Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tah 318tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dzusik »

chci se optat je normální u tdsa že táhne turbo zhruba od 1800-2000 tis otáček?a při přeřazení to má hrozný díry nejde tam dát něco jako na benzín ty ventily na turbo?a co třeba čip?ale mám najeto 200tis km to už je asi ryskantní dávat čip ne?
machane
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: čtv 24.01.2008 01:00
Bydliště: Vratimov

#2 Příspěvek od machane »

Je to tak jak píšeš tds od spoda nejede musíš to točit jak vyvrtku :lol: . Mě spíná turbo kolem 1800 otáček a při řazení ta dírka tam je. O chipu taky uvažuju mam 185tis a myslim si že to ještě není až tak hrozné!!!
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dzusik »

já mám 201tis.a už bych se bál při tehlech km asi dávat čip.aby ten motor nešel do kytek.a je něco jako u těch pop off ventilů na benzíny něco na naftu?
manasml
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od manasml »

mne to tiez tak taha od tych 1800-1900 ot. a tiez rozmyslam nad chipom mam najazdenych 163000 km, ale zistil som ze mi presmykuje spojka sem tam,takze najprv poriesim tu a potom asi ten chip...
318tds
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: stř 19.12.2007 01:00
Bydliště: Moravskoslezsky

#5 Příspěvek od 318tds »

Me taky taha kolem tech 1700,nejaka dira tam je ale neni to tak strasne.Mamtam turbinu s 325td..A ohledne toho ventilu to nema smysl,sani nema klapu,ale existuje ale musi se zapojit na plynovy pedal coz je dost narocne na financ oproti beznemu pop-of na benz.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Ten ventil je u nafťáka na dvě věci. Chceš vědět na jaký? :lol: Zjisti si proč se tam ten ventil dává, co tam dělá a pak pochopíš proč nemá u diesela smysl..
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od dzusik »

to turbo si tam nějak upravoval nebo to sedne jak prdel na hrnec.a jakej to má ted výkon.jde přidat tlak plnící na turbu?prej jo ale nevím jak
318tds
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: stř 19.12.2007 01:00
Bydliště: Moravskoslezsky

#8 Příspěvek od 318tds »

Po mensi uprave odvodu oleje tam sedlo da se rict bez vetsich problemu.Tlak by me jit upravit tahlem od plechovky k klapce jejim zkracenim,ale potom to chce mit budicek kolik plni.Jo a na chip se taky chystam.
Odpovědět