Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna motoru,poradte mi................................
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
No hlavně 2 litr motor je 6 válec a hodně věcí je jinejch než u 4 válce. Neni to jen vyměnit motor kus za kus. Musel by si vyměnit i převodovku, komplet výfuk, možná aj difec, zadní brzdy dát kotoučový, ted tam máš bubny. Jiny tlumiče + pružiny. Baterie je u 4 válce vepředu, 6 válec jí má vzadu. Myslím, že i chladič je jinej s pár plastama. Neni to sranda. Pokud, ale máš k dispozici auto 2.0 z kterýho to jen budeš přehazovat do 4 válce, tak ok, ale i tak je to pakárna. Nehledě na to, že 2.0 zase neni tak slavnej motor. Když už tak 2,5i.
Pokud máš ten motor 1,8i ve věčných lovištích, tak možná bych zvážil 1,8 iS, to si myslím by mělo i hladší průběh.
Pokud máš ten motor 1,8i ve věčných lovištích, tak možná bych zvážil 1,8 iS, to si myslím by mělo i hladší průběh.
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Pružiny, diferák, převodovka, kardan, kdovíco ještě na podvozku, zas tak jednoducý to nenírob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
to si myslis, ale neni to sranda, ja mam iso 1,9 a taky mam tyhle veci jako 6val, ale predelat to na 6val bych nedal nikdy, protoze brzdy a baterka neni ani pulka a jeste se namahat s tou elektrikourob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
skoro bez problemu,jen upravit vyfuk(dat cely z IS nebo sehnat aspon jeho kus pred katalyzator), jine hadice od serva a privarit drzak na civky a na servonadobku... jinak vse pasuje z puodniho motoru.Jedine co by stalo zato dat dopredu brzdice a kotouce chlazene(jako uz na ISu jsou) a vzadu mit taky kotouce.
