěvek od Czert »

Ahoj!
Potřebuji radu!Mám 318iS e36 a po nastartování mi tak 4krát houpnou otáčky skoro do chcípnutí a po tom se motor ustálí na volnoběhu a jde hezky čím by to mohlo být?
Dík za každou radu!
:twisted:
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#2 Příspěvek od ferlin »

Přisává ti to možná někde falešný vzduch. Od filtru vede do sání kromě tlusté gumové hadice s harmonikou ještě jedna silná jako palec a ta možná někde netěsní. Zkoukni to, mě jednou úplně vypadla a motor na volnoběh vůbec nešel, hned zdechal. :)
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od aigo »

a nedela to palivovy filtr me to delal
:)
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#4 Příspěvek od Czert »

Tak jsme dnes zkusili přehodit mezi ssebou teplotní čidla ale obě zřejmě fungují OK,dále jsem odpojil lambdu také problém přetrval,vyčistil jsem váhu i klapku,zkontroloval jsem hadice zda nejsou děravé,pořád houpe a ted už nejen po startu ale kdykoliv na volnoběh!!Tak tedy co ted????????????
Zkusím ještě ten palivový filtr

Co by jste říkali na to že by to mohl být snímač volnoběžných otáček??
Jinak už jedině diagnostika,ale o žádné na Mělnicku nevím :evil:
Z časových důvodů Prahu nestíhám tak nevím kde tu posehnat diagnostiku,nemáte k ní někdo přístup,že bych se stavil na pokec a zároveň by jsme to píchly na comp?

Dík czert :twisted:
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od Czert »

TAk na diagnostiku jdu dnes,ale chci se zeptat!Nevíte kde je na Isu volnobězný ventil?
Dík :twisted:
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od koki »

volnoběžný ventil najdeš pod sacím hliníkovym potrubím, aby jsi se k němu dostal, musíš odpojit gumový koleno od vzduchovýho filtru, odpojit pár hadiček, a vyšroubovat jeden dlouhý šroub a 3 matice a sundat nebo odklonit sací potrubí, jinak se k němu nejde dostat. Pokud si trochu manuálně zručnej tak to není problém, máš tak potom lepší vizuální kontakt, zdali nemáš někde povytažené nebo prasknuté hadice.
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od koki »

může to být i palivový filtr
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#8 Příspěvek od Czert »

OKY v sobotu na to juknu!
Czert
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 14.06.2008 00:00

#9 Příspěvek od Czert »

Ahoja!
Mno tak na ten ventil jsem ještě nekoukal,ale včíra jak chcalo tak mi to pořád chcípalo vůbec se mu nechtělo držet volnoběh,mno není to divný že když je sucho tak sice houpe ale udrží se naživu a za deště je hotovej???
Jo a taky se mi zdá že se to houpání mění podle toho co se děje s elektrikou ,jelikož když zapnu světla nebo cokoliv co má odběr tak to má na volnoběh vliv?Nějakej nápad by jste ještě neměli než se na to v sobotu mrknu? :evil:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od castro »

zkusil bych ten paliv.filtr... třeba ti už nepropouští....

mě u 2,8i občas spadly otáčky a slabej výkon. Nalil jsem do nádrže aditivum na pročištění palivové soustavy a už to zase jede jako nový.

Ale v tvém případě bych určitě nejdřív zajel na diagnostiku... ;-)
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#11 Příspěvek od Yngwie »

castro píše:zkusil bych ten paliv.filtr... třeba ti už nepropouští....

mě u 2,8i občas spadly otáčky a slabej výkon. Nalil jsem do nádrže aditivum na pročištění palivové soustavy a už to zase jede jako nový.

Ale v tvém případě bych určitě nejdřív zajel na diagnostiku... ;-)


Jdu kupit...jestli kecas tak ti poslu dopisovou bombu :D ...tez mam pocit, ze to jezdivalo ochotneji. Presne to co jsi popisoval znam:)
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Leveler »

Taky mě to po nastartování třeba 2x zahoupe..No a ta přísada by nemusela být špatná, ale trošku z toho mám strach
sean
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00

#13 Příspěvek od sean »

Tak jak to dopadlo?:-)

Řadím se do fronty s tím samým problemem:-)))
MaKI
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26.05.2008 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MaKI »

Mě houpou otáčky když na fleku točím kolama. Něco k tomuhle?
BMW E46 320i.
sean
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00

#15 Příspěvek od sean »

To bude servem.Motor v tu chvíli má větší odběr a než to RJ srovná,yhoupnou se ti...............pokud to neni extrem,je to v poho,-)
Marry
Registrovaný
Příspěvky: 177
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: Chotěboř na Vysočině ;)
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Marry »

Czert píše:Ahoj!
Potřebuji radu!Mám 318iS e36 a po nastartování mi tak 4krát houpnou otáčky skoro do chcípnutí a po tom se motor ustálí na volnoběhu a jde hezky čím by to mohlo být?
Dík za každou radu!
:twisted:

Tak já mam u auta úplně ten samej problém, už sem zkoušel snad všechno, co je tu vyjmenováno, čidla jsou ok, hadice neděravý, prostě všechno jak by mělo být. Po nastartování 4x zhoupne a když je zahřáto, tak kolikrát po nastartování i zdechne. Taky si s tim už nevim rady, Přesto všechno bych ISo neměnil ani za nic. Bude se mi po něm moc stejskat...
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od koki »

zkus si někde sehnat váhu vzduchu a vyzkoušet to, taky mě to čeká, po nastartování mě otačky 1, max 2 x houpnou
Odpovědět